hmmm......75 uur voor een wijnmarkt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:20 schreef Chateau_Migraine het volgende:
DaT GeZeUr OvEr DiE WaP VaN WeEk 19.
Ik ZaL HeT DaN mAaR MeTeEn VeRteLlEn:
WiJnMaRkT
dat heeft dan niks te maken met die 75 uur die in de wap staan lijkt me!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef Renesite het volgende:
Iets met stickertjes
5 mei van 6 tot 8 hele winkel voorzien van nieuwe stickers (die prijskaartjes) met 40 man
dat bedoelde die vast spreekwoordelijk..quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:06 schreef crx-boy het volgende:
[..]
dat heeft dan niks te maken met die 75 uur die in de wap staan lijkt me!
2 uur maal 40 man is al gauw 80 uur!en dus geen 75
Zoiets zal het wel zijn ja, maar de vraag is dan waarom moeten er nieuwe stickers komen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:55 schreef Renesite het volgende:
Iets met stickertjes
5 mei van 6 tot 8 hele winkel voorzien van nieuwe stickers (die prijskaartjes) met 40 man
misschien vonden ze het oranje niet meer mooiquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, maar de vraag is dan waarom moeten er nieuwe stickers komen?
mss worden alle prijzen met 20 cent verlaagd?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef MarcovdL het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, maar de vraag is dan waarom moeten er nieuwe stickers komen?
hahaha.. dat zou wel grappig zijn...quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef crx-boy het volgende:
[..]
mss worden alle prijzen met 20 cent verlaagd?
Maar jij zegt dat het bekend is dus?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef zuivelman het volgende:
[..]
misschien vonden ze het oranje niet meer mooi
Ze zoeken 40 man, ze houden dan ook wat over, en sommigen komen een uur eerder om 6 uur terwijl ze om 7 uur moeten beginnen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:17 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat bedoelde die vast spreekwoordelijk..
Doe is vertellen dan als je zegt dat je het weet..quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:45 schreef zuivelman het volgende:
[..]
yup is bekend
[..]
inmiddels niet meer
sollicitatieformulier halen (bij de servicebalie) invullen en wachten tot ze je bellen..quote:Op maandag 28 april 2008 00:31 schreef poffu het volgende:
Iemand ervaring met het solliciteren via de albert heijn internet pagina? ik wil ff tijdelijk wat vakken vullen ind e vakantie (5 havo scholier ZzzzzZZZ) en heb gesolliciteerd via het internetformulier. Netjes een CV een sollicitatiebrief toegevoegd.
Of is het gewoon slimmer om naar mn plaastelijke appie te gaan en bij de balie te vragen waar ik kan solliciteren.
Ik heb dit namelijk nog nooit gedaan bij een supermarkt. Moet ik een formulier halen oid?
Tja dat moet wel communicatiecontainer van vrijdagavondquote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef zuivelman het volgende:
hoorde ook verhalen over dat dat hele ding met wijnmarkt misschien niet waar is..
en dat zelfs de om's het niet weten uit concurrentieoverwegingen (das een gaaf woord:P)
maar hé, communicatiecontainer week 18 gok ik?
Wij gaan zondag inderdaad met een mannetje of 20 aan de slag om de klus te klaren.quote:Op maandag 28 april 2008 08:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Tja dat moet wel communicatiecontainer van vrijdagavondEn dan zaterdagavond maar beginnen met de ombouw/omstickering or whatever. En anders Zondag 4 mei.
Denk dat wij met een man of 6 tot 10 het gaan doen afhankelijk van wat ze in gedachten hebben aangezien er voor de promo van afgelopen week ook 6 uur stond terwijl we daar toch in 4,5 uur mee klaar waren (altans onze promotopperquote:Op maandag 28 april 2008 08:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij gaan zondag inderdaad met een mannetje of 20 aan de slag om de klus te klaren.
De nieuwe commercial is trouwens weer hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |