Hear hear!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef SeLang het volgende:
Als ik ooit aan de macht kom dan worden meisjes met voldoende tieten en kont gewoon gelegaliseerd, ongeacht leeftijd.
Hoezo wou?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Soms wou ik wel eens dat ik een nageboorte was maarja.
Wellicht is de pedo-partij wat voor je.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef SeLang het volgende:
Als ik ooit aan de macht kom dan worden meisjes met voldoende tieten en kont gewoon gelegaliseerd, ongeacht leeftijd.
Pedo's vallen juist op wijven zonder tieten en kont.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Wellicht is de pedo-partij wat voor je.
ja vooral bij het sprookjesbos...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef renwan het volgende:
Pff, gisteren was ik in de Efteling maar damn daar loopt me ook wat rond zeg
omgquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ja vooral bij het sprookjesbos...
jammer alleen dat de ouders er meestal bij zijn...
Ik hoop maar niet dat je naar mijn driejarige dochter gekeken hebt. Ik had je alle botten gebroken...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ja vooral bij het sprookjesbos...
jammer alleen dat de ouders er meestal bij zijn...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat je naar mijn driejarige dochter gekeken hebt. Ik had je alle botten gebroken...
Pics van je dochter?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat je naar mijn driejarige dochter gekeken hebt. Ik had je alle botten gebroken...
Die zullen vast wel ergens in OUD staat ofzo...quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die zullen vast wel ergens in OUD staat ofzo...
[..]
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:17 schreef Cat_Tank het volgende:
Vriend van me zit net als ik in het onderwijs. Die heeft er nooit moeite mee gehad. Hij zei ze ronduit smerig te vinden.
Ik vind de meiden er wel steeds beter/ouder uitzien. Maar zodra ze hun mond opentrekken is dat leuke er meteen weer vanaf
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die zullen vast wel ergens in OUD staat ofzo...
Dat moet hij beroepshalve zeggen, snap dat danquote:
Klinkt als een verkapte pedofiel die als dekmantel dwangmatig naar de buitenwereld verkondigt meisjes smerig te vinden als ze een half jaar te jong zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:17 schreef Cat_Tank het volgende:
Vriend van me zit net als ik in het onderwijs. Die heeft er nooit moeite mee gehad. Hij zei ze ronduit smerig te vinden.
Nou als je in de petticoat staat en je hebt een paar tequilla op, weet ik dat nog zo net niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:41 schreef Sanne92 het volgende:
gelukkig mogen we lekker zelf weten met wie we t doen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |