Jij kon Steam nog niet?quote:Op maandag 21 april 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft gisteren spellen bestellen via steam ontdekt.
tering dat gaat makkelijk
Goedemorgen Mens!quote:
Die koffie heb ik ook nog niet gehad!quote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
lekker ik kom binnen op mijn werk, stroomstoring...
telefoon staat roodgloeiend hier!!!!!!!
(en ik heb nog niet eens koffie gehad)
dat is idd geen fijn begin.... wat is het telefoonnummer en dan zeg ik dat ze je ff een megagrote kop koffie moeten komen brengenquote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
lekker ik kom binnen op mijn werk, stroomstoring...
telefoon staat roodgloeiend hier!!!!!!!
(en ik heb nog niet eens koffie gehad)
Inderdaad! Buiten dat ben ik druk bezig met een project... iemand nog half inwerken... lekkere dagquote:Op maandag 21 april 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die koffie heb ik ook nog niet gehad!
Knap klote Droxz om zo je week te moeten beginnen
quote:Op maandag 21 april 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die koffie heb ik ook nog niet gehad!
Knap klote Droxz om zo je week te moeten beginnen
Oh boy, je mag dus fijn aan de bakquote:Op maandag 21 april 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Buiten dat ben ik druk bezig met een project... iemand nog half inwerken... lekkere dag
nee ik had nog nooit besteld ermeequote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij kon Steam nog niet?![]()
Da's inderdaad rete-handig!
das altijd wel geinigquote:Op maandag 21 april 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
* Sgele gaat maar eens een beetje met mySQL klooien![]()
Ik ben meer een hardware mensquote:Op maandag 21 april 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
das altijd wel geinigligt er natuurlijk aan of je joins moet gaan gebruiken en nested sql queries
dan word het voor mij altijd net iets lastiger
nja veel succes danquote:Op maandag 21 april 2008 10:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben meer een hardware mensDus ik ga met iets beginnen waar ik de ballen verstand van heb
Jep, dat had ik al gezienquote:Op maandag 21 april 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
nja veel succes daner is wel genoeg info erover te vinden iig
Mja, lynda vond t niet eerlijk dat zij om 6 uur moest beginnen. Uit medeleven zou ik dan óók om 6 uur moeten beginnenquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, lynda vond t niet eerlijk dat zij om 6 uur moest beginnen. Uit medeleven zou ik dan óók om 6 uur moeten beginnen
Vandaar dus dat ik vandaag nóg later ben begonnen
Sodeju da's een leuk fietsje!quote:Op maandag 21 april 2008 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Afgelopen zaterdag ben ik toch maar ff rond gaan kijken voor een nieuwe motor
[ afbeelding ]
Dat ding reed echt extreem, met z'n 164pk op 200kg en een topsnelheid van 300km/h
ziet er strak uitquote:Op maandag 21 april 2008 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Afgelopen zaterdag ben ik toch maar ff rond gaan kijken voor een nieuwe motor
[ afbeelding ]
Dat ding reed echt extreem, met z'n 164pk op 200kg en een topsnelheid van 300km/h
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |