quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOOOOOOO!!!! :w
Ik mis eigenlijk nog steeds een forumtopic op de Weekend DNA-hyve waarin luisteraars ideeën kunnen droppen.quote:
Dank!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk nog steeds een forumtopic op de Weekend DNA-hyve waarin luisteraars ideeën kunnen droppen.
`quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
Die posters heb ik gezien. Van de JFK. Ik vroeg me het al af van die lange wimpers, maar ik dacht dat iemand met een stift creatief was geweest.
das clockwork orange stylo jeweetsquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:19 schreef Wriggles het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad raar uit!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:27 schreef DaMook het volgende:
Ik heb geloof ik 6x ofzo op krezip gestemd. Bij de 3fm awards dus
.
Krezip rocksquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ownee, de andere genomineerden zijn natuurlijk nóg kutter.
Precies..quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
das clockworck orange stylo jeweets
Dat ze dat nou niet zien he Domien! Ongelofeloos! de jeugd van tegenwoordig, kennen hun klassiekers nietquote:
Ik luister ook pas sinds 22 uurquote:
2e overtime? spannend! ben niet aan het kijken want ik zit nu even te kijken naar ned 3 (armin). Schakel straks even over op 3FMquote:Op zondag 20 april 2008 00:27 schreef jmac het volgende:
Hans: kijk je 2d overtime @ suns ook? http://www.mogulus.com/poweress . Ook ongelofelijk spannend!
Armin is het export product van dit momentquote:Op zondag 20 april 2008 01:57 schreef Sirolf het volgende:
Normaal luister ik nooit op dit tijdstip naar 3FM, maar nu maak ik toch een uitzondering. Klinkt erg goed!
Op een Armin-forum zag ik dat er zelfs mensen uit Australië, Griekenland, Canada, USA, enz, enz, enz. nu via de Videostream zitten te kijken/luisteren.
De streamservers houden zich nog best goed onder die druk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |