Dacht je dat? Ik heb vandaag mijn lijstje afgewerkt. Zeg maar zo'n 9,5 uur aan de studie gezeten en het nodige huishoudelijke werk verricht zelfs!quote:Op zondag 20 april 2008 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is iedereen?? Vast lekker in het zonnetje net als ik daarnet
quote:Op maandag 21 april 2008 00:46 schreef Soempie het volgende:
Hee nachtbrakers.Net thuis. Moet nu nog opdrachten maken.
Ja, beetje verkeerd ingeschat. Ben nog wel een paar uur bezig. En dan morgen van 9 tot 5 colleges.quote:
Als ik zo lees over je tijdsschema van vandaag...quote:Op maandag 21 april 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
Ik was nog even aan het bijlezen over de rel.
Nu ben ik even een tijdsschema aan het maken voor de komende dagen.
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 21 april 2008 01:11 schreef wyccie het volgende:
Als ik eenmaal in het ritme zit gaat het wel.
En ik heb tijdsdruk nodig, anders ga ik lanterfanten. Vandaag had ik min of meer een deadline, want ik moet deze week een verslag ingeleverd hebben. En aangezien ik deze week tentamen heb en geen tijd om het te typen, heb ik het vandaag af moeten maken.
Shit, nu alles ingepland. Heb ik gewoon een dag over. Zul je zien dat ik ga denken dat ik daarom wel wat anders kan gaan doen dan leren en alsnog in tijdnood kom. Zo ben ik wel.
Erg relax! Vrijdag lekker naar de kroeg geweest, zaterdag wezen bowlen en uit in Vlaardingen en morgen naar een concert.quote:
Nee!quote:Op maandag 21 april 2008 01:16 schreef Soempie het volgende:
Of je neemt gewoon gelijk al een dag vrij, zodat je die andere dagen je je netjes aan je schema moet houden.
Bowlen, wil ik ook weer eens doen, laatste keer is bijna 7 jaar geleden.quote:Op maandag 21 april 2008 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Erg relax! Vrijdag lekker naar de kroeg geweest, zaterdag wezen bowlen en uit in Vlaardingen en morgen naar een concert.
Dat was het bowlen voor mijn verjaardag ja. En het was een rampquote:Op maandag 21 april 2008 01:27 schreef Soempie het volgende:
Heb je weer gewonnen met bowlen?En was dat het bowlen voor je verjaardag nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |