quote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de pijl: EngCatjuh, niet de vriend van Beschouw
Past wel bij mij studiequote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de pijl: EngCatjuh, niet de vriend van Beschouw
Gelukkig, heb ik een beetje meer kans.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Als Catjuh jureert hoeft de concurrentie niet op punten te rekenen
Jij snapt me.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gelukkig, heb ik een beetje meer kans.
studeer je TheVulture dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt in ordequote:Op vrijdag 25 april 2008 06:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben er niet vanavond, kan de nummer 2 jureren voor me?
quote:nicomart
-Boyband "The Maradonna's" doet live-optreden in de file.-
quote:Breach
-He..!? Zit er nou een pluisje op je lens...?-
quote:DaMart
-Eerste productiefoto van de film 'Pluis Brothers 2008' uitgelekt.-
De opmaak is hier te vinden.quote:Thelonious
-De suite in ons hotel is gereed voor uw verblijf, en we hebben het gehele meubilair verwijderd aangezien u uw eigen kleerkasten mee zou brengen.-
Ja, khad em nog net gelezen voordat ik poste. Was imo bij de beterequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:16 schreef Isiolo het volgende:
Nouja is de mijne wel meegenomen.....
Veel te lang en niet origineel imoquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind de poedel leuker dan de winnaar
Wel lullig dat Beschouw dan weer in een vuilnisbak getekend word.quote:
wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Wel lullig dat Beschouw dan weer in een vuilnisbak getekend word.
Ik zie een kruisje.quote:
Hij doet het.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:35 schreef DaMart het volgende:
Nu doet hij het toch weer wel?
Had hem even in een verkeerd mapje op mijn site gezet.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Van Marwijk: ''Leuk dat Jeu Sprengers deze finale toch nog mee kan maken.''
quote:TheVulture
Van Marwijk: "Volgens mij zit er echt een gapend gat tussen de kwaliteiten van Roda en Feyenoord"
quote:Thelonious
"Jullie kunnen gaan! Theo Maassen jat alleen trofeeën van PSV."
quote:Beschouw
Van Marwijk: ''Leuk dat Jeu Sprengers deze finale toch nog mee kan maken.''
De opmaak is hier te vinden.quote:Isiolo
Welke eikel wint de dennenappel ?
Je zat dicht tegen plaats 3 aan hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:17 schreef Blawh het volgende:
Jury.
Die standaard onderschriften bij prijzen met bekers winnen de laatste tijd ook nog. Gevalletje rijp voor de Klaagbaak
Ook dat is standaard.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zat dicht tegen plaats 3 aan hoor.
Weet ik... maar ik speel gewoon even meequote:
Voor Blawh is het standaard, snap je.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik... maar ik doe gewoon even mee.
Ja, ook dat weet ik!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:25 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Voor Blawh is het standaard, snap je.
Weheheh.
Bij Beschouw werkt dat niet, die man is zo objectief, onpartijdig, wijs, en jeugdig, ondanks zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:30 schreef Blawh het volgende:
Ik denk dat ik maar een keer naar punten begin te likken, mijn opbouwende kritiek wordt blijkbaar niet opgepakt. Onbegrijpelijk!W
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:33 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Bij Beschouw werkt dat niet, die man is zo objectief, onpartijdig, wijs, en jeugdig, ondanks zijn leeftijd.
Zijn vrouw mag er trouwens ook best wezen.
Het is onbegonnen werk om zijn kwaliteiten op te sommen, maar als ik een poging zou wagen zou ik met objectief beginnen wat ik dus zojuist heb gedaan.
O, dus daarom won ik de eerste keer dat ik meedeedquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Bij Beschouw heb ik soms het idee dat hij is vergeten het vergiet van zijn hoofd te halen en blindelings 3 kandidaten voor het podium kiest.
Ik neem aan dat je met een vakkundig jury iemand bedoelt die vakkennis heeft van het jureren en niet zomaar willekeurige vakkennis?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef Beschouw het volgende:
Vakkundig jury ditmaal. Morgen zal het niet anders zijn.![]()
ff foto zoeken.
Agreequote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef Beschouw het volgende:
Vakkundig jury ditmaal. Morgen zal het niet anders zijn.![]()
ff foto zoeken.
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Memorabel moment: eerste ronde waarin ik niet heb meegedaan.
Binnenkort 10 dagen op vakantie, dus dan zullen jullie me sowieso moeten missen
Nieuw Amsterdamquote:
Da's tenminste een bestemming.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nieuw Amsterdam
tof dat je er weer bent, blijf je nu maar wat langer
Die in Drenthe?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nieuw Amsterdam
tof dat je er weer bent, blijf je nu maar wat langer
quote:
Dat is best een mooi plaatsje hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nope, i love women (2)quote:Op zondag 27 april 2008 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stiekem is kleinzusje een kleinebruder.
quote:-Blawh-
-Eindelijk foto van Beschouws dochter op FOK!-
quote:-SCH-
-Cocaineverslaving veroorzaakt heftige waanbeelden-
quote:- kleineschwester-
-Bidden naar Mekka nog nooit zo lastig geweest-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TheVulture-
-Coach: "Jullie hebben allemaal twee geweldige gespleten persoonlijkheden"-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |