Ja precies, Áls psv dan toch kampioen wordt dan moeten ze dat ook maar doen door snel op een 2-0 voorsprong te komen zodat ik niet onnodig hoef te zitten lijden, want daar heb ik totaal geen trek in.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:25 schreef MaxC het volgende:
Wordt voor mij ook een vreselijk middagje, liever dat PSV gewoon met 0-4 wint dan dat de wedstrijd 0-0 blijft
Cafe de Waard op het Leidsche vond ik altijd wel oké, maar ben er al een tijd niet meer geweest dus ik weet niet hoe het nu is. Hoef je na de wedstrijd in ieder geval niet zover te lopen voor het feestjequote:Op zondag 20 april 2008 00:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Welk cafe is relaxed kijken ?
die enkele keer dat ik geweest ben was ik vooraf in Hof van Holland, maar dat lijkt me nou niet het meest geschikte om ook een wedstrijd proberen te volgen.
quote:Op zondag 20 april 2008 01:12 schreef GieJay het volgende:
Tering,Verdorie,Potver wat ben ik zenuwachtig
Wow gek! Schoen opeten topic!1111 einz!11quote:Op zondag 20 april 2008 01:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Als AJAX wint en Vitesse wint dan ben ik gewoon heeeeeeeeeeel blij
(Met wie) ga je er heen?quote:Op zondag 20 april 2008 00:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Welk cafe is relaxed kijken ?
die enkele keer dat ik geweest ben was ik vooraf in Hof van Holland, maar dat lijkt me nou niet het meest geschikte om ook een wedstrijd proberen te volgen.
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op zondag 20 april 2008 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wow gek! Schoen opeten topic!1111 einz!11
fijn.. maar wat doen die kutboeren?quote:Op zondag 20 april 2008 01:10 schreef Emimich het volgende:
Ajax komt binnen 10 minuten op 2-0, daarna scoort Heracles snel de 2-1 en uiteindelijk loopt Ajax naar een 4,5,6-1 uit.
Helemaal nietquote:Op zondag 20 april 2008 01:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
wij verdienen het feest gewoon. fuck psv.
DE KANS IE ER !!!!1111eEEIZZZNZNZquote:Op zondag 20 april 2008 05:04 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo zenuwwachting is, de kans dat we kampioen worden is bijna net zo groot als dat Urzaiz morgen Huntelaar voorbijstreeft en topscoorder wordt
Net zo onmogelijk dat psv het vorig jaar haalde.quote:Op zondag 20 april 2008 05:04 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo zenuwwachting is, de kans dat we kampioen worden is bijna net zo groot als dat Urzaiz morgen Huntelaar voorbijstreeft en topscoorder wordt
Begint beide met een V en spelen beide in het Geel/Zwart.quote:Op zondag 20 april 2008 09:45 schreef cheqy het volgende:
Ik ben zo met die wedstrijden bezig dat ik er zelfs van heb gedroomd.![]()
PSV verloor met 5-1 zodat Ajax kampioen werd.![]()
Alleen bleek de tegenstander niet Vitesse te zijn maar VVV-Venlo dus dat klopte niet.![]()
ik ben zenuwachtig.
ik heb de wedsrtijd van PSV niet gezien maar het stond op het scorebord.quote:Op zondag 20 april 2008 09:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Begint beide met een V en spelen beide in het Geel/Zwart.
Je hebt het dus gewoon verkeerd gezien.
En dat heb je me niet eerst even verteld?quote:Op zondag 20 april 2008 10:06 schreef pieterpost_afca het volgende:
Ik ben trouwens bang dat ik het gesigneerde Urzaiz shirt niet heb gewonnen met die kruiswoordpuzzels in de Kick Off van vorige wedstrijd
Ja ik dacht als ik dat op Fok! vertel dan verklein ik mn eigen kansquote:Op zondag 20 april 2008 10:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat heb je me niet eerst even verteld?
quote:Op zondag 20 april 2008 10:12 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Ja ik dacht als ik dat op Fok! vertel dan verklein ik mn eigen kansEn echte Urzaizfans hebben de Kick Off (met Urzaiz op de voorkant) van A tot Z doorgespit neem ik aan.
Je kan ook gewoon een shirt kopen, Urzaiz achterop laten zetten en dan bij de training een handtekening vragen. Ik wou dat doen maar vrijdag hadden ze vrijquote:Op zondag 20 april 2008 10:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf nu ook maar hopen dat ik een plaatje van Urzaiz aantref in een pakje panini plaatjes van het EK 2008.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |