Haha, bedacht ik me net ook al ja..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:26 schreef neggix het volgende:
Done, Had wel als bijnaam minimaal FOk!sel gedacht
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef EvilMarc het volgende:
BLAUWE SCHILDEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom je wel ff helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat was weer een blauwe voor het einde
O+ BlaBlub O+
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef EvilMarc het volgende:
gvd
1e lap 6e rijden
2e lap toch maar 2e en dan halverwege 1e gaan rijden, krijg ik een blauw schild op m'n kop 4e. Kan gebeurenKrijg ik m'n 2e blauwe schild -> 9e dus ik al een beetje zo:
![]()
3e lap weer heel snel naar de 1e plek geklommen. Krijg ik m'n 3e blauwe schild! gelukkig nog eerste plek. Krijg ik m'n 4e !! gvd !!Nu op de 2e plek. Haal ik dan degene in die op kop loopt; krijg ik gvd nog geen 8 seconden later nog zo'n blauwe op m'n kop
![]()
(Uiteindelijk 3e geworden met -45)
BLAUWE SCHILDEN![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel enorm pech hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan te bedenken dat ik gisteren in 3 GP's (12 races) met de medefokkers maar 1 blauw schild op me kreeg.Doe eens niet.
Zojuist gedaan. Ik heb alleen wat problemen met die Nintendo Wi-fi connection, hopen dat dat snel weer beter wordt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:20 schreef Oksel het volgende:
Willen de dikgedrukte mensen mij ook toevoegen?
3136-6727-9134
Zal je straks toevoegen, je bent de laatste dan zit ie vol.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:20 schreef Oksel het volgende:
Ook even hier:
Okay, ik heb toegevoegd aan mijn friendlist:
[..]
Willen de dikgedrukte mensen mij ook toevoegen?
3136-6727-9134
Klopt, ik ga je zo even toevoegenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:14 schreef WjeroneW het volgende:
Kheb trouwens nog een vraagteken bij GGMM en Yprue staan (vanochtend tenminste)
Ik ga er zo weer op (half 4)!
Btw: Mijn naam is FOK!jeroen
Ik vind het best!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:51 schreef GGMM het volgende:
Ik wil best iets plannen.
Laten we zeggen 19:00 ?
Open jij hem maar, ik zal er iig zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het best!
Zal ik de kamer dan openen of jij (of iemand anders?)
Okej, doe ik!quote:
Is goed, goed ideequote:Op vrijdag 18 april 2008 17:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, doe ik!![]()
Maybe is het wel ff leuk om als tryout een team-race te doen? Heb dat nog niet gedaan en lijkt me wel ff leuk om te proberen mits er genoeg animo voor is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |