Herkenning alom!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:28 schreef lily het volgende:
[..]
Hier ook nog een "van de luier afhankelijke" peuter. Hij heeft de afgelopen week veel bloot rondgelopen maar het werkte niet echt.
Hij plaste overal en nergens (overal een paar druppels) Volgens mij was ie zijn terrein aan het afbakenen ofzo.
Als ie moest poepen rende hij jammerend rond om een luier.
(potje stond onaangeroerd in de tuin)
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:33 schreef Noli. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is helemaal goed gegaan! Niks geen ongelukjes, ik ben zo trots!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:00 schreef Igraine het volgende:
Hier ook een peutertje die al drie dagen zoder luier loopt en braaf op de wc plast en poept! zonder ongelukjes!
Vandaag is ze voor het eerst zonder luier naar het KDV. Ik heb wel 3 schone onderbroekjes meegegeven voor de zekerheid. Ik ben zo benieuwd hoe het gegaan is....
Knap hoor!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
En het is helemaal goed gegaan! Niks geen ongelukjes, ik ben zo trots!
Hier ook zo eentjequote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:21 schreef texelonia het volgende:
poemojn je bedoelde waarschijnlijk niet echt de jongens-peuters, maar toch is het hier ook herkenbaar
Noah wil altijd roze, roze, roze.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:40 schreef Lishe het volgende:
Na al die stoere losse fietsers hier ook een trotse mama!
Ah goed zo'n reactie van iemand die het allemaal al meemaakt. Ik probeer ook wel dat vertrouwen te hebben want ik weet ook gewoon aan de andere kant wel dat het goed voor haar is. Dat ze dit gaat doen. Ik vind het daarnaast ook moeilijk dat ik dan aan het werk ben en ze niet meer altijd bij haar lieve oppas is. Niet meer altijd zo veilig. En dat terwijl ik weet dat het zo hoort en ik een goed gevoel heb bij de school. Ik probeer ook wel te denken aan alle leuke dingen en de positieve kanten. Alleen die andere kant grijpt me wel echt aan af en toe. In heel hysterische buien denk ik soms echt dat ons leven straks over zal zijn, dat ik vijfentwintig ben en mijn dochter vier jaar straks en dat ze klaar is voor de rest van het leven en dat ik niet meer weet wat ik moet doen en een pensioengat hebquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:49 schreef lily het volgende:
have a little faith, luchtbel![]()
Ik begrijp jouw gevoelens want ik had ze ook. Ik vond het helemaal niet leuk, dat schoolgebeuren.
Heel egoistisch van mij want de wereld van mijn zoon draaide al vier jaar voornamelijk om mij (en zijn vader) en dat is veilig en vertrouwd en goed.
Maar eigenlijk is dat helemaal niet goed. Kinderen moet je loslaten en hun eigen ervaringen laten leven (hoor mij)
School is een geweldige ervaring en dat is hoe dan ook goed voor je dochter (zelfs met minder leuke dagen of gebeurtenissen).
Jij bent er om haar ervaringen aan te horen en te begeleiden zodat ze een fijne meid blijft en een leuke tijd heeft.
Ik vond het zelf heel moeilijk dat er nu anderen zich met mijn kind gingen bemoeien, en er (in ons geval) kritiek op leverde. Daar heb ik vreselijk aan moeten wennen.
Maar dit was voor ons weer een leerproces, en dat is uiteindelijk ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |