Whehe, ik gooide dat rode schildje niet, dat was de nr. 2. Ik had wel triple green shell. Ik vuurde ze allemaal vlak voor de eindstreep af, en ze weerkaatsten aan de randen, waardoor ze de nr. 2 ook raaktenquote:Op zondag 20 april 2008 01:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zojuist mijn eerste online FOK! ontmoeting gehad tegen Yprue.
lekkere actie hoor, net voor de streep mij zo'n rood schild om de oren gooien en er zelf met de overwinning vandoor gaan!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit met Automatic gespeeld hebquote:Op zondag 20 april 2008 00:27 schreef DanielSmith het volgende:
Een vraagje tussendoor: hebben jullie het idee dat je langzamer rijdt als je manual aan hebt staan?
Ik weet niet of het schijn is, maar ik heb echt het idee dat het een stuk slomer gaat allemaal dan op automatic. In principe zou het natuurlijk wel eerlijk zijn om het boosten te compenseren. Zou goed kunnen dat het gewoon gezichtsbedrog is hoor, maar ik vroeg me af of meer mensen dit opgevallen was
Die baan is juist lachen, zo vaak daar mensen net voor de streep in gehaald, en zelf ook ingehaald.quote:
Same. In Time Trail kan ik rustig op het goede moment de bocht inzetten, maar in Grand Prix zijn er zoveel randzaken dat ik liever heb dat het automatisch gaat.quote:Op zondag 20 april 2008 06:53 schreef BONG4002 het volgende:
Verder gebruik ik trouwens Automatisch driften in de GP en handmatig (meestal) in de time-trials, werkt voor mij iig het prettigst
Je moet een beetje met het stuurtje (eigenlijk met de remote dus) zwaaien, net op het moment dat je van de 'ramp' afkomt. Je moet het echt heel goed timen, maar als het eenmaal een paar is gelukt, schud je het (leterlijk) uit je pols.quote:Op zondag 20 april 2008 09:56 schreef Hare het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen hoe je truukjes doet als je in de lucht bent?
Ik heb volgens mij al echt elke knop geprobeerd en zwaaien met de nunchuck ofzo helpt ook niets?
Of kan het alleen met het stuurtje?
Ik schud gewoon een paar keerquote:Op zondag 20 april 2008 10:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je moet een beetje met het stuurtje (eigenlijk met de remote dus) zwaaien, net op het moment dat je van de 'ramp' afkomt. Je moet het echt heel goed timen, maar als het eenmaal een paar is gelukt, schud je het (leterlijk) uit je pols.
Bij sommige games is de save gekoppeld aan de wii. Zal bij mario kart ook wel zo zijn door de wifi functinaliteitquote:Op zondag 20 april 2008 02:17 schreef Ivo1986 het volgende:
Kunnen jullie de Mario Kart savefile kopieren naar de sd kaart? Dit lukt me met alle savegames behalve met mario kart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |