Je luistert alleen naar de muziek? en niet naar de stemmen?quote:Op maandag 21 april 2008 09:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, daar luister ik gewoon niet naar.
Ik luister niet naar interviews met ze. Dat ze zo 'zingen' vind ik juist wel grappigquote:Op maandag 21 april 2008 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je luistert alleen naar de muziek? en niet naar de stemmen?
Morrie Michiel!quote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef MichielV het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ben jij even punten aan het scorenquote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef MichielV het volgende:
Goedemorgen allemaal!
VVquote:
Was bijzonder mooi hè!!!quote:Op maandag 21 april 2008 09:48 schreef on_air het volgende:
HOLYFUCKINGSHIT.
Under my Thumb.
Dat hoor je nooit op de radio.
FAN-FUCKING-TASTIC.
Bijzonder prettig.
Dus jij bent mijn ochtendheld niet?quote:Op maandag 21 april 2008 09:53 schreef MichielV het volgende:
Goede request he! Topplaat!
In de 3FM Studio is er ook een internetverbinding hoor, mét mogelijkheid tot bezoeken van FOK!quote:Op maandag 21 april 2008 09:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Dus jij bent mijn ochtendheld niet?
Welk een persoon was dat dan?
Ik kan programma maken EN Fok!ken tegelijk. En dat voor een man!quote:Op maandag 21 april 2008 09:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Dus jij bent mijn ochtendheld niet?
Welk een persoon was dat dan?
Nog naar het strand ook, lucky bastard.quote:Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar 't was een request van iemand die net z'n auto parkeerde in Scheveningen.
Ja schat, je bent fantastisch, maar ik dacht de de plaat uit je eigen inspiratie kwam, vandaar de punten scoren.quote:Op maandag 21 april 2008 10:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik kan programma maken EN Fok!ken tegelijk. En dat voor een man!
quote:Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja schat, je bent fantastisch, maar ik dacht de de plaat uit je eigen inspiratie kwam, vandaar de punten scoren.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja schat, je bent fantastisch, maar ik dacht de de plaat uit je eigen inspiratie kwam, vandaar de punten scoren.
Goedemorgen meneer Veenstraquote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef MichielV het volgende:
Goedemorgen allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |