Je kan ook vroeger je nest uitkomen.quote:Op maandag 21 april 2008 23:21 schreef DivineJester het volgende:
Heej, ik zie dat ik winnaar ben! Geweldig! Morgen komt de uitslag waarschijnlijk laat (uurtje of 23-24) ivm tijdsverschil tussen mijn locatie en Fok!, of Nicomart moet het willen doen?
Dan komt de uitslag morgenmiddag om 12 uur, is wat mij betreft ook goed hoor, maar er schijnt tussendoor ook nog gewerkt te moeten worden.quote:Op maandag 21 april 2008 23:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je kan ook vroeger je nest uitkomen.
ik kan het wel ff regelen vanavond rond een uurtje of 8 zo vlak voor Liverpool-Chelseaquote:Op maandag 21 april 2008 23:21 schreef DivineJester het volgende:
Heej, ik zie dat ik winnaar ben! Geweldig! Morgen komt de uitslag waarschijnlijk laat (uurtje of 23-24) ivm tijdsverschil tussen mijn locatie en Fok!, of Nicomart moet het willen doen?
Meneer Beschouw heeft die regels zelf zo gemaakt...quote:Op maandag 21 april 2008 21:05 schreef SCH het volgende:
Veel te vroege jury, werkende mensen zoals Beschouw en ik moeten ook een kans hebben
Mooi. Succes en dankjequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik kan het wel ff regelen vanavond rond een uurtje of 8 zo vlak voor Liverpool-Chelsea
quote:Breach
Drogba: "Uuuuuh Doe Mij Die Ma"
quote:ruud_fr
Drogba: "Hé, zijn jullie niet die gasten uit die film van Wilders?"
quote:SCH
"Gejat, gejat...ik noem dat lenen. Jongens sorry, het was de enige smurf die ik nog moest hebben"
De opmaak is hier te vinden.quote:ZoneKill
Drogba: "Ooww sorry jongens, stond ik op jullie poedel?!"
quote:'Er zijn geen homo's in de voetbalwereld'
22-apr-2008 14:18
Voormalig Juventus-directeur Luciano Moggi (foto) heeft in de talkshow ‘KlausCondicio’ van Klaus Davi keihard uitgehaald naar homo’s.
‘Er zijn geen homo’s in de voetballerij. Ik zou niet weten of dat komt doordat er spelers zijn die wat tegen homo’s hebben, zeker is dat ik wel wat tegen ze heb,’ aldus Moggi, een van de hoofdrolspelers in het fraudeschaal dat de Italiaanse voetbalwereld in de zomer van 2006 op z’n kop zette.
‘Bij de clubs waar ik werkzaam was, zat er nooit een homo in het team. Ik weigerde er ook maar één te contracteren en dat zal ik ook doen als ik ooit weer ergens aan de slag ga. Misschien ben ik ouderwets, maar ik ken de voetbalwereld: een homo zou daarin nooit overleven.’ (MA)
is goed, veel plezierquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:59 schreef SCH het volgende:
Kan geen jury doen. ruud_fr, wil jij het waarnemen?
ik vlieg morgenmiddag naar Barcelona en zal naar jullie zwaaien morgenavond vanuit het nauwe kamp
Hij kijkt inderdaad net zo stom uit z'n ogen inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:28 schreef Breach het volgende:
Met een beetje fantasie lijkt die Moggi wel op jou avatar, Beschouw
quote:Isiolo
Geen homo's bij Juventus is duidelijk zwart wit denken van Moggi
quote:EnGCatjuh
Moggi: "De scheidrechters van mijn wedstrijden mochten altijd kiezen. Nam ik de andere twee."
quote:Gordon_Shumway
'Ach, bij Juventus werd ik altijd zo moe van de Oude Dame, vandaar deze jonge meisjes.'
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
'Goeiemoggi. Vijf kilo pikkenborstjes.
matige ronde bedoel je, voor klachten klik hierquote:Op woensdag 23 april 2008 18:52 schreef Breach het volgende:
Matige JuryNummer 1 is leuk maar de rest
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
matige ronde bedoel je, voor klachten klik hier
hij is juist zo leukquote:Op woensdag 23 april 2008 19:15 schreef Rumille het volgende:
Poedel!
Vond hem juist zo leuk
Goeiemoggi - goeiemoggel
kippenborstjes (vrouwen) - pikkenborstjes (mannen)
Jury snapt doordenkers niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |