Hey, toch nog even laten weten dat je gelijk had! Kwam ik pas vandaag achter.. Lekker suf.. had filmpjes van Wario Ware bekeken en dat was het dus niet, had niet door dat Wario Ware Smooth Moves echt weer wat anders was.. Anyway, ben er dus eindelijk uit, thanksquote:
Ik geloof dat het nu 200 of 250 sterren per spel isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:20 schreef wc-eend het volgende:
En je krijgt zeker iets van 10 sterren per code
Haha, mooi dat je het toch nog gevonden hebtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:11 schreef Naamah het volgende:
[..]
Hey, toch nog even laten weten dat je gelijk had! Kwam ik pas vandaag achter.. Lekker suf.. had filmpjes van Wario Ware bekeken en dat was het dus niet, had niet door dat Wario Ware Smooth Moves echt weer wat anders was.. Anyway, ben er dus eindelijk uit, thanks
Yep. Je moet dus 16 door Nintendo uitgebrachte spellen kopen (800 euro), voor een enkel N64 spelquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik geloof dat het nu 200 of 250 sterren per spel is
Vandaag een paar uurtjes gespeeld. Ik snap al die hoge cijfers niet. Het is een grappig spelletje waar je in een middagje doorheen bent, that's it. Entertaining as long as it lasts. En leveleditors boeien me eik niet ...quote:
Juist die leveleditors zijn prachtig.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:59 schreef Webby het volgende:
[..]
Vandaag een paar uurtjes gespeeld. Ik snap al die hoge cijfers niet. Het is een grappig spelletje waar je in een middagje doorheen bent, that's it. Entertaining as long as it lasts. En leveleditors boeien me eik niet ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wii hype meneer. Jij was de enige strijder over die de wii hip vond. Nu komt zelfs ps3 fanboy cybje je hypen en nu kan je wel hypenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:08 schreef __Saviour__ het volgende:
klinkt toch wel erg goed dan allemaal, al die berichten over boom blox.
dat wordt wellicht m'n volgende game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |