lief he suzanne die woordjes en wat ze ervan maken. vind het bijna jammer dat Arwen veel woordjes nu wel goed uitspreekt, zo is kettie ineens echt kepchup al.
Sta er verbaasd oer wat ze allemaal al kan.
Had me laatst getracteerd op een nieuwe ketting, en zaten hangertjes aan eentje vaneen groot plaatje en een klein plaatje. zegt ze ineens is dat ik dus is een plaat.
Zegt zze grote plaat en pakt ze de ander kleine plaatje.
Ze is ook helemaal bezig met kleuren, heeft een passie voor de 8, ze weet ze zelfs in de krant gewoon aan te wijzen zonder hulp

Van de week was haar neefje die is 3 maandjes ouder aan het hel[pen met vormen blokken. ze ging hem wel ff zeggen hoe het moet. moedertje hihi.
Wat dat betreft ontwikkelt ze zich erg goed denk ik.
Op voedingsgebied is het nog steeds niet jofel, de eczeem is weg, heeft echt dus aan die neocate gelegen. Maandag haar allereerstehapje vis ooit gegeven, kabeljauwfilet onbewerkt.
Gisteren dus moment supreme, daat ging helaas weer compleet mis. na kwartiertje dikke rode huid en lichte ademhalingsproblemen. maar verwarloosbaar, was ook binnen halfuurtje weg weer.
Maar een behoorlijke reactie op een klein hapje vis.
Op zulke momenten besef je wel weer heel goed waarom je soms zo gemeen moet zijn als ze eens iets wilt proeven en je haar teleur moet stellen.