Alleen sukkels laten zich lenen voor politieke machtsspelletjes en nog grotere sukkels laten hun zonen en dochters daarvoor slachtofferen....quote:Op maandag 21 april 2008 20:53 schreef Steeven het volgende:
Alleen sukkels trappen in dat soort propaganda.
Zegt onze PC-heldquote:Op zondag 27 april 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen sukkels laten zich lenen voor politieke machtsspelletjes en nog grotere sukkels laten hun zonen en dochters daarvoor slachtofferen....
Opbouwmissie....dikke neus.....
Dat zeg ik al een jaar....rot daar toch op...en zo niet, loop dan niet te mekkeren over slachtoffers....quote:
Die soldaten hebben ook zoveel keuze. Wees blij dat er mensen zijn die getekend hebben ons land te verdedigen, en geef dan af op de regering die ze op een, in jouw ogen, foute missie stuurt, daar kunnen zij verder niks aan doen.quote:Op zondag 27 april 2008 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een jaar....rot daar toch op...en zo niet, loop dan niet te mekkeren over slachtoffers....
quote:Op zondag 27 april 2008 20:05 schreef Steeven het volgende:
[..]
Die soldaten hebben ook zoveel keuze. Wees blij dat er mensen zijn die getekend hebben ons land te verdedigen, en geef dan af op de regering die ze op een, in jouw ogen, foute missie stuurt, daar kunnen zij verder niks aan doen.
Nee kijk dan eerst naar jezelf. In plaats van scholen, bruggen en waterputten bouwen zit meneer in zijn comfortabele stoel achter zijn luxe PC anoniem af te geven op onze soldaten. Wat een kankerkneus ben jij.
Op dit moment niemand, maar dat weet je maar nooit. Als je je dat niet beseft, moet je eens wat geschiedenisboekjes open slaan. Het zijn inderdaad niet jouw of mijn soldaten, maar leg de schuld niet bij hen als je het oneens bent met de oorlog. Dat is laf en te makkelijk.quote:Op zondag 27 april 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ons land verdedigen.....Tegen wie
Bovendien zijn het mijn soldaten niet, anders waren ze in geen geval daar, als instrument van VS- en daar achteraan hijgend de Haagse politiek.
't Zou je overigens sieren als je je taalgebruik ietwat aanpast, maar dat is vermoedelijk teveel gevraagd.....
Nah...dat je dan maar op een ap-23 mag stappenquote:Op zondag 27 april 2008 21:33 schreef Steeven het volgende:
[..]
En het is inderdaad teveel gevraagd om mijn taalgebruik aan te passen, want ik meen wat ik zeg en wat ik zei..
quote:Op zondag 27 april 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ons land verdedigen.....Tegen wie
Bovendien zijn het mijn soldaten niet, anders waren ze in geen geval daar, als instrument van VS- en daar achteraan hijgend de Haagse politiek.
't Zou je overigens sieren als je je taalgebruik ietwat aanpast, maar dat is vermoedelijk teveel gevraagd.....
Wist jij dat er iedere dag veel meer mensen van steigers afdonderen en/of onder auto's komen en dat die ook gewoon dood zijn. Die doen ook gewoon hun werk. Daar wordt niet zo dramatisch over gedaan. Ik heb nog nooit een Balkenende stil horen staan bij die slachtoffers eigenlijk.quote:Op zondag 27 april 2008 22:05 schreef Pumatje het volgende:
[..]
En jij mag je manier van posten aanpassen met iets meer respect.
Begrijp je dat daar 20 jarige jongens doodgaan, en je praat erover alsof het dingen zijn, dingen die toch gewoon maar gebeuren.
Ik vraag je niet van mening te veranderen, dat moet je zelf natuurlijk uit maken
maar ze zitten er wel, en daar kunnen zij niets aan doen. Ze doen hun werk, en je vraagt verdedigen voor wie? Nou, ze houden het voor jou een ver van je bed show.. en ik weet niet hoeveel het voor jou waard is dat de actie naast je deur mag plaatsvinden.. maar dat is voor heel erg veel mensen nog steeds een onbetaalbare prijs.
en ook voor mij, toch wordt die prijs af en toe betaald met de hoogste prijs ooit.. een leven, en d at is nog steeds iets heel ergs.. dus if you don't mind.
dank je
Je toon past niet, je houding boeit me niet..quote:Op zondag 27 april 2008 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wist jij dat er iedere dag veel meer mensen van steigers afdonderen en/of onder auto's komen en dat die ook gewoon dood zijn. Die doen ook gewoon hun werk. Daar wordt niet zo dramatisch over gedaan. Ik heb nog nooit een Balkenende stil horen staan bij die slachtoffers eigenlijk.
Dat ze daar zitten is hun eigen fout. Ze kunnen er namelijk wel iets aan doen en dat is geen militair worden. Je weet dat je dan als politiek speeltje ingezet kunt worden in ietwat onfrisse omstandigheden. Dood gaan is dan een simpel bedrijfsrisico dat je willens en wetens neemt. Ik kan er werkelijk nog niet een halve seconde van wakker liggen.
Over het aanpassen van de toon: Vermoedelijk zie je woorden als kanker over het hoofd.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |