En als iedereen naar hem luistert dan gebeurd het ook nog eens.quote:
Kesler zit op dit moment in Bejing :")quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef Ruiseart het volgende:
Gerard Bouwer is in Amsterdam om eventueel de kampioenschaal uit te reiken, vorig jaar deed hij dat in eindhoven omdat Kesler toen in Alkmaar zat.
Even quoten, als het gebeurt verwacht ik foto's op Fok van de aankoop.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als dit gebeurt die 2-1 uitslag koop ik een Vitesse shirt met achterop Aad de Mos
met als rugnummer 21=5quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als dit gebeurt die 2-1 uitslag koop ik een Vitesse shirt met achterop Aad de Mos
helemaal los met de mos ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, inclusief zo'n sprint van de Mos zoals vorig jaar toen Ajax verloor in de Gelredome
quote:
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb even opgezocht hoe het vorig jaar verdeeld was:quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:01 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Kesler zit op dit moment in Bejing :")
,,Ook Zlatan Ibrahimovic had het in het begin niet makkelijk. Dan praat je wel over een grote naam. Ook hij heeft een heel moeilijk eerste jaar gehad. Mensen weten vaak niet waar ze over praten, daarom maak ik me ook niet druk.’’quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Breach het volgende:
[..]
En als iedereen naar hem luistert dan gebeurd het ook nog eens.
OT: Interview met Colin
En hij heeft veel vertrouwen in van Basten en volgend seizoen
Die samenwerking begon afgelopen december toen die Anderson en [vul naam in] zouden komen, aldus wat vage nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:22 schreef RayMania het volgende:
Volgens staat die samenwerking al sinds de overname van Maxwell, Daggla.
Dit is alleen de eerste keer dat er weer gebruik wordt gemaakt van de samenwerking.
Op de site van de KNVB is het iig niet te vinden. Maar mij staat bij dat de commentator tijdens de wedstrijd wel zei dat ie op scherp stond. Maar dat zal dus wel niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:28 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Doet Silva zondag mee of heeft-ie een schorsing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |