ff nog lekker uitslapen dan morgenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb op de verjaardag alleen maar water gedronken en een beetje stokrbood gegeten. Mijn maag voelt nog niet helemaal 100%. Niet dat ik nog echt misselijk ben, maar hij weet gewoon dat er iets geweest is. Maar dat gaat morgen wel over vind ik.
ok,quote:Neuken?
Ja, hoef 's avonds pas weer ergens heen.quote:
Mine. Kan ik morgen langer uitslapen.quote:[..]
ok,
your place or mine?
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben er niet trots op dat ik dit moet opbiechten
eerlijk gezegd schaam ik me diep
maar vandaag
voor het eerst in 18 jaar
heb ik mijn geaardheid verloochend
ik heb ontkent dat ik op mannen val
en ik voel me er rot bij
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:54 schreef Cybart het volgende:
ghe ghe...
that picture is a legend on its own!
Nee dat is gezellig blijven zittenquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ang3l, heb je vannacht het stokbood nog een keer langs zien komen?
Wel genoeg gedronken?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is gezellig blijven zitten
Ik denk dat 't me aardig vond.
Barst nu van de honger (en van de koppijn vreemdgenoeg)
Ja, water en vruchtensap. Maar misschien niet zoveel als ik normaal doe. Merk nu met mijn ontbijt dat m'n maag eten nog steeds niet 100% geweldig vind. Voel me verder niet echt misselijk, maar hij doet gewoon stom.quote:
Ik ben extreem rechts.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:04 schreef Twinky het volgende:
zeg, ik las vandaag in een wetenschappelijk artikel dat doordat homo's meer verbindingen tussen hun linker- en rechterhersenhelft hebben, ze vaak linkshandig zijn. Zijn jullie dat?
waar lees je dat nou weer..quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:04 schreef Twinky het volgende:
zeg, ik las vandaag in een wetenschappelijk artikel dat doordat homo's meer verbindingen tussen hun linker- en rechterhersenhelft hebben, ze vaak linkshandig zijn. Zijn jullie dat?
Dat is echt zo'n mietjesblaadje, alleen voor homo's en vrouwen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:20 schreef Twinky het volgende:
psychologie magazine![]()
ik zal 'm er zo even bijpakken en citeren.
Jaloers dat je rechtshandig bent?quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n mietjesblaadje, alleen voor homo's en vrouwen.
en ik heb een kater, maar dat is niet iets alleen voor homo'squote:
Mag ik hierui concluderen dat een gezonde dosis aggresiviteit vereist is om de vrouwtjes in het gareel te houden?quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:32 schreef Twinky het volgende:
Homo's hebbenMinder oestrogeenreceptoren. Daardoor zijn ze minder agressief Meer verbindingen tussen de linker-en rechterhersenhelft. Daardoor zijn ze vaker linkshandig en spreken ze vloeiender Een gevoeliger stress-systeem. Daardor zijn ze eerder depressief. Net als vrouwen een andere hoeveelheid van het enzym aromatase in hun brein. Daardoor heeft testosteron bij hen een andere uitwerking en vallen ze op mannen. Een kleiner INAH-gebiedje in hun hypothalamus. Daardoor vallen ze niet op vrouwen.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mag ik hierui concluderen dat een gezonde dosis aggresiviteit vereist is om de vrouwtjes in het gareel te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |