dudequote:Op zaterdag 19 april 2008 21:18 schreef suijkerbuijk het volgende:
er is wel een punt.
Het word steets moeilijke om te zien hoe oud ze zijn.
Standaart vraag wat je tegen woordig moet stellen is .
Mag ik you id kaart even zien.
paar jaar terug nog mee gemaakt grietje van 13jaar in de kroeg.
Even gevraagt of ze niet even naar haar mama moet gaan ?
Dit is ontstaan door de maatschappij
Daar vallen onder
ouders
school
omgeving
tv
en?quote:Op zondag 20 april 2008 09:05 schreef SeLang het volgende:
Ik moet toegeven dat ik weleens stiekum de ID kaart van een meisje heb gecheckt als ze even naar de plee was
quote:Op zondag 20 april 2008 09:05 schreef SeLang het volgende:
Ik moet toegeven dat ik weleens stiekum de ID kaart van een meisje heb gecheckt als ze even naar de plee was
Hoe dan? Je vraagt of je haar portemonnee even mag vasthouden?quote:Op zondag 20 april 2008 09:05 schreef SeLang het volgende:
Damn...quote:
Op een moment zijn zij ook 18+.quote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef danny91184 het volgende:
Lekkere chickies...
Zij worden jonger, en wij ouder
16+ is legaal.quote:
gozer, je bent 23 .......je bent zelf nog nat achter de oren.quote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef danny91184 het volgende:
Lekkere chickies...
Maar dan kunnen ze je ook op een andere manier naaien.quote:
Is dit:quote:
Mensen kunnen niet jonger worden.quote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef danny91184 het volgende:
Lekkere chickies...
Dan is er toch echt iets mis met je ogen, want ik zie daar beneden toch echt wel een beschaafd streepje zitten. Enne, die titt'n zijn trouwens ook niet te missen, tenzij je van de "oh noes, she's not yet eightteen"-neocon kliek bent, maar iets zegt dat dat ook niet het geval is.quote:Op maandag 21 april 2008 17:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit:
1: Een geschoren kutje
2: Zitten er nog geen haren op
Indien punt 2 denk ik dat dit een martijn.org hotlink is.
"Pedo - edo -edo -edo -eo -eo -eo"quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef karr-1 het volgende:
Decolletes diep genoeg om een echo te veroorzaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |