Een paar weken jezelf opsluiten met een aantal hotemetoten uit de politiek en dan met zulke slappe plannen naar buiten komen, is ook aardig onmogelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef mcyodogg het volgende:
Zat er aan te komen.
Al vraag ik me soms af of er een onmogelijkere baan bestaat in de wereld dan voetbaltrainer zijn bij een profclub.
Hij zou volgens mij solidair zijn, kan ik mij herinneren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Weet iemand nog wat Youri Mulder er destijds over zei in Studio Voetbal ?
Hij zou toch solidair zijn met Rutten of juist niet ?
Solidair aan Schalke en niet aan Rutten zei hij toen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Weet iemand nog wat Youri Mulder er destijds over zei in Studio Voetbal ?
Hij zou toch solidair zijn met Rutten of juist niet ?
quote:'Fred Rutten heeft zijn buik vol van voetbal'
Datum: 5-apr-2009 23:28
Door Mark van den Heuvel
Fred Rutten (foto) of Co Adriaanse, wie wordt de nieuwe trainer van PSV? Die prangende vraag zal de komende weken centraal staan in Eindhoven. Maar eerst moet het contract van de belangrijkste kandidaat, Rutten, bij Schalke 04 nog worden ontbonden. Dwight Lodeweges: “De nieuwe trainer van PSV moet bovenal een opleider zijn.”
Volgens Kees Ploegsma, huismakelaar van PSV én zaakwaarnemer van Fred Rutten, heeft het weinig zin om over de toekomst van de trainer te praten zo lang zijn ontslag bij Schalke 04 niet officieel is bezegeld. “Ik heb maandag een afspraak met de clubleiding van Schalke 04,” aldus Ploegsma. “En dat is op dit moment eigenlijk het enige wat interessant is. Dat kan in principe binnen een dag geregeld zijn, maar ik weet niet of Schalke het contract met Rutten op dezelfde manier interpreteert als wij dat doen.”
Volgens Ploegsma tast ‘iedereen momenteel nog in het duister over de toekomst van Rutten’. “Gaat hij naar PSV, of neemt hij een jaartje rust? Niemand weet het. Ja, ook die laatste optie behoort tot de mogelijkheden. Want Fred heeft na zijn ontslag bij Schalke zijn buik vol van het voetbal. Het heeft voorlopig echt geen enkele zin om over zijn toekomst te filosoferen. Eerst moet al het papierwerk met Schalke 04 worden afgehandeld.”
quote:Rutten drie jaar coach PSV
Door Yvonne Dombrakis
Vrijdag, 17 april 2009, 15:01
Fred Rutten is de komende drie seizoenen coach van PSV. De directie van de club heeft dat vrijdagmiddag officieel bekend gemaakt.
De recentelijk bij Schalke 04 ontslagen oefenmeester volgt Huub Stevens op, die het in januari voor gezien hield in Eindhoven. Tot het eind van het seizoen is Dwight Lodeweges als ad interim-trainer in Eindhoven aangesteld.
PSV is de derde club waar Rutten hoofdtrainer wordt. Eerder was hij dat bij FC Twente en Schalke 04. Enkele jaren geleden werkte Rutten bij PSV als hoofd opleidingen en assistent-trainer.
Rutten is zich ervan bewust dat hij bij de Eindhovenaren de komende jaren niet met geld kan smijten. "De geldboompjes groeien helaas niet meer tot aan de hemel", zei hij tijdens de persconferentie.
Tsja, Jol en McLaren zeggen feitelijk hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Open deuren Fredje
Rutten: er kunnen vreemde dingen gebeuren in slotfase
26 maart 2010 RvN
Fred Rutten liet tijdens de persconferentie weten dat het elftal strijdbaar is en nog kansen ziet. Rutten op PSV.nl: "Wij kunnen deze laatste zes wedstrijden winnen en ik ben ervan overtuigd dat onze concurrenten nog punten laten liggen. In de laatste wedstrijden kunnen er nog hele gekke dingen gebeuren. Het seizoen is nog niet gelopen, dat hoor je ook in de spelersgroep. De praktijk zal het uitwijzen, in de laatste twee wedstrijden wordt alles pas duidelijk."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |