Nopequote:Op maandag 28 april 2008 02:50 schreef Ascaroth het volgende:
Snel vraagje. Ondersteund de Wii het afspelen van reguliere DVD's?
Het schijnt wel dat er binnenkort een nieuwe versie van de Wii komt, met kleurtjes en dvd ondersteuning... Weet alleen niet of dat nog wel binnenkort isquote:
WiiConnect24 uitzetten of het power knopje ingedrukt houden zodat het lampje rood wordt ipv oranje helpt.quote:Op maandag 28 april 2008 00:39 schreef Naamah het volgende:
Zo.. in het kader van meteen actie m'n Wii meteen maar even verticaal naast de tv gezet (kan ie niet blijven staan door tv op draaiplateau, dus moet iets beters verzinnen), maar de onderkant is echt zó heet! Echt vaag! De dvdspeler waar hij op lag was een beetje warm, maar de Wii zelf was echt superheet en dat terwijl ie al de hele avond uit staat. Ik vrees dat ik maar zo'n cooler ga kopen..
Wennen.quote:Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef ASSpirine het volgende:
kheb pes2008 gekregen voor de wii, besturing is toch niet alles... Of moet ik er aan wennen
Ja of je trekt de stekker er uit, dat doe ik. Mijn Wii staat immers toch veel meer uit dan aan en als ik m nodig heb is de stekker erin doen ook geen moeite.quote:Op maandag 28 april 2008 03:18 schreef Kokstra het volgende:
[..]
WiiConnect24 uitzetten of het power knopje ingedrukt houden zodat het lampje rood wordt ipv oranje helpt.
maar moet er om die te kunnen gebruiken niet aan je wii gesleuteld worden?quote:Op maandag 28 april 2008 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Freeloader is geinig voor importspellen, maar werkt niet voor alles. Het kan overigens ook gratis, via Gecko Regionfree. Dat is een homebrew applicatie. Helemaal gratis. Daarmee heb ik ook no more heroes getest, werkt perfect.
Nee. Homebrew op de Wii maakt gebruik van een exploit in Zelda Twilight Princess. Een origineel exemplaar op een ongemodde Wii werkt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:08 schreef Slayage het volgende:
maar moet er om die te kunnen gebruiken niet aan je wii gesleuteld worden?
joh!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee. Homebrew op de Wii maakt gebruik van een exploit in Zelda Twilight Princess. Een origineel exemplaar op een ongemodde Wii werkt.
Hoe moet je een Wii registreren? Ik heb mijn spellen wel geregistreerd, gewoon omdat het kon, met die vervelende krasloten, maar bij mijn Wii of mijn DS (allebei dit jaar gekocht, dus het is nog vers) zat zoiets niet.quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef Chanty87 het volgende:
Guttegut, Nintendo Benelux heeft eindelijk de tijd moeite genomen om eindelijk eens een keer te reageren op de laatste van mijn drie mails over het aantal punten dat je krijgt als je een Wii registreert.
Zitten die kaarten dan ook niet tussen de handleidingen van je Wii? Er zitten twee kaarten bij (zonder kraslaagje): eentje van de Wii zelf en eentje van Wii Sports.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hoe moet je een Wii registreren? Ik heb mijn spellen wel geregistreerd, gewoon omdat het kon, met die vervelende krasloten, maar bij mijn Wii of mijn DS (allebei dit jaar gekocht, dus het is nog vers) zat zoiets niet.
Nog meer huilieposts! Daar zit ik op te wachtenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Nog meer minigames, daar zat ik op te wachten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog meer huilieposts! Daar zit ik op te wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat ik met mijn website gestopt ben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh Bernie? Nieuwe Rayman game: http://wii.ign.com/articles/870/870164p1.html
RRR3Met Balance Board
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik met mijn website gestopt ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |