abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58272310
Oei, dus toch een ontstoken oortje Pinq Hopelijk werken de medicijnen snel.

Morris is vandaag nog een dagje thuis met papa. Overdag gaat het best goed met hem, maar aan het eind van de dag stort hij toch weer in en is warm en hangerig.
Het enige dat hij wil eten is chocola Drinken doet hij gelukkig goed.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_58272358
haha dat van die chocola was hier ook t weekend. totdat ie zelfs geen chocola meer at dat was voor mij het teken dat ie écht ziek was
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58272552
Beterschap zieke kindjes.

Merlijn had zaterdag nog 39,5 maar het schijnt te heersen op het moment, meer kindje hebben alleen maar koorts en het is de dag erna weer over. Beetje vreemd.
  donderdag 24 april 2008 @ 14:45:49 #54
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58278962
beterschap voor de zieke kindjes en een extra kusje voor nog steeds zieke morris en max zijn ontstoken oortjes

en ja ik ben rete opgelucht
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 24 april 2008 @ 17:15:35 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58282260
Noah was/leek maandagochtend ook een beetje ziekig. Maar ipv koorts had hij juist een temp. van 36,0. Hij was zo slap als een vaatdoek, wilde niks, zei niks, at niks, etc. Maar na een paar uurtjes was ie weer helemaal zichzelf
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58286109
a gossie.. vervelend hoor die zieke kindjes.. hoop dat ze snel beter worden.

Ik ben vandaag helemaal op dat kleine grietje. Alsof ze in de gaten heeft dat mamma een baaldagje heeft... De hele dag komt ze naar me toe of moet ik bij haar komen liggen in het grote bed. Dan slaat ze een armpje om me heen of aait over mijn hoofd of been en zegt dan heel lief. Mamma heel lief of mamma zooo lief.
Ze is helemaal gek van Junglebook en vanmiddag zegt ze ineens tegen Michel. Je bent lief pappa beer en jij ook mamma beer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58311643
Ik word echt moedeloos inmiddels... het hoesten van Sara wordt alleen maar weer erger. Ze is nu de hele avond al aan het hoesten tot ze moet kokhalzen. Ik heb haar al extra ventolin gepuft, het helpt allemaal geen zier. Ze wil alleen maar heel graag slapen en huilt dan ook omdat ze wakker is telkens.. Overdag gaat het goed, af en toe even hoesten, maar niets ergs, en ;s avonds begint ze. Elke nacht is het een drama, al vanaf januari. Hoe lang kan dit zo doorgaan? Het punt is dat ze overdag weinig last heeft, als we naar de HA gaan is er bijna nooit iets te horen, behalve wat slijm hoog in de luchtpijp.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58316369
En vanmorgen had Sara allemaal rode vlekjes rond haar mond en neus. Zou ze dan toch weer allergsch gereageerd hebben op iets? Wij weten het niet, thuis heeft ze niets anders dan normaal gehad, dus maandag maar even op 't kdv vragen. Ze heeft tot 0"00 uur gehoest en tussen 4 en 5 weer heel erg. Nu gaat het wel weer.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 26 april 2008 @ 14:45:26 #59
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58320702
wat sneu voor saar!
en eigenlijk vervelend dat er bij de HA steeds niks uitkomt. liever dat ze niks heeft natuurlijk, maar dan ook geen hoest die al 4 maanden duurt
kan toch niet goed zijn?

heb je het dekentje/matrasje/vloerbedekking enz, al eens nagekeken op allergische dinges? een allergie kan echt heel plots opkomen.
hoest ze het slijm op? zoniet, kan je misschien eens tussikind gebruiken. das tegen kriebel/vastzittende hoest. maar ik neem aan dat ze dat slijm gewoon ophoest.

sterkte ermee iig
pi_58322655
Ze heeft zo'n anti-allergie matras, zeil op de vloer, en een dekbed. Bij mijn schoonouders heeft ze nog gewoon een dekentje/lakentje en daar hoest ze even hard...
Slijm wordt wel goed opgehoest, eerst heeft ze een tijd een droge hoest en dan komt het slijm en wordt ze benauwd.
De HA heeft al gekeken toen ze ook overdag hoestte (laatst) en toen heeft ze flixitide erbij gekregen. Dus nu is het weer afwachten.
Dank je wel meis!
Sara
Merel
Ukje
pi_58325017
Fuente, en als het op zijn ergst is langs de HAP??
Eventueel van te voren met de huisarts dat overleggen.
Dan kunnen ze kijken en luisteren als het op het ergst is. Want zo spoken 's nachts ook is ook hopeloos.
pi_58325022
Fuente sterkte ermee!
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:42:27 #63
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58325466
Wat vervelend zo Fuente Hopelijk gaat het snel beter.

Noah heeft ineens allemaal vlekjes over zn hele lichaam Geen idee waar het van is. Als ie het niet al gehad had had ik wrs meteen aan waterpokken gedacht, maar dat heeft ie al uitgebreid gehad. Hij lijkt er verder (nog?) geen last van te hebben, dus hopelijk is het gewoon niks
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58327717
Tex, is het geen 5e of 6e ziekte? Ik kan die dinge nooit uit elkaar houden

P_iglet, dat gaan we de volgende keer doen denk ik! Ik moet zeggen dat het tot nu toe gaat (behalve dan dat ze gewoon niet wil slapen vanavond ) maar ze hoest niet meer zo erg
Sara
Merel
Ukje
pi_58328850
wat ontzettend sneu voor sara. sterkte ermee! [edit]o ik lees nu dat 't iets beter gaat. gelukkig maar. hopelijk slaapt ze vannacht lekker! [/edit]
tex, zijn 't blaasjes of alleen vlekjes?
  zaterdag 26 april 2008 @ 23:16:45 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_58329740
Evenstar wat fijn dat je de voeding nu vergoed krijgt

Fuente wat vervelend voor jullie en ook voor Sara, die hap-tip vind ik wel een slimme.
Tex kunnen het misschien 'gewoon' warmtepukkeltjes zijn door het zweten met dit weer? Zolang hij er geen last van heeft is het best natuurlijk

Er heerste bij Tobias op de psz waterpokken en hij was al wat verkouden dus toen ons buurmeisje 2 weken geleden ook de waterpokken bleek te hebben heb ik 'm erbij gezet in de trant van 'je kunt het maar gehad hebben' maar behalve wat snotterig heeft meneertje er niets van meegekregen
Meneertje lag zó uitgebreid/uitgestrekt in zijn ledikantje dat we hem een maandje geleden een 'groot' bed hebben gegeven, wat zijn ze dan toch ook nog klein als hij dan ineens weer helemaal opgefrommeld in een hoekje van zijn grote bed ligt te slapen . En helemaal als je er dan 's nachts uitvalt, arm klein ding Gelukkig is hij makkelijk te troosten en slaapt hij erna weer snel door.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_58330942
Saffier, die waterpokken kunnen nog wel komen, de incubatietijd kan oplopen tot een week of 3 geloof ik.
  zondag 27 april 2008 @ 08:52:11 #68
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58334146
Het zijn eerder blaasjes dan vlekjes vind ik, het is in elk geval wat verdikt zeg maar. Het heeft op het eerste gezicht ook wel wat weg van muggenbulten, maar het lijkt opgebouwd te zijn uit heleboel kleine puntjes.

Heb gisteren nog wel wat gegoogled op al die vlekjes ziektes, maar weer nu niet meer wat bij welke ziekte hoorde Dat van die puntjes ben ik wel ergerns tegen gekomen en er was er ook eentje waarbij de vlekjes vaak bij de strekzijde van de romp en benen kwamen, Noah heeft ze zeg maar ongeveer 'onder' waar zn arm hangt, in zn zij/oksel dus.

Maar goed, hij heeft dus nergens last van, en de vlekjes zijn een beetje gelig en lijken weg te trekken als blauwe plekken.

Hij heeft vorige week wel een dag ondertemp gehad, misschien had dat er mee te maken? We zullen er nooit achter komen wrs

Owjah warmtebultjes had ik ook aan gedacht, maar vind ze er anders uitzien, en ze zitten ook op zn benen en daar zou ik die warmtebultjes minder snel verwachten.
©Dumbo
  zondag 27 april 2008 @ 10:17:22 #69
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58334684
wel maf, dat ze wegtrekken als blauwe plekjes. maar als ie niet echt ziek is lijkt het me niet iets naars.
pi_58379107
Tex als ik de opmerking lees van de muggebulten doet me dat gelijk denken aan netelroos. Vond dat bij Merlijn toen ook zo op muggebulten lijken.

Merlijn zit in de ontkennende fase, de hele dag Njee dat toch vaak wel ja wordt want je laat de leuke dingen natuurlijk niet aan je voorbij gaan. Verder is hij veel met napraten bezig, erg eluk om te horen hoeveel woordjes hij al kent.
pi_58381375
Hoe is het nu met Noah?

Vandaag Myrthe's laatste cb-bezoekje gehad. Gewicht en lengte goedgekeurd, ogentest goed, blokjes in de vormenstoof doen lukte en een bruggetje namaken met drie blokjes ook. We zijn nog gewaarschuwd dat de bof rondgaat, wel attent. En dat was het dan.. op naar de schoolarts.
  woensdag 30 april 2008 @ 09:23:04 #72
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58394823
gisteren de laatste dosis amoxicilline gehad, maar de oorpijn is nog niet weg. koorts wel.
pi_58394901
Wat sneu pinquit Als hij nog steeds oorpijn heeft is het waarschijnlijk ook echt nog niet over.
Sara
Merel
Ukje
pi_58394903
Dat is ook rot Pinquit

Poemojn, wat een gek idee dat ze voor het laatst was.
Morris moet 26 mei.
pi_58395088
Ik geloof niet dat ze dat zelf erg vindt. Ze vond het maar niets om de hele tijd in haar ondergoed te moeten rondlopen.

Wat vervelend Pinquit.
  woensdag 30 april 2008 @ 10:14:22 #76
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_58395128
Wat rot Pinquit. Bah! Sterkte.

Fijn dat Saar niet meer zo veel hoest. Hopelijk de nieuwe trend Fuente!

Ik ben ook naar het cb geweest met Juul, de op 1 na laatste keer. Helemaal goedgekeurd ook weer. Hij weegt 17,8 kilo en is 103 centimeter. Keurig op zijn eigen curve. De ogentest deed ie na wat gestribbel gelukkig goed mee en was helemaal in orde, de auto die hij van blokjes na moest maken, veranderde hij iets van vorm. Maar die zag er vervolgens wél weer veel meer uit als een auto. Tekenen had ie niet echt veel zin in, dus heeft ze niet kunnen zien. Maar dat doet ie prima voor zijn leeftijd volgens mij. Voetballen vond ie wél leuk (hij wilde niet meer stoppen zelfs)! Meneer is overduidelijk rechtsbenig. Herhaaldelijke vragen om met het andere voetje te schoppen werden gevolgd door lang geaarzel, alvorens tóch maar gewoon met rechts te trappen, zoals dat hoort.

[ Bericht 11% gewijzigd door renzell op 30-04-2008 10:21:24 ]
  woensdag 30 april 2008 @ 12:43:24 #77
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58396952
Even een paar woordjes van Emma (afwijkende, de rest gaat meestal wel goed)
'pus' (kus)
'pluffel' (knuffel)

Klinkt wel grappig als ze dan om een pus en een pluffel vraagt. Andere mensen hebben echt geen idee waar ze het over heeft!
Ook heeft ze in bed geen doek en speen, maar 'koek' en 'peen' ... we slepen natuurlijk een hoop etenswaren mee in bed ...
Ze zegt vaak een P ipv een K, behalve bij bijv. koek, en koe, etc. Als je eerst 'koe' zegt en dan bijv. 'kus' dan zegt ze 'koe' en 'pus'
pi_58398774
Renzell: Fijn dat alles ook weer goed was op het CB. Je hebt toen eens een tekening geplaatst van hem en volgens mij kan hij dat idd. prima Wat bekijken ze ineens veel op het CB dan. De vorige keer dat ik met Tomas was kreeg ik niet meer dan een standaard praatje en wat vragen. En dan moet je de afpraak daarna dus ineens een ogentest doen, voetballen, tekenen, een auto maken...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 30 april 2008 @ 15:09:09 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58398910
lief he suzanne die woordjes en wat ze ervan maken. vind het bijna jammer dat Arwen veel woordjes nu wel goed uitspreekt, zo is kettie ineens echt kepchup al.
Sta er verbaasd oer wat ze allemaal al kan.
Had me laatst getracteerd op een nieuwe ketting, en zaten hangertjes aan eentje vaneen groot plaatje en een klein plaatje. zegt ze ineens is dat ik dus is een plaat.
Zegt zze grote plaat en pakt ze de ander kleine plaatje.
Ze is ook helemaal bezig met kleuren, heeft een passie voor de 8, ze weet ze zelfs in de krant gewoon aan te wijzen zonder hulp
Van de week was haar neefje die is 3 maandjes ouder aan het hel[pen met vormen blokken. ze ging hem wel ff zeggen hoe het moet. moedertje hihi.
Wat dat betreft ontwikkelt ze zich erg goed denk ik.

Op voedingsgebied is het nog steeds niet jofel, de eczeem is weg, heeft echt dus aan die neocate gelegen. Maandag haar allereerstehapje vis ooit gegeven, kabeljauwfilet onbewerkt.
Gisteren dus moment supreme, daat ging helaas weer compleet mis. na kwartiertje dikke rode huid en lichte ademhalingsproblemen. maar verwarloosbaar, was ook binnen halfuurtje weg weer.
Maar een behoorlijke reactie op een klein hapje vis.
Op zulke momenten besef je wel weer heel goed waarom je soms zo gemeen moet zijn als ze eens iets wilt proeven en je haar teleur moet stellen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 april 2008 @ 16:57:51 #80
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58400154
Isa en ik waren gisteren een ijsje gaan eten bij De Wilg op de Akersteenweg in Maastricht, daar zag ik dat ze gluten- en melkvrij ijs hebben. Misschien iets om te onthouden voor Arwen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 30 april 2008 @ 17:36:08 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58400596
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:57 schreef Sjeen het volgende:
Isa en ik waren gisteren een ijsje gaan eten bij De Wilg op de Akersteenweg in Maastricht, daar zag ik dat ze gluten- en melkvrij ijs hebben. Misschien iets om te onthouden voor Arwen?
oeh das misschien idee als we naar zkh moeten, al vermoed ik dat het soja bevat maar ff langs gaan en vragen is wel te doen. Dankje voor de tip
pi_58411152
Sara heeft al 3 nachten de hele nacht doorgeslapen in haar eigen bed zonder hoestaanvallen
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:38:40 #83
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58411385
Evenstar, die woordjes die ze nog niet goed uitspreken zijn idd erg schattig he. Ik vind het ergens ook 'jammer' als ze dan ineens alles goed gaan zeggen.
Noa zegt trouwens nog steeds 'mussee' ipv WC (Meecee dus eigenlijk maar de eerste ee spreekt ze als uh uit hoezo plat!) en 'oneranje' ipv oranje. Ik merkte dat Emma het nu ook precies zo verkeerd zegt dus ik ben wel blij dat Noa meestal heel netjes praat!

Spannend trouwens dat Arwen naar de tandarts moet, zeker met zo'n voorgeschiedenis. En Parodontax is idd vies ja! Zeker voor zo'n ukkie! Onze meiden vinden tandenpoetsen zowiezo erg moeilijk maar vinden de tandpasta wel lekker. Wel naar als dat er dan ook nog bij komt.
Maar verder goed nieuws bij jou he! ben blij voor je!

Pinquit, sterkte met Max! Wat zielig dat het niet over is

Myrthe met blaar da's wel sneu Poemojn! wel een geluk dat je ze nog terug moest brengen, want anders heb je een probleem...
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:39:10 #84
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58411389
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 09:05 schreef Fuente het volgende:
Sara heeft al 3 nachten de hele nacht doorgeslapen in haar eigen bed zonder hoestaanvallen
dat is heerlijk zeg!!
pi_58439895
Wat goed van Saartje!

Hoe isset nu met de oortjes van Max?

A gossie, Myrthe een blaar.. hoop dattie snel over is.

Ik heb een kind datvandaag de hele dag al niet wil eten. Geen brood, eierkoek, spaghetti, helemaal niets...
Ze zegt al wel 2 dagen dat ze buikpijn heeft en heeft wat dunnere poep. Vanmiddag zat ze op het potje te poepen en toen was het net water... Drinken heeft ze ook niet superveel zin in..
Ze zingt daarentegen wel bijna de hele dag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:27:13 #86
105850 Fuente
mamamuts
pi_58444840
Agossie Amber! Geen buikgriep krijgen he! Wel goed dat ze het op 't potje deed joh!

Pinquit, hoe gaat het met Max?
Sara
Merel
Ukje
pi_58449572
volgens mij is het wel een buik griep. ze heeft zichzelf helemaal leeg gespuugd. heb al 2x het bed verschoond en ze heeft de 3e pyama aan. ze zegt wel wanneer ze moet spugen zodat ik een doek kan pakken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 3 mei 2008 @ 08:18:13 #88
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58450398
Arme Amber! Dat is naar he Vicky. Heel veel beterschap voor haar en hopelijk krijg jij het niet...
  zaterdag 3 mei 2008 @ 08:52:27 #89
105850 Fuente
mamamuts
pi_58450487
Ah wat sneu voor Amber zeg... sterkte!!
Sara
Merel
Ukje
pi_58450719
Nou het was met het nachtje wel zeg. Spugen was gelukkig na een uurtje of 4 over. Op een gegeven moment lag ze bijna te slapen en toen begon ze ineens te kronkelen. Huilen, roepen mamma mamma auw buikie. Ze ging het bed uit, ging op het randje van het kozijn zitten en liet 4 hele harde natte winden...
Luier verschoond en toen is ze in slaap gevallen. Had het campingbedje al naast ons bed gezet en heb haar op een gegeven moment overgeheveld. Om half 9 werd ze wakker, natuurlijk weer eenluier vol, maar spugen doet ze gelukkig niet meer.
Eten wil ze niet, drinken wilde ze vannacht ook niet. Had gelukkig nog een spuitje in huis dus heb wel wat ORS bij dr naar binnen gekregen. Vanmorgen heeft ze gelukkig wel al wat gedronken... Ze heeft van die hele ingevallen oogjes...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_58460327
Heel veel beterschap voorAmber!
pi_58460371
Arme Amber Hopelijk is ze er snel van af en jullie ook
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:18:57 #93
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58462600
ohh amber zo sneu!! ik hoop dat het snel weer beter gaat! echt vreselijk zielig, zó ziek!!

met max gaat het eigenlijk wel weer goed. af en toe grijpt ie naar zn oor, maar niet meer zo erg als een paar dagen geleden. donderdag was het heel zielig, toen moest ie niesen en dat ging blijkbaar niet helemaal goed, want ineens gilde ie echt van de pijn aan zn oor.
pi_58467513
Hoop dat Max zijn oortje snel over is.

Met Amber gaat het een stuk beter. Gisteravond heeft ze een fles met pap op en vanmorgen ook. Eten zil ze nog niet, drinken gaat gelukkig goed. Ze heeft klokkie rond geslapen. Vanmorgen toen ze wakker werd had ze een droge luier maar net heeft ze weer een hele grote plas gedaan op de pot.
Ze heeft nog wel diarree.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 mei 2008 @ 11:14:44 #95
105850 Fuente
mamamuts
pi_58468105
Bij niesen komt er ook heel veel druk op het oor, maar fijn dat het wat betergaat met Max!

En fijn dat Amber weer opknapt Vicky!
Sara
Merel
Ukje
  zondag 4 mei 2008 @ 13:16:09 #96
105850 Fuente
mamamuts
pi_58470136
Zijn jullie kids ook zo ontzettend druk met dat lekkere weer?Sara rent en springt en gilt echt de hele dag al!
Sara
Merel
Ukje
pi_58471267
Merlijn gunt zich zelf niet eens de tijd om te eten, zo druk heeft hij het. Gelukkig ligt hij nu in bed kan hij zich vanmiddag weer helemaal uitleven.
  zondag 4 mei 2008 @ 15:01:47 #98
105850 Fuente
mamamuts
pi_58472217
Sara slaapt helaas al een tijd niet meer 's middags Net had ze er zelf ook even genoeg van en wou ze niets meer, alleen maar huilen. Toen haar vroeg wat ze nou eigenlijk wilde zei ze: ikke wil even huilen.. Agossie! Zo schattig, dus ze heeft even lekker gehuild en gaat nu in de zandbak spelen
Sara
Merel
Ukje
pi_58473342
Nou, hier geen druk peutertje maar een peuter met de waterpokken. Balen want we hadden gepland om morgen naar een kinderbevrijdingsfestival te gaan. Niet dat hij er heel erg veel last van heeft...maar ja...om nou half nijmegen de waterpokken te geven
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 4 mei 2008 @ 18:31:26 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58475712
en natuurlijk vandaag weer dubbele nies met heel veel oorpijn aan beide oortjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties