2 kaarten De Lama's Vrijdag 28 november 2008 Chassé Theater, Breda Rij 16, stoelen niet zeker (moet kaarten nog ontvangen van Nationale Theater Kassa)
Het is de op één-na-laatste show die ze geven, dus grijp je kans om ze nog te zien! Kaarten hebben mij 30 euro per stuk gekost, bieden onder de 60 euro heeft dus géén zin. Bieden kan ook via FOK! dus
[ Bericht 9% gewijzigd door NanKing op 18-04-2008 13:42:36 ]
Marktplaats linkjes zijn niet toegestaan hier. Bieden boven de 60 euro heeft ook weinig nut aangezien kaartjes hier niet voor meer dan de kostprijs verkocht worden.
Zoals mijn collega's inmiddels aan je hebben doorgegeven, mogen deze kaartjes hier niet verkocht worden voor een prijs dat hoger is dan de kostprijs. 60 Euro is dus het maximale wat je mag vragen voor beide kaartjes, of anders 30 euro per stuk.
Ik dacht, ik laat het hier ook even weten
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
Op zaterdag 19 april 2008 20:12 schreef bonke het volgende: hmmm mijn lama kaartjes waren maar 22.50 met consumptie zal wel aan et theater liggen dan denk ik