Ik was helemaal niet van plan om over iets anders dan Volendam te beginnen maar DK moest weer zo nodig richting mij trollen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:05 schreef RayMania het volgende:
Kunnen _Mike_ en Dirk-Kuijt nu kappen met dit gezeur? Dank u.
Nee, nog niet. Er heeft zich ook nog geen club gemeld.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef _Mike_ het volgende:
Weet Menzo eigenlijk al wat hij gaat doen volgend jaar?
idd, met 1 kampioen dit seizoen is het al beter gesteld met Noord-Holland als de 3 voorgaande seizoenen.quote:
Ja super - leuk voor Menzo en die duizend Keijzertjes en Tuypjes en Smitjes.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:12 schreef MaxPower het volgende:
chillllll, mooi reisje naar de dijk volgend seizoen
Amen. wel minder kut dan RKC trouwensquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
Verder een kutploeg maar wel een leuke kutploeg.
Zondag de volgende titelquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:00 schreef Ruiseart het volgende:
Een van de leukste clubs van Nederland weer op het hoogste niveau
Noord-Holland kampioensprovincie!!
plezier daar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:12 schreef MaxPower het volgende:
chillllll, mooi reisje naar de dijk volgend seizoen![]()
Maar het alternatief was niet veel beter. Liever Volendam dan RKC. Hopen dat Den Haag het nog haalt in de play-offs, maar die kans lijkt me niet al te groot.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef Grunner het volgende:
Weer zo'n club in de Eredivisie waar geen hond op af komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |