quote:
Doe eens PM, of hier?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam hem toevallig tegen, die is wel te vinden, helaas.
Aanzetten tot illegale praktijken door een modquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Staat gewoon op Pirate bay.
War of the Worlds 2-The Next Wave (2008) XVID.Occor.avi 03-28 03:16 702.62 MiB 39 20
Veel "plezier".
Bijt mequote:Op vrijdag 18 april 2008 14:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aanzetten tot illegale praktijken door een mod
*wijst met vingertje*
Kijk! Hij!!!!
Ik nog 2,5!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog een uurtje of 2!
Da's maar 120 minuten!
Senks! Dat zal binnenkort vast wel lukken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Staat gewoon op Pirate bay.
War of the Worlds 2-The Next Wave (2008) XVID.Occor.avi 03-28 03:16 702.62 MiB 39 20
Veel "plezier".
Hahaha... Dat zijn ze inderdaad! Show 'em your fangs mr. Alien!quote:
Nou ja ik heb vriendjes getipt.. of ze me ff konden helpen..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Bijna weekend, maar je vond dat geen overdreven actie om niet te hoeven werken?
Dat is een ding wat zeker is..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Prima manier om alle verdenkingen van je weg te houden.
Zit er toevallig een squashbaan in dat pand?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef Tally het volgende:
Hier nog geen weekend.. Maar zekerheid dat ik morgen moet werken heb ik niet..
[ afbeelding ]
Das ons oude pand dat morgen verhuisd moet worden..
flexibele regelgevingquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je het moet vragen.......
Klopt zit er naast.. Tussen ons bedrijf (lichtverhuurbedrijf en Kidzcity) in..quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zit er toevallig een squashbaan in dat pand?
Sprak vanmiddag in de auto met een collega die zei dat-ie niet kan gaan squashen omdat het pand afgefikt was, en ze zagen de rook vanuit ons kantoor. (Utrecht, zowat op de gemeentegrens met Maarssen.)
Water en rookschade.. Ze zijn wel aan het verhuizen nu..quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik had het andere topic ook al gevonden.
Hoe erg was de schade voor jullie?
Alles wat we konden verhuizen is nu over..quote:Op zondag 20 april 2008 00:40 schreef Armageddon het volgende:
pffff tally! Wat een gedoe! Hoe is het er nu mee?
Welke squashclub is dat?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:22 schreef Tally het volgende:
Klopt zit er naast.. Tussen ons bedrijf (lichtverhuurbedrijf en Kidzcity) in..
Ben er bekend mee.quote:Op zondag 20 april 2008 17:49 schreef Tally het volgende:
All in..
quote:Op maandag 21 april 2008 09:08 schreef ElizabethR het volgende:![]()
Ik kan niet echt wakker worden en ik heb het hele weekend juist nogal extreem veel geslapen. Dat komt omdat ik afgelopen vrijdagavond mijn allerlaatste sigaret heb gerookt. En meteen dus ook het hele weekend geen druppel alcohol op, want als ik een wijntje drink en ik mag geen peuk daarbij dan is er niks aan. Dus heb ik, om maar niet na te hoeven denken, heel veel in bed gelegen. Geslapen, geneukt, gelezen en films gekeken. Zo ben ik het weekend al door. Nu de rest van mijn leven nog![]()
Waarom wilde ik ook alweer stoppen met roken
O ja, iemand een acute hartstilstand zien krijgen, daarom ja!!!
Het is zonnig in Amsterdamquote:Op maandag 21 april 2008 09:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, verder is er niks in Amsterdam.
Niks in Amsterdam.
bis.
Ik wilde al heel lang stoppen, dit was wel de druppel. En het is geen echt prettig gezicht.quote:
Niceeeeee... Dat is altijd nog beter dan Schiphol RIjk.quote:Op maandag 21 april 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is zonnig in Amsterdam.
Zon+callcentre=rokjes en bloesjes.
Ja dahaag, dan heb ik nog 5 jaar te gaanquote:
Thanks lieffiequote:
Op je werk? Zeg maar dat ik heb gezegd dat jij het kalm aan mag doen vandaag en dat ze je met rust moeten laten. Je hebt al hard genoeg gewerkt in het weekend.quote:Wat een stel debielen hier zeg
Ja maar helaas gaat dat vandaag verder.. Mijn baas over de zeik omdat mensen ons werk van dit weekend niet echt waarderen..quote:Op maandag 21 april 2008 10:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Thanks lieffie
[\quote] Youre very welcome
[quote]
Op je werk? Zeg maar dat ik heb gezegd dat jij het kalm aan mag doen vandaag en dat ze je met rust moeten laten. Je hebt al hard genoeg gewerkt in het weekend.
Jij komt hier ook alleen maar posten als er wat te zeuren is hè?quote:Op maandag 21 april 2008 11:55 schreef GI het volgende:
Krijg je daar nou een harde van Arma ?
Ik zie het topic in mijn MyAT dus dat valt ook wel weer meequote:Op maandag 21 april 2008 11:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij komt hier ook alleen maar posten als er wat te zeuren is hè?
Owquote:Op maandag 21 april 2008 12:00 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zie het topic in mijn MyAT dus dat valt ook wel weer mee
Taliequote:Op maandag 21 april 2008 10:58 schreef Tally het volgende:
En denken dat wij het verhuisbedrijf zijn.. Zelf een aantal dingen niet hebben ingepakt (lees voedingen van laptops of terminals) en dan boos worden op ons!
Ik lach altijd Stofiequote:Op maandag 21 april 2008 13:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Talie![]()
.
Het is ook overal hetzelfde.. We hebben dat gesodemieter hier ook altijd bij een verhuizing ofzo. Gewoon blijven lachen werkt voor ons het beste.
Dank je wel.. Ik kan ze goed gebruiken!quote:Op maandag 21 april 2008 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
Arme Tally
Ik zend even positive vibes hoor!!!
En over dat mirror gedoe en het lezen van PM, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
![]()
Ja, da's waar ook, heb jij een samenvatting of gaat 't nergens over?quote:Op maandag 21 april 2008 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
En over dat mirror gedoe en het lezen van PM, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
![]()
internet, mirror, pmlezen, grapje, aangifte, ban.quote:Op maandag 21 april 2008 13:28 schreef zovty het volgende:
Ja, da's waar ook, heb jij een samenvatting of gaat 't nergens over?
Ja hoor. Danny is met zijn hele gezin naar Walibi geweest.quote:
Zeau bijna weekendquote:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaa, nog 4 dagen en dan lekker 10 dagen vrijquote:
Pffff...quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |