En hij heeft echt gezegd dat Huub zn favoriet is??? Kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:40 schreef Ning het volgende:
[..]
Mike is nu doodleuk online bij nl. Hij kijkt dus gewoon mee
Ach kom nou toch, waarin hebben ze hem dan tot nu toe gesteund? Noem eens een voorbeeld?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:41 schreef riri het volgende:
Amanda en brian hebben van begin af aan gezegd dat ze Mikey altijd zullen blijven steunen als er wat is...kan je hem nu moeilijk aan zijn lot verlaten.
hij was bij jaap excuses aanbieden, bij dat topicquote:
Is allemaal al voor de bakker, die gaat gewoon.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:43 schreef thundernoom het volgende:
brian wil gewoon een uitje naar buiten regie trap er niet in
dit is script 100% waarom moet brian dit opknappen nou die ouwe netty zal er gelijk weer bij hangen vanavond die is nu al onderweg naar mikey om dat brian daar komt ik kots op die hele kooi.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
Bedankt JEE![]()
Ton weet dat Mike vanavond thuis is, wat toevallig. Brian weer lekker naar buiten.
Waarom geen professionele hulp i.p.v. die loser Brian?
Is offline hoor.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:44 schreef T-lex het volgende:
Ik vindt het niet meer dan logisch dat ze via Brian toch Mikey weer op het rechte pad proberen te krijgen.
Dat dit niet zo'n goeie ontwikkeling is voor de beste man lijkt me ook wel duidelijk.
precies!!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
Ik heb een idee dat dit dik scripted is.
Correctie: Brian krijgt een uitje van achter om zichzelf weer heiliger dan heilig te etaleren tijdens de TV-uitzendingen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:43 schreef thundernoom het volgende:
brian wil gewoon een uitje naar buiten regie trap er niet in
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:32 schreef Dementor het volgende:
Is Mikey de boel aan het verkloten buiten?
Heel raar Mikey zei op Nl dat Huub de enige eerlijke daar is en dat alles daar niet eerlijk gebeurt en meteen word Mikey nu zwart gemaakt op de streams.quote:
brian is daar ook de juiste man voor..eerlijk en oprechtquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:44 schreef T-lex het volgende:
Ik vindt het niet meer dan logisch dat ze via Brian toch Mikey weer op het rechte pad proberen te krijgen.
Dat dit niet zo'n goeie ontwikkeling is voor de beste man lijkt me ook wel duidelijk.
Heeee nu je het zegt, idd dat valt op zeg!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heel raar Mikey zei op Nl dat Huub de enige eerlijke daar is en dat alles daar niet eerlijk gebeurt en meteen word Mikey nu zwart gemaakt op de streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |