quote:Op zondag 20 april 2008 01:41 schreef Etcetera het volgende:
nachtploeg nog ff
het is toch watmet 1x een jongen (terecht) in z'n ehm... juwelen te hebben gegrepen, heb ik blijkbaar een reputatie opgebouwd
het scheelt wel: ik hoef alleen te dreigen dat ik een jongen fysiek pijn ga doen en hij is al bang en houdt op met mekker/zaniken/zeuren/klieren/irritant zijn
Wat een sukkels, die gasten van de Partysquad.quote:Partysquad zet kwaad bloed in ArenA
AMSTERDAM - The Partysquad heeft in de rust van de wedstrijd Ajax-Heracles kwaad bloed gezet onder het Amsterdamse publiek door een muzikale vertaling van de scoringstune van PSV ten gehore te brengen.
Het Amsterdamse publiek reageerde furieus toen de populaire Nederlandse rapformatie van wal stak met ‘We will Rock You’ van Queen, het nummer dat altijd in het Philips-stadion wordt gedraaid als PSV scoort.
Het kwam The Partysquad, dat optrad in het kader van Dance4Life, op een langdurig en snerpend fluitconcert te staan. Twee minuten na het gewraakte optreden in de rust scoorde PSV de treffer die de Eindhovenaren het kampioenschap bezorgde. In de ArenA heerste in de tweede helft op de F-side en in sfeervak 410 een grimmige sfeer, waarbij de Ajax-supporters uit frustratie herhaaldelijk met elkaar op de vuist gingen.
Wat vechtpartijen las ik. Meegedaan?quote:Op zondag 20 april 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Kom net uit het supportershome...
[..]
Wat een sukkels, die gasten van de Partysquad.
Als je dan zo nodig in een stadion wilt optreden, bereid je dan een beetje goed voor...![]()
Was mede daardoor erg gezellig op de tribune vanmiddag...
Heb alleen de boel wat gesust, was namelijk te triest voor woorden allemaal.quote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vechtpartijen las ik. Meegedaan?
Heel goedquote:Op zondag 20 april 2008 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb alleen de boel wat gesust, was namelijk te triest voor woorden allemaal.
allemachtig, lekker volwassen inderdaadquote:Op zondag 20 april 2008 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb alleen de boel wat gesust, was namelijk te triest voor woorden allemaal.
Was ongeveer 10 meter bij ons vandaan en een paar pubertjes moesten zich zonodig bewijzen t.o.v. hun vrienden. Bier smijten richting vaders met kleine kinderen, vervolgens een beetje lopen brullen en die vaders aan proberen te vallen. Kinderen helemaal in tranen en hysterisch...
Toen zijn we met een mannetje of 15 ouderen er even tussen gaan staan en die gastjes op hun plek gezet.
Eéntje heeft nu wel flink hoofdpijn, betonnen trappen veren niet mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |