Hij heeft zondag geen zonnebrand op gehad. En wij gebruiken idd ook altijd Vichyquote:Op woensdag 7 mei 2008 07:34 schreef dutchie het volgende:
Snoopy, anders misschien de zonnebrand?
Hier nl. ook 2 kindjes die daar op reageren als het niet hypo-allergeen is. Gebruik zelf die van Vichy voor kinderen, dat gaat goed.
Wees blij dat het zalf was, heb hier al veel erger mee gemaakt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:57 schreef Suzanna het volgende:
Knappe kinderen zonder zijwieltjes! Dat zal hier nog wel even op zich laten wachten, de fiets lijkt ook nog net ietsje te groot te zijn voor haar dus ik durf het nog niet aan. Ze is ook echt zo'n voorzichtig kind dus geen idee hoe snel ze dat durft.
Pfft wat kunnen kinderen trouwens in een korte tijd stoute en ondeugende dingen doen! Noa zou even naar de wc gaan en Emma ging (bleek later) met haar mee. Ik hoorde de wc doortrekken en daarna niet dat ze naar de kamer kwamen (als Noa moet plassen kan ze zichzelf afvegen en weer aankleden).
Dus ik ging even kijken... Noa geeft mij meteen een tube zalf (waar ze die nou weer vandaan had... snuffelt altijd in laatjes...) 'Hier mama, die is voor jou'en ik kijk in de wc, hebben ze daar allemaal zalf in gedaan en Emma stond er met haar handjes in te roeren...
(hoe verzinnen ze het he...)
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef dutchie het volgende:
[..]
Wees blij dat het zalf was, heb hier al veel erger mee gemaakt.
Ik heb zelf ook al een paar weken vlekjes op mn benen, en heel soms armen. Lijken ook op muggenbulten en jeuken enorm. Maar als ik ga krabben worden het hele grote en dikke bulten/plekken, en lijkt het niet op muggenbulten. Bovendien prikken ze altijd Micha en niet mijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Bram had vanochtend hetzelfde soort vlekjes op zijn gezicht. Ik denk een allergische reactie op schmink. Hoop ik toch kan je in een dag krentebaard krijgen uit besmette schmink?
Ze werden kleiner en minder rood toen ik hem insmeerde met zonnebrand
Heeft Mikael sinds een paar dagen ook last van. Vanmorgen had ie ook 1 oog dicht zitten. Hij heeft niks raars gegeten en geen zonnebrandcreme gebruikt. Ga er dus voor het gemak maar van uit dat het door de zon komt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim heeft sinds gisteren ineens hele kleine bultjes/pukkeltjes op haar wangen en neus. Hoe dat nou ineens kan. Door de zon misschien. Zonnebrandcreme heeft ze wel vaker gehad.
Dat rijmtquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:40 schreef Lishe het volgende:
Na al die stoere losse fietsers hier ook een trotse mama!
Hoezeeeee!! Luuke plast op de wc!!!! Sinds deze week. In 1 keer helemaal droog. Af en toe een klein ongelukje, maar die tellen niet! 2 weken geleden waren we haar vergeten een luier om te doen ´s nachts, miscommunicatie bij de overdrachtEn ´s ochtends was ze droog. Hup, een megaplas op de wc. Rest van die week af en toe op de wc gezet, en deze week deed ze alles op het toilet! Jihaaaa! Ik ben echt rete-trots!
Hier ook nog een "van de luier afhankelijke" peuter. Hij heeft de afgelopen week veel bloot rondgelopen maar het werkte niet echt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:46 schreef renzell het volgende:
het geeft goede hoop voor Juul.Het kan dus zomaar.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |