abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2008 @ 18:48:30 #101
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58476005
he balen tearsong

maxje toch arm schaapje

en op de vraag of ze zo druk zijn, geen idee, ze was dit weekend bij papa dus
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 4 mei 2008 @ 20:59:52 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_58478902
Wat sneu voor Max, Pinquit. Succes.

Wat vinden jullie een redelijk tijdstip in de ochtend waarop er buiten gespeeld mag worden?

Jolie heeft een vriendinnetje gevonden hier in de buurt. Ik vind dat heel fijn, dat haar zoiets lukt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Luchtbel op 04-05-2008 21:05:17 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 22:09:56 #103
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58480650
Bedoel je met buiten spelen op de straat, Luchtbel? of gewoon in de tuin? (kan me iets herinneren over dat dat lastig is bij jullie ivm flat?)

Wat zouden jouw redenen zijn om Jolie nog niet buiten te laten spelen, vanwege een bepaald tijdstip? Ben ik wel benieuwd naar, ik kan niet echt iets bedenken.

Leuk trouwens dat Jolie een vriendinnetje heeft ...

Noa heeft er ook eentje, haar buurmeisje, die zegt dat Noa 'haar beste vriendin' is. Alleen komt de buurvrouw nooit hier op bezoek en vraagt ze ook nooit of ik Noa even kom brengen of even langs kom o.i.d.
Morgen komt ze hier toevallig (maar zonder dochtertje) omdat ze voor school een opdracht moet doen, maar dat is dus ook alleen maar omdat ze me nodig heeft ...jammer vind ik dat. Voor haar dochtertje en voor Noa. Ze kennen elkaar nota bene al vanaf dat Noa 7 maanden was en het buurmeisje bijna 1! Toch best bijzonder vind ik...
  zondag 4 mei 2008 @ 22:33:33 #104
102760 Igraine
Headache
pi_58481178
Leuk is dat he buurtkindjes. Hier een tweeling die 2 maanden ouder is dan Myhron. Het zijn echt haar vriendje en vriendinnetje. Dat zegt ze ook altijd: "waar is mijn vriendin nou?". Ze zien elkaar wel regelmatig want we spelen vaak buiten en ze zitten samen op de PSZ. En gisteren hebben we in de tuin bij ons ge-BBQd. Wij kunnen ook leuk met onze buren (de ouders dus) opschieten dus dat scheelt ook. We zitten ook wel bij elkaar zonder de kinderen..

Ik vind dat buiten spelen gewoon moet kunnen, meestal is het hier vanaf een uur of tien. Nadat we geslapen, gedoucht en gegeten hebben. Eerder zou ook nog wel kunnen, doordeweeks. In het weekend vind ik vanaf een uur of half tien a tien wel goed. Maar dan is dat meer met het oog op overlast voor de omringende buren.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_58481403
Ik heb mijn dochter vanochtend om 10 uur naar buiten gelaten, toen was er geen houden meer aan. En ik vond dat best christelijk voor de zondagochtend
Variety is the spice of life
  zondag 4 mei 2008 @ 23:25:50 #106
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_58482425
Suzanna, we wonen niet in een flat maar op de bovenste twee verdiepingen van een huis en we hebben dus wel een tuin.

Het heeft met de buren te maken ja maar dat doet er niet toe verder. Vroeg me gewoon af of andere mensen regels hadden of dat het niet zo veel uitmaakt.

En het vriendinnetjesgebeuren vind ik zelf ook wel echt fijn. Dat ze iemand heeft om mee te spelen en die iemand ook nog eens zelf gevonden heeft, dat vind ik goed.
  maandag 5 mei 2008 @ 09:26:39 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58485939
Noah heeft ineens wéér allemaal vlekjes. Snap er niks meer van. Ze lijken nu nog het meest op muggenbulten. Maar ze zitten op zn buik, zn zij en een paar op z'n rug. Lijkt me erg raar dat ie zó vaak daar wordt geprikt en niet één keer op zn armen en gezicht bijv, wat toch veel makkelijker is voor die muggen lijkt me....

Kan iemand hier iets van maken?

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 5 mei 2008 @ 10:21:16 #108
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58486689
heeft ie er jeuk aan tex?

en is ie verder ziekig? of gewoon verder helemaal gezond?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 5 mei 2008 @ 10:23:22 #109
640 snoopy
peanuts
pi_58486741
Het lijken idd insectenbeten. Vreemd. Is hij door de struiken gelopen ofzoiets?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 mei 2008 @ 10:29:24 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58486815
of toch netelroos..
heeft noah al waterpokken gehad? want het lijkt net of het blaasjes gaan worden, op de onderste foto lijkt het net alsof er in het midden een lichter plekje zit op de bultjes
  maandag 5 mei 2008 @ 10:33:22 #111
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58486865
Ik denk ook wat Pinquit zegt. Het lijkt wel waterpokken. Vooral bij de onderste foto lijken er blaasjes te komen in het midden

Of heeft ie al waterpokken gehad?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 5 mei 2008 @ 10:46:47 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58487048
Toen ik ze net ontdekten ging ie wel krabben/wrijven en zei ie dat ie jeuk had. Maar sindsdien is ie er niet aangekomen, dus volgens mij heeft ie er niet echt last van. Hij is verder ook niet ziek ofzow.

Plaatjes van netelroos zagen er heel anders uit vond ik...

Waterpokken heeft Noah al heeel erg gehad toen ie net een jaar was.

Hij heeft gisteren in het park wel door gras en bloemen enzow gelopen die zo ongeveer even hoog waren als hij.... Misschien dat het daarvan is idd. Maar insektenbeten jeuken meestal toch?

Nou ja zolang ie er geen last van heeft maakt het ook weinig uit wat het is, maar vond het toch vreemd.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 5 mei 2008 @ 20:43:10 #113
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_58498143
Texelonia,

Het ziet er naar uit, dat het netelroos is..
Zijn het ook 'kwaddels' die ook snel verdwenen zijn? Let er eens op de volgende dag..

Bij mij kwam het op, en een aantal uur later (na 2 uur slapen), was alles weer weg..
Als dat het geval is, is het vrijwel zeker netelroos..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 5 mei 2008 @ 21:39:48 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58499798
Maar als ik google op netelroos kom ik plaatjes tegen als dit:

Dat vind ik er heel anders uitzien. Plus dat ik lees dat netelroos heel erg schijnt te jeuken, waar Noah totaal geen last van lijkt te hebben.

Toen ik Noah naar bed bracht had ie de bulten nog steeds (dus dat is sowieso al de hele dag). Leek niet minder en ook niet erger geworden. Alleen iets roder. En hij heeft er nog steeds geen last van.
©Dumbo
  maandag 5 mei 2008 @ 22:01:08 #115
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_58500422
Mmm.. vreemd dan..

Bij mij leek het meeste op het 2e plaatje..
En als ik niet aan de jeuk dacht, jeukte het ook niet.. dat is ook zo gek iets..

Beterschap iig..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:10:19 #116
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58506179
Netelroos hoeft er niet zo erg uit te zien als op die plaatjes hoor, soms ook als muggenbulten. maar het jeukt wel.

het kan ook van planten zijn ja
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:27:55 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58506481
Bram had vanochtend hetzelfde soort vlekjes op zijn gezicht. Ik denk een allergische reactie op schmink. Hoop ik toch kan je in een dag krentebaard krijgen uit besmette schmink?
Ze werden kleiner en minder rood toen ik hem insmeerde met zonnebrand
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_58508695
Afgelopen nacht heeft Amber haar hele bed ondergepoept. Ze heeft echt waterdunne poep. Daarnaast wil ze alleen maar liggen en hangen.
Vanmorgen ff de HA gebeld omdat ze nu al 5 dgn diarree heeft maar het kan nog wel een week aanhouden.

Drinken gaat gelukkig nog steeds wel goed, eten met vlagen. vanmorgen een halve boterham en een halve banaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:43:03 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_58508838
Ai Vicky, beterschap dan maar!

Mag ik hier even ongegeneerd trots zitten wezen? Nog even voor we vertrekken naar het volgende topic? Ik snap nu pas alle trotse berichtjes van papa's en mama's over hun fietsende kroost.

We zijn een weekje op vakantie geweest op de camping en vlak voor vertrek heeft manlief de zijwieltjes van Léons fiets eraf gehaald. Wilden we gewoon eens proberen, omdat hij al zo superstrak op zijn loopfiets fietste.
Op de 1e avond ging ik Cas in bad doen en daarna gingen we weer terug.
Wie komt me daar tegemoet rijden?
Léon, zonder zijwieltjes en stoer bochten draaiend.
Ik heb echt even 5 minuten zo gestaan.
Volgens paps was hij op gestapt en in 1x weggefietst. Had hem alleen even een zetje moeten geven, de rest deed hij zelf.
Zo stoer zo vlak voor hij naar school gaat.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_58508988
Wat goed van Leon
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 21:07:44 #121
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58519198
Wat knap Dutchie, echt geweldig!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:03:28 #122
640 snoopy
peanuts
pi_58520318
Wow, wat knap van Léon

Wij hebben nog niet eens een fiets met zijwieltjes voor Morris. Wel een driewieler maar die staat bij opa en oma tot we in ons nieuwe huis wonen.

Morris is vandaag bij de huisarts geweest omdat hij helemaal dikke ogen kreeg. tenminste, onder zijn ogen was het gisteren en vanmorgen helemaal dik en hij wreef er steeds in.
De dokter dacht aan een overgevoelige reactie op iets en we moesten het nog even aankijken. Het trekt nu redelijk weg. Ik denk dat het door de frambozen komt die hij zondagavond bij mijn moeder heeft gegeten

Beterschap voor Amber!

Tex, zijn de vlekjes al weg?
pi_58522202
Echt knap van Léon!

Wat vervelend weer Snoopy. Sterkte ermee maar weer!
  woensdag 7 mei 2008 @ 01:11:25 #124
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_58523754
Ben ik net aan pimpen met Amber in het fototopic, zie ik dat Léon ook al zonder zijwieltjes wegfietst
Goed hoor

Morris maar hopen dat het vlug over is!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 7 mei 2008 @ 07:34:02 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_58525109
Snoopy, anders misschien de zonnebrand?
Hier nl. ook 2 kindjes die daar op reageren als het niet hypo-allergeen is. Gebruik zelf die van Vichy voor kinderen, dat gaat goed.

Yeah Amber ook al aan het fietsen!
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:57:21 #126
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58526946
Knappe kinderen zonder zijwieltjes! Dat zal hier nog wel even op zich laten wachten, de fiets lijkt ook nog net ietsje te groot te zijn voor haar dus ik durf het nog niet aan. Ze is ook echt zo'n voorzichtig kind dus geen idee hoe snel ze dat durft.

Pfft wat kunnen kinderen trouwens in een korte tijd stoute en ondeugende dingen doen! Noa zou even naar de wc gaan en Emma ging (bleek later) met haar mee. Ik hoorde de wc doortrekken en daarna niet dat ze naar de kamer kwamen (als Noa moet plassen kan ze zichzelf afvegen en weer aankleden).
Dus ik ging even kijken... Noa geeft mij meteen een tube zalf (waar ze die nou weer vandaan had... snuffelt altijd in laatjes...) 'Hier mama, die is voor jou' en ik kijk in de wc, hebben ze daar allemaal zalf in gedaan en Emma stond er met haar handjes in te roeren...

(hoe verzinnen ze het he...)
  woensdag 7 mei 2008 @ 13:21:48 #127
640 snoopy
peanuts
pi_58531293
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 07:34 schreef dutchie het volgende:
Snoopy, anders misschien de zonnebrand?
Hier nl. ook 2 kindjes die daar op reageren als het niet hypo-allergeen is. Gebruik zelf die van Vichy voor kinderen, dat gaat goed.
Hij heeft zondag geen zonnebrand op gehad. En wij gebruiken idd ook altijd Vichy
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:14:55 #128
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_58532465
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:57 schreef Suzanna het volgende:
Knappe kinderen zonder zijwieltjes! Dat zal hier nog wel even op zich laten wachten, de fiets lijkt ook nog net ietsje te groot te zijn voor haar dus ik durf het nog niet aan. Ze is ook echt zo'n voorzichtig kind dus geen idee hoe snel ze dat durft.

Pfft wat kunnen kinderen trouwens in een korte tijd stoute en ondeugende dingen doen! Noa zou even naar de wc gaan en Emma ging (bleek later) met haar mee. Ik hoorde de wc doortrekken en daarna niet dat ze naar de kamer kwamen (als Noa moet plassen kan ze zichzelf afvegen en weer aankleden).
Dus ik ging even kijken... Noa geeft mij meteen een tube zalf (waar ze die nou weer vandaan had... snuffelt altijd in laatjes...) 'Hier mama, die is voor jou' en ik kijk in de wc, hebben ze daar allemaal zalf in gedaan en Emma stond er met haar handjes in te roeren...

(hoe verzinnen ze het he...)
Wees blij dat het zalf was, heb hier al veel erger mee gemaakt.
pi_58532578
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef dutchie het volgende:

[..]

Wees blij dat het zalf was, heb hier al veel erger mee gemaakt.

Maar inderdaad, hoe snel ze dat soort dingen voor elkaar krijgen. Ik had het gisteren nog, ik moest even naar de wc en ineens hoor ik Tomas: 'ik ga mama tekenen, dat is leuk!' Niks aan de hand denk je...tot er een paar seconden later volgt: 'ik heb mama getekend..op de grond!'
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:12:24 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58533733
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Bram had vanochtend hetzelfde soort vlekjes op zijn gezicht. Ik denk een allergische reactie op schmink. Hoop ik toch kan je in een dag krentebaard krijgen uit besmette schmink?
Ze werden kleiner en minder rood toen ik hem insmeerde met zonnebrand
Ik heb zelf ook al een paar weken vlekjes op mn benen, en heel soms armen. Lijken ook op muggenbulten en jeuken enorm. Maar als ik ga krabben worden het hele grote en dikke bulten/plekken, en lijkt het niet op muggenbulten. Bovendien prikken ze altijd Micha en niet mij Maar dat word ook minder als ik me insmeer met bodylotion. Laatst 2 dagen vergeten te smeren en dan komt het meteen weer terug. (Maar ik dacht eerst ook dat het een allergische reactie op een bepaald merk boter was wat niet zo bleek te zijn )
©Dumbo
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:14:01 #131
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58533767
Wat knap van Léon en Amber dat ze al zonder zijwieltjes kunnen fietsen
Ik denk dat Noah een fiets voor zn verjaardag krijgt, dus zonder zijwieltjes voor zn 4e verjaardag redt ie nóóit
©Dumbo
pi_58560278
Knap van de fietsende kindjes!

Morris beterschap!

Kim heeft sinds gisteren ineens hele kleine bultjes/pukkeltjes op haar wangen en neus. Hoe dat nou ineens kan. Door de zon misschien. Zonnebrandcreme heeft ze wel vaker gehad.
pi_58560492
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:53 schreef _Ingrid_ het volgende:

Kim heeft sinds gisteren ineens hele kleine bultjes/pukkeltjes op haar wangen en neus. Hoe dat nou ineens kan. Door de zon misschien. Zonnebrandcreme heeft ze wel vaker gehad.
Heeft Mikael sinds een paar dagen ook last van. Vanmorgen had ie ook 1 oog dicht zitten. Hij heeft niks raars gegeten en geen zonnebrandcreme gebruikt. Ga er dus voor het gemak maar van uit dat het door de zon komt.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:13:14 #134
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58576503
Kan heel goed door de zon komen hoor

Leon en Amber knapperds ze worden zo groot al zeg
pi_58583987
Misschien dat het wel door de zon komt, gezichtshuid is natuurlijk wel gevoeliger dan armen en rug etc. Denk ik tenminste. Nouja, ze lijkt er niet veel last van te hebben.
Kim vind het wel lekker buiten. 's Morgens is het buiten pele mama ja?
Vandaag zwembadje geprobeerd. ze durft er niet in, maar vind spetteren wel leuk en ze maakte zelfs haar buikje nat.
Sinds een paar maanden durft ze niet meer in bad, alleen nog douchen. Vandaar dat ik benieuwd was wat ze van het zwembadje vond.

Hoe vinden de andere peutertjes het warme weer?
pi_58585593
Merlijn vind het prima. Gisteren was meneer helemaal nat en zanderig. Niet zo een leuke combi voor de kleren. Maar hij had heerlijk gespeeld met de grote jongens in de zandbak die was uitgegraven tot op de zwarte zand . Hij lijkjt alleen in bed last te hebben van de warmte, zijn kamertje is veels te warm, kijken of we daar een oplossing voor kunnen vinden. Gelukkig drinkt hij meer dan genoeg, ook als hij slaapt want als hij zijn rietjesbeker water kwijt is in bed, is het hele huis wakker en 's ochtend is zijn beker een stuk leger. Het is toch al een mannetje die nogal zweet.

Op het KDV gaat het ook goed in zijn nieuwe groep. En dan merk je meteen wat wordt hij groot. Vanochtend ging hij meteen de leidster meehelpen met de stoeltjes van de tafel halen. Alleen jammer dat hij zich niet zo goed kan concentreren en van tafel gaat als hij moet blijven zitten, gelukkig luisterd hij wel goed.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:40:26 #137
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58600639
Na al die stoere losse fietsers hier ook een trotse mama!

Hoezeeeee!! Luuke plast op de wc!!!! Sinds deze week. In 1 keer helemaal droog. Af en toe een klein ongelukje, maar die tellen niet! 2 weken geleden waren we haar vergeten een luier om te doen ´s nachts, miscommunicatie bij de overdracht En ´s ochtends was ze droog. Hup, een megaplas op de wc. Rest van die week af en toe op de wc gezet, en deze week deed ze alles op het toilet! Jihaaaa! Ik ben echt rete-trots!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_58602086
Fijn, Lishe!

Zijn jullie peuters ook zo gek op roze / meisjesidngen? Hier speelt dat heel erg. Grijze t-shirts kunnen niet want grijs is niet voor meisjes, ze wil graag piloot worden en gelooft gelukkig dat meisjespiloten wél kunnen, en voor haar verjaardag wil ze een roze horloge met prinsessen, bloemen én hartjes erop. We hebben binnenkort een bruiloft en voor haar een roze jurkje gekocht, ze staat helemaal te stralen als ze hem mag passen.
Verder kan ze al helemaal zelfstandig in & uit de boomhut, en begint ze ondanks factor 30 al wat te bruinen doordat ze liefst de hele dag in de tuin speelt. Heerlijk weer dit.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 23:04:24 #139
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58602228
Hahaha...herkenbaar Poemojn!

Hier is het ook alleen maar roze, als je het aan Noa vraagt. Ik heb het idee dat Emma een beetje gedwongen is om blauw mooi te vinden, want als Noa zegt: ik wil roze, dan zegt Emma: en ikke blauw!
Maar als je haar eerst laat kiezen, kiest ze meestal roze. Dus of ze is zelfopofferend of ze is gewoon bang voor Noa's reactie, of ehh... ik zou het niet weten. Maar als Noa roze kiest, dan kiest Emma dus gewoon de andere. Terwijl ze echt niet in alles zo meegaand is...

Maar vooral voor Noa idd prinsessen, bloemetjes, hartjes etc., hoe meisjesachtiger hoe beter.

Oh ja, wel grappig trouwens...
We waren een boekje aan het lezen van Jona en de walvis. Noa zag een plaatje met Jona, en ze vond dat hij verdrietig keek. Nou moet ik zeggen dat het idd een chagrijnige Jona was. Op de andere bladzijde stond een wormpje afgebeeld (o.a.) en toen zei Noa: 'die gaat Jona een kusje geven' ... zo lief vond ik dat!

Vanmiddag zijn we weer naar de kinderboerderij geweest en dat is echt heeeerlijk hoor, met die meiden. Ook leuk natuurlijk gewoon met kleine geitjes, biggetjes etc., maar het echte genieten is het kijken naar die meiden. Ze aaien alle beesten en genieten van kleine dingetjes.
Op de terugweg wilde Emma niet doorlopen, dus ik vroeg wat er was, was ze helemaal gebiologeerd naar een klein miertje aan het kijken...
  zaterdag 10 mei 2008 @ 23:21:06 #140
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58602487
Lishe wat ontzettend knap van Luuke!

poemojn je bedoelde waarschijnlijk niet echt de jongens-peuters, maar toch is het hier ook herkenbaar
Noah wil altijd roze, roze, roze. Gelukkig is er ook wel roze jongenskleding tegenwoordig, daar is ie erg gelukkig mee. Maar hij zegt ook af en toe dat ie een meisje wil worden enzow Tijdje geleden ging mijn moeder met hem een step kopen. Hij wilde persé de roze. Hij bleef er zo over doordrammen dat mn moeder zei dat ze er dan helemaal geen zou kopen. Uiteindelijk wilde ie dan toch wel de blauwe. Maar nu heeft ie het er nog af en toe over dat ie een róze step wil

Later ga ik hem hier heel erg mee pesten
©Dumbo
  zondag 11 mei 2008 @ 18:40:49 #141
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58613206
Ach, hij mag het best mooi vinden, het is ook de mooiste kleur toch?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:08:29 #142
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58640917
vergeten dat max vandaag naar de peuterspeelzaal moest
pi_58641140
quote:
[b]Op zaterdag 10 mei 2008 21:40 schreef Lishe het volgende:[/b

Hoezeeeee!! Luuke plast op de wc!!!!
Dat rijmt Gefeliciteerd! Wat een mijlpaal

Pinquit, gij doos
Herinnerd me eraan dat ik eens moet bellen met de peuterspeelzaal. Oudste mag nu ook komen, maar ik heb nog steeds geen bericht gehad. Met de herinnering om het inschrijfgeld te betalen waren ze wél snel..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:23:56 #144
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_58644400
Jeey! LUUKE!

Hanne is vandaag ook weer goedgekeurd op het CB.
Scores: 13,4kilo en 91,5cm. Ze is niet heel groot maar ze volgt mooi haar lijntje. Hanne zat lekker te ouwehoeren bij de ogentest maar dat is ook goed gekeurd. Verder is alles ook oké bevonden.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:46:52 #145
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_58644824
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:40 schreef Lishe het volgende:
Na al die stoere losse fietsers hier ook een trotse mama!

Hoezeeeee!! Luuke plast op de wc!!!! Sinds deze week. In 1 keer helemaal droog. Af en toe een klein ongelukje, maar die tellen niet! 2 weken geleden waren we haar vergeten een luier om te doen ´s nachts, miscommunicatie bij de overdracht En ´s ochtends was ze droog. Hup, een megaplas op de wc. Rest van die week af en toe op de wc gezet, en deze week deed ze alles op het toilet! Jihaaaa! Ik ben echt rete-trots!

Wow!!! Stoer! Plus; het geeft goede hoop voor Juul. Het kan dus zomaar. Hulde voor Luuk.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:50:05 #146
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_58644875
Mooi dat Hanne weer helemaal door de keuring is Noli! Fijn idee toch altijd weer, vind ik.
pi_58645653
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:46 schreef renzell het volgende:
het geeft goede hoop voor Juul. Het kan dus zomaar.
Hier ook nog een "van de luier afhankelijke" peuter. Hij heeft de afgelopen week veel bloot rondgelopen maar het werkte niet echt.
Hij plaste overal en nergens (overal een paar druppels) Volgens mij was ie zijn terrein aan het afbakenen ofzo.

Als ie moest poepen rende hij jammerend rond om een luier.

(potje stond onaangeroerd in de tuin)

dinsdag 13 mei 2008 @ 15:30:47 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58645709
hanne goedgekeurd
en knappe knappe luuke
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:33:45 #149
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_58645764
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:00:36 #150
102760 Igraine
Headache
pi_58648811
Hier ook een peutertje die al drie dagen zoder luier loopt en braaf op de wc plast en poept! zonder ongelukjes!

Vandaag is ze voor het eerst zonder luier naar het KDV. Ik heb wel 3 schone onderbroekjes meegegeven voor de zekerheid. Ik ben zo benieuwd hoe het gegaan is....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')