Het zijn eerder blaasjes dan vlekjes vind ik, het is in elk geval wat verdikt zeg maar. Het heeft op het eerste gezicht ook wel wat weg van muggenbulten, maar het lijkt opgebouwd te zijn uit heleboel kleine puntjes.
Heb gisteren nog wel wat gegoogled op al die vlekjes ziektes, maar weer nu niet meer wat bij welke ziekte hoorde

Dat van die puntjes ben ik wel ergerns tegen gekomen en er was er ook eentje waarbij de vlekjes vaak bij de strekzijde van de romp en benen kwamen, Noah heeft ze zeg maar ongeveer 'onder' waar zn arm hangt, in zn zij/oksel dus.
Maar goed, hij heeft dus nergens last van, en de vlekjes zijn een beetje gelig en lijken weg te trekken als blauwe plekken.
Hij heeft vorige week wel een dag ondertemp gehad, misschien had dat er mee te maken? We zullen er nooit achter komen wrs

Owjah warmtebultjes had ik ook aan gedacht, maar vind ze er anders uitzien, en ze zitten ook op zn benen en daar zou ik die warmtebultjes minder snel verwachten.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.