abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67442330
Fred Rutten ist nicht mehr Chef-Trainer des FC Schalke 04. Die Königsblauen haben ihren Coach am heutigen Donnerstag (26.3.) mit sofortiger Wirkung beurlaubt.

Josef Schnusenberg, Vorstands-Vorsitzender des FC Schalke 04, teilte dem 46-Jährigen diesen Beschluss in einem „sehr sachlichen und teilweise auch emotionalen Gespräch“ am späten Nachmittag mit. Der verbliebene Trainerstab mit Mike Büskens, Youri Mulder und Oliver Reck wird vorübergehend das Training leiten.

Fred Rutten hatte sein Amt auf Schalke am 1. Juli 2008 angetreten. In der laufenden Saison haben die Knappen allerdings mit dem Ausschieden in der Qualifikationen zur Champions League, dem Aus als Tabellenletzter der Gruppenphase des UEFA-Cups und dem Ausscheiden im Viertelfinale des DFB-Pokals bislang alle gesteckten sportlichen Ziele verfehlt. In der Bundesliga rangiert das Team derzeit lediglich auf Platz acht.

[url=http://www.schalke04.de/news_details.html?&tx_ttnews[backPid]=1&tx_ttnews[tt_news]=23688&cHash=40546f07bb]http://www.schalke04.de/news_details.html?&tx_ttnews[backPid]=1&tx_ttnews[tt_news]=23688&cHash=40546f07bb[/url]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67442428
Op naar PSV
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67442535
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:33:51 #54
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_67442568
PSV, sla je slag.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_67442594
Zat er aan te komen.

Al vraag ik me soms af of er een onmogelijkere baan bestaat in de wereld dan voetbaltrainer zijn bij een profclub.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67442638
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef mcyodogg het volgende:
Zat er aan te komen.

Al vraag ik me soms af of er een onmogelijkere baan bestaat in de wereld dan voetbaltrainer zijn bij een profclub.
Een paar weken jezelf opsluiten met een aantal hotemetoten uit de politiek en dan met zulke slappe plannen naar buiten komen, is ook aardig onmogelijk.
Maar goed, het is geen POL hier
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:53:07 #57
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_67447737
Rutten past wellicht toch beter bij Eindhoven dan Co. Die past misschien beter bij Ajax.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_67448326
Weet iemand nog wat Youri Mulder er destijds over zei in Studio Voetbal ?
Hij zou toch solidair zijn met Rutten of juist niet ?
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:46:48 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67449441
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hij zou volgens mij solidair zijn, kan ik mij herinneren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_67450393
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67450401
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Solidair aan Schalke en niet aan Rutten zei hij toen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67757059
quote:
'Fred Rutten heeft zijn buik vol van voetbal'
Datum: 5-apr-2009 23:28

Door Mark van den Heuvel

Fred Rutten (foto) of Co Adriaanse, wie wordt de nieuwe trainer van PSV? Die prangende vraag zal de komende weken centraal staan in Eindhoven. Maar eerst moet het contract van de belangrijkste kandidaat, Rutten, bij Schalke 04 nog worden ontbonden. Dwight Lodeweges: “De nieuwe trainer van PSV moet bovenal een opleider zijn.”

Volgens Kees Ploegsma, huismakelaar van PSV én zaakwaarnemer van Fred Rutten, heeft het weinig zin om over de toekomst van de trainer te praten zo lang zijn ontslag bij Schalke 04 niet officieel is bezegeld. “Ik heb maandag een afspraak met de clubleiding van Schalke 04,” aldus Ploegsma. “En dat is op dit moment eigenlijk het enige wat interessant is. Dat kan in principe binnen een dag geregeld zijn, maar ik weet niet of Schalke het contract met Rutten op dezelfde manier interpreteert als wij dat doen.”

Volgens Ploegsma tast ‘iedereen momenteel nog in het duister over de toekomst van Rutten’. “Gaat hij naar PSV, of neemt hij een jaartje rust? Niemand weet het. Ja, ook die laatste optie behoort tot de mogelijkheden. Want Fred heeft na zijn ontslag bij Schalke zijn buik vol van het voetbal. Het heeft voorlopig echt geen enkele zin om over zijn toekomst te filosoferen. Eerst moet al het papierwerk met Schalke 04 worden afgehandeld.”
pi_68112255
quote:
Rutten drie jaar coach PSV
Door Yvonne Dombrakis
Vrijdag, 17 april 2009, 15:01

Fred Rutten is de komende drie seizoenen coach van PSV. De directie van de club heeft dat vrijdagmiddag officieel bekend gemaakt.

De recentelijk bij Schalke 04 ontslagen oefenmeester volgt Huub Stevens op, die het in januari voor gezien hield in Eindhoven. Tot het eind van het seizoen is Dwight Lodeweges als ad interim-trainer in Eindhoven aangesteld.

PSV is de derde club waar Rutten hoofdtrainer wordt. Eerder was hij dat bij FC Twente en Schalke 04. Enkele jaren geleden werkte Rutten bij PSV als hoofd opleidingen en assistent-trainer.

Rutten is zich ervan bewust dat hij bij de Eindhovenaren de komende jaren niet met geld kan smijten. "De geldboompjes groeien helaas niet meer tot aan de hemel", zei hij tijdens de persconferentie.
pi_72690307
Nu al bovenaan ondanks het verlies van Mendez en Culina en alleen de aankopen van Engelaar, Ooyer en Manolev

Hij krijgt duidelijk meer uit deze selectie tot op heden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 september 2009 @ 11:49:18 #65
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72694228
Hij maakt zelf van Lazovic een teamspeler
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_72940216
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)cord-uit-De-Kuip.htm

Wo 23/09/2009 20:45 beker: PSV - De Graafschap
Za 26/09/2009 19:45 competitie: PSV - Willem II
Do 01/10/2009 19:00 EL: PSV - Cluj (Roe)
Zo 04/10/2009 14:30 competitie: FC Utrecht - PSV
Za 17/10/2009 20:45 competitie: PSV - SC Heerenveen
Do 22/10/2009 19:00 EL: PSV - FC Kopenhagen (Den)
Zo 25/10/2009 16:30 competitie: NEC - PSV
Za 31/10/2009 19:45 competitie: PSV - Vitesse

Met 6 van de 8 thuiswedstrijden de komende tijd kan de 20 best gehaald worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72940687
Rutten: ontwikkeling elftal kost meer tijd
19 september 2009 RvN

Fred Rutten liet op PSV.nl weten dat zijn elftal in zijn ogen groeiende is, maar het gaat misschien wat langzamer dan verwacht. "De scherpe randjes moeten nog gepolijst worden. Zo’n ontwikkeling vraagt tijd, maar je wilt altijd dat dat sneller gaat. Je kunt zo’n wedstrijd als tegen Sparta Praag nog niet helemaal beheersen, daar zijn we nog niet toe in staat."

Beware als het dadelijk goed staat en er in de winsterstop een versterking bijkomt
pi_72941522
Voorlopig goed bezig.
pi_72942076
Eindelijk weer een baas in Eindhoven met beleid en visie. Niet de meest communicatief vaardige coach, maar wel enorm slim in de behandeling van spelers, tactieken en het lezen van het spelletje.

Doet het goed en dit gaat alleen maar beter worden...
pi_79612386
Open deuren Fredje

Rutten: er kunnen vreemde dingen gebeuren in slotfase
26 maart 2010 RvN

Fred Rutten liet tijdens de persconferentie weten dat het elftal strijdbaar is en nog kansen ziet. Rutten op PSV.nl: "Wij kunnen deze laatste zes wedstrijden winnen en ik ben ervan overtuigd dat onze concurrenten nog punten laten liggen. In de laatste wedstrijden kunnen er nog hele gekke dingen gebeuren. Het seizoen is nog niet gelopen, dat hoor je ook in de spelersgroep. De praktijk zal het uitwijzen, in de laatste twee wedstrijden wordt alles pas duidelijk."
pi_79612975
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Open deuren Fredje

Rutten: er kunnen vreemde dingen gebeuren in slotfase
26 maart 2010 RvN

Fred Rutten liet tijdens de persconferentie weten dat het elftal strijdbaar is en nog kansen ziet. Rutten op PSV.nl: "Wij kunnen deze laatste zes wedstrijden winnen en ik ben ervan overtuigd dat onze concurrenten nog punten laten liggen. In de laatste wedstrijden kunnen er nog hele gekke dingen gebeuren. Het seizoen is nog niet gelopen, dat hoor je ook in de spelersgroep. De praktijk zal het uitwijzen, in de laatste twee wedstrijden wordt alles pas duidelijk."
Tsja, Jol en McLaren zeggen feitelijk hetzelfde.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_90227294
Hopelijk kampioen, met de polonaise uitgezwaaid en op naar een trainer die er wel kijk op heeft en wel de jeugd de kans geeft

Cocu en Faber _O_
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:18:31 #73
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90227455
TT change please: Weg bij Eindhoven richting Schalke?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_95475062
Wat een prutser
pi_95475252
Echt hé.
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')