De kogel is door de kerkquote:Van Gaal: ‘Ik blijf bij AZ’
ALKMAAR- Louis van Gaal heeft vrijdag bekendgemaakt dat hij ook na de zomer bij AZ blijft. Van Gaal: “Ik heb maandag met de directie en woensdag met het bestuur van AZ gesproken. Daaruit is gebleken dat we allemaal graag met elkaar door willen. Vandaag (vrijdag) heb ik het aan de spelersgroep meegedeeld.”
Van Gaal verklaarde zijn besluit als volgt: “Ik blijf op basis van een aantal factoren. Zo heeft de helft van de selectie aangegeven dat ze voor mij naar AZ zijn gekomen. Bovendien heb ik de technische staf verdrievoudigd en ook voor volgend seizoen hebben we mensen aangetrokken om de staf te professionaliseren. Wat dat betreft zou het ook een slechte zaak zijn als ik weg zou gaan.”
Van Gaal verklaart zijn keuze om bij AZ te blijven
“Ik heb hier nu drie jaar gewerkt. De eerste twee seizoenen ging het fantastisch, dit jaar was duidelijk minder. Doormiddel van doorselecteren kunnen we dat voor volgend seizoen oplossen. Maar de grootste versterkingen voor volgend jaar zijn de weer fitte Stijn Schaars, Maarten Martens en Joey Didulica”, vervolgde Van Gaal.“
Van Gaal heeft bij AZ nog een verbintenis tot de zomer van 2010.
Jij als Besiktas fan was dan nog steeds niet van hem verlost?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Balen, nog niet van hem verlost. Ik dacht eigenlijk wel dat hij naar Galatasaray zou gaan.
Jah, maar dat lijkt me dan weer wel lachen. De Turkse pers is veel erger dan hier, zou wel benieuwd zijn hoe Louis dat zou 'managen'.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij als Besiktas fan was dan nog steeds niet van hem verlost?
Laten we hopen dat we hem zo snel mogelijk uitzwaaienquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:05 schreef TheClown1 het volgende:
en een maand later gaat hij alsnog. die heeft het wel gezien in alkmaar. koffers pakken op weg naar turkije.
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Doormiddel van doorselecteren kunnen we dat voor volgend seizoen oplossen.
Dan moet Feyenoord er wel eerst voor zorgen dat ze bij de eerste 5 eindigen, anders is dat sowieso al niet meer mogelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef Pool het volgende:
Ergens zou het wel mooi zijn als AZ nu ineens een wederopstanding krijgt en met Schaars en Martens via play-offs en Intertoto een ticket voor de UEFA-Cup weet te krijgen. AZ is wel de enige ploeg die ik dat zie doen, de Intertoto doorkomen.
Moeten ze 12e worden toch? Zie ik niet meer gebeuren...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef Pool het volgende:
Ergens zou het wel mooi zijn als AZ nu ineens een wederopstanding krijgt en met Schaars en Martens via play-offs en Intertoto een ticket voor de UEFA-Cup weet te krijgen. AZ is wel de enige ploeg die ik dat zie doen, de Intertoto doorkomen.
quote:
Nummer 13 ook nog volgens mij.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moeten ze 12e worden toch? Zie ik niet meer gebeuren...
Dat zouden ze dit jaar al doen toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:55 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
![]()
Herfst-, winter- en lentekampioen (dus lekker in april de schaal tonen aan het publiek in Alkmaar).
Vanaf speelronde één zal AZ bovenaan staan.![]()
De meeste getalenteerde selectie van Nederland die komend seizoek vooral in de breedte zal groeien in combinatie met de op één na beste trainer op de Nederlandse velden.![]()
Vogelverschrikker is volgend seizoen AZ-volger.
2 t/m5 CLquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |