Gijs er loopt een onzin topic met die fail plaatjes,... moet daar ZO om lachen altijd. Die zelfbruin jongens bv,.... of die gozer die alleen staat terwijl een andere dude zoent,...... als ik dat woord 'Fail' zie staan gier ik van de droogheidquote:
Heb wel een idee welke zelfbruin wiggers dat zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs er loopt een onzin topic met die fail plaatjes,... moet daar ZO om lachen altijd. Die zelfbruin jongens bv,.... of die gozer die alleen staat terwijl een andere dude zoent,...... als ik dat woord 'Fail' zie staan gier ik van de droogheid![]()
![]()
Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Enige exclusieve game op de 360 waar ik echt blind naar uitkijk is Ninja Gaiden 2. Misschien Left4Dead. Maar dan moet Live tegen die tijd wel gratis zijn. De rest is allemaal PS3 Exclusive of multiformaat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:23 schreef Chocobo het volgende:
Het PS3 topic is iets beter,..... daar ben ik ook meer te vinden. Mijn 360 is niet eens meer aangesloten. Heb bijna geen ene game meer voor dat ding
Waarom zou live gratis moeten zijn voor je als je er toch nooit op bent?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Enige exclusieve game op de 360 waar ik echt blind naar uitkijk is Ninja Gaiden 2. Misschien Left4Dead. Maar dan moet Live tegen die tijd wel gratis zijn. De rest is allemaal PS3 Exclusive of multiformaat.
Gister weer zo’n moment. Lekker op mijn paard richting Jeruzalem: disk read error.
*PS3 knuffelt*
Left4Dead lijkt me een erg cool MP spel. De eerste die me echt aanspreekt!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:28 schreef Bastard het volgende:
Waarom zou live gratis moeten zijn voor je als je er toch nooit op bent?
Die optocht... die Gijs met dat haar ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon jij al een tag koppelen? Nee toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welcome to the club
Het lijkt me wel tof om zo'n Rockstar portret te winnen trouwens
Nope.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kon jij al een tag koppelen? Nee toch?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope.
Dit allemaal al gezien Gijsjes: NIeuwe Mortal Kombat, Hai Batman!
Gijs het enige vechtspel waar ik eventueel interesse in heb is Streetfighter IV,..... maar voor de restquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope.
Dit allemaal al gezien Gijsjes: NIeuwe Mortal Kombat, Hai Batman!
Ik heb ook zeeeeker geen interesse in MK8, sinds UMK3 is die serie achteruit gehold. Maar ik verbaas me een beetje over de Batman/Superman license die ze nu hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs het enige vechtspel waar ik eventueel interesse in heb is Streetfighter IV,..... maar voor de restNeeeeh!
De oude Strolie75 had hem blind gehaald. De nieuwe verstandige Strolie75 laat hem liggen omdat hij niet van fighting games, en MP houdt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Street Fighter IV haal ik trouwens redelijk blind denk ik als ie uitkomt, maar het liefst heb ik Killer Instinct 3!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De oude Strolie75 had hem blind gehaald. De nieuwe verstandige Strolie75 laat hem liggen omdat hij niet van fighting games, en MP houdt.
Hahahahaha. Heel goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De oude Strolie75 had hem blind gehaald. De nieuwe verstandige Strolie75 laat hem liggen omdat hij niet van fighting games, en MP houdt.
Zou wel weer eens een keer leuk zijn. Ouderwets naar Annie's Verjaardag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:42 schreef Bastard het volgende:
Wanneer gaan we nou weer eens bieren bij elkaar?
Precies, het word weer voorjaar, ff lekker een keertje weer chillen met zn allen, ff lachen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou wel weer eens een keer leuk zijn. Ouderwets naar Annie's Verjaardag.
Zondag lijkt me dan beter (Kepler en ik werken regelmatig op zaterdag)? In de middag een biertje doen en daarna eventueel een klein hapje eten. Laat wordt het ws toch niet, dus zat of zondag maakt niet uit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies, het word weer voorjaar, ff lekker een keertje weer chillen met zn allen, ff lachen.
Annie's klinkt prima.. doen we overdag of savonds? Een keer op een zaterdagmiddag ofzo?
Ik zeg je, het spel van 2008.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:23 schreef Bastard het volgende:
Gijsje : 30 Juni release UT in Amerika.. maand ofzo hier in Europe?
http://www.xboxonly.nl/ni(...)rnament_III_content/
Ga je vanavond nog gamen? Of pas vanacht?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik zeg je, het spel van 2008.
Af en toe nog steeds de neiging om UC2 te spelen.
Zondagmiddag een drankje en daarna een hapje klinkt goed.quote:
Ik kan beiden nog.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:38 schreef Bastard het volgende:
Kunnen we al ergens een datum prikken, onder voorbehoud?
Ik zeg Zondag 18 of 25 Mei bijvoorbeeld..
Idem!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:58 schreef Bastard het volgende:
Ik moet ff checken op de agenda die mn vrouw beheert
Hij leest wel bijquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Sturen we ook een mailtje naar Struik?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Het is heel nerderig, maar ik ga volgende maand hierheen.
[ afbeelding ]
http://www.starwars-theexhibition.com/index.html
Grote Star Wars tentoonstelling. Gaat in een paar jaar heel Europa rond. Parijs, London, etc. Tot 1 juli in Brussel. Schijnt erg cool te zijn.quote:
WEER een inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wordt er wéér een hoor
De enige shooter naast GoW2 die me enigzins trekt,.... maar haal hem wel op de PS3quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wordt er weer een hoor
Uiteraard!quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:18 schreef Chocobo het volgende:
De enige shooter naast GoW2 die me enigzins trekt,.... maar haal hem wel op de PS3
AC errors enzo Gijs? Disc read shit?quote:
Zou hij er ook zijn?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grote Star Wars tentoonstelling. Gaat in een paar jaar heel Europa rond. Parijs, London, etc. Tot 1 juli in Brussel. Schijnt erg cool te zijn.
1 disk read error tot nu toe. Maar er zat een vette vingervlek op de DVD, dus daar had het ook aan kunnen liggen.quote:
Ik haat 2e hands vingersquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
1 disk read error tot nu toe. Maar er zat een vette vingervlek op de DVD, dus daar had het ook aan kunnen liggen.
Hoe gaat het met Uncharted?
Hij was van mezelf. Ik had de disk op krassen gechecked na ontvangst, en toen zat hij er nog niet.quote:
Blij dat je geniet! Je gaat nog mooie momenten meemaken!quote:Oh Gijs Uncharted,.... nou ja heb alleen eergisteren gespeeld,..... tot level 3 toen,... net uit de sub,... zo gegild. Wilde ineens diezelfde avond om 23:30 naar beneden om gewoon weer verder te gaan. Zeldzaam verslavendMaar,..... niet gedaan,... gisteren etentje gehad,.... niet kunnen gamen,... en nu sta ik te popelen,.... echt te popelen!!
Uncharted
Vanavond en vanacht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog gamen? Of pas vanacht?
Chicca!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:13 schreef QueenR het volgende:
Even aangezet door B... een groet en een knuffel vanuit brabant! Alles goed met de heren Gijs?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
18 Mei ofzo in Leiden/Annie's Gijs?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:46 schreef Magneet het volgende:
gvd wat gaat da nou hard hier
Half 10 maak ik mn eigen topgear in Forza.. maar zou leuk zijn als ik vanavond level 55 zou halen in CoD4.. nu 53quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vanavond en vanacht.
Misschien komt sander nog ff langs.
Rond half 10 Top Gear.
Ik zie je wel.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef Bastard het volgende:
Vrijdagmiddag, tijd voor bier
[ afbeelding ]
19 of 20 ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]NEEEEEEEEE Hoe oud was je daar dan?
Peukvasthougayheid +9quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:13 schreef QueenR het volgende:
Even aangezet door B... een groet en een knuffel vanuit brabant! Alles goed met de heren Gijs?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhmmmm Leuk Gijsquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:57 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn ook slecht
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik haat 2e hands vingers![]()
Oh Gijs Uncharted,.... nou ja heb alleen eergisteren gespeeld,..... tot level 3 toen,... net uit de sub,... zo gegild. Wilde ineens diezelfde avond om 23:30 naar beneden om gewoon weer verder te gaan. Zeldzaam verslavendMaar,..... niet gedaan,... gisteren etentje gehad,.... niet kunnen gamen,... en nu sta ik te popelen,.... echt te popelen!!
Uncharted
Wie zat er aan de Mario Kart toen ik gisteren thuis kwamquote:
Dat zijn pas oude foto's.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Je was niet altijd dikquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Tis wel allemaal duits hequote:Op vrijdag 18 april 2008 17:08 schreef gijsje79 het volgende:
Dit jaar misschien met wat vrienden naar Leipzig voor de gamebeurs.
http://www.gc-germany.com/
Berend 2 jaar terug nog proberen te bereiken maar is nooit gelukt, vast weer een strenge vrouw gevondenn danquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat zijn pas oude foto's.
Die Berend ook.
En veel saaie RTS-games voor de PC.quote:
Houwe zo!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb ze nog wel slechter .. maar niet op internet
Henk! Je bent er!quote:
opzich wel een plan en in een war rustigere periode qua bijeenkomsten van het werk. Zal morgen wel ff overleggen met de baas.quote:
Dus?quote:
Gisteren verder gegaan met Uncharted,..... ben nu bii de parachute van de chick. Geweldig spel Gijs,... zo intens,.... vuurgevechten gaan steeds beter. Dat schuilen achter die stenen,.... controls,.... combo's,.. en zo nu en dan 'verdomme' over de speakersquote:
Volgens zag ik er meer balend uit dat ik niet kon Mariokartenquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren verder gegaan met Uncharted,..... ben nu bii de parachute van de chick. Geweldig spel Gijs,... zo intens,.... vuurgevechten gaan steeds beter. Dat schuilen achter die stenen,.... controls,.... combo's,.. en zo nu en dan 'verdomme' over de speakers
Quinn keek tussen het pijpen door mee gisteren en ze vond het echt onwijs gaaf
quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Volgens zag ik er meer balend uit dat ik niet kon Mariokarten
Ik kan dr ribbben tellenquote:
En daar vertrollenquote:
Psycho/serial killer of iets uit de hell wat niemand zietquote:
Er bestaan geen normale leuke meisjes Gijsquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier zoiets:
[ afbeelding ]
Gewoon een leuk meisje, blond, babyvet rond dr buik, lekker blank! Heerlijk!
WTF is DIE nou weer aan het doen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er bestaan geen normale leuke meisjes Gijs
[ afbeelding ]
Vingerverven met Duitse kleuren?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WTF is DIE nou weer aan het doen?
Chick heb Tietenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:26 schreef Chocobo het volgende:
Verwachtingspatroon??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk pomplichaam!quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:26 schreef Chocobo het volgende:
Verwachtingspatroon??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of: The A-Team, Knight Rider, Airwolf, McGyver, Blue Thunder...quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes, als jullie nog een toffe TV serie willen kijken, probeer dan Jericho
quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Of: The A-Team, Knight Rider, Airwolf, McGyver, Blue Thunder...
Die zijn ongeveer uit dezelfde tijd...
Ik ben net begonnen met The Wire.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes, als jullie nog een toffe TV serie willen kijken, probeer dan Jericho
Ik lag om 22:30 uur in bedquote:
En terecht! Snap sowieso niet waarom ze die pillen gebruiken. Tenzij ze de muziek zo lelijk vinden dat ze er een pil tegen aan moeten gooien om er toch nog een leuke avond van de maken.quote:Op zondag 20 april 2008 06:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn wel streng met controle op pilletjes
Denk dat ze het nodig hebben! Ik moet er niet aan denken om op boem boem tsssssk muziek te springen tot 07:00 in de ochtend met al die malloten om me heenquote:Op zondag 20 april 2008 08:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
En terecht! Snap sowieso niet waarom ze die pillen gebruiken. Tenzij ze de muziek zo lelijk vinden dat ze er een pil tegen aan moeten gooien om er toch nog een leuke avond van de maken.
Wat is Noot zijn excuus dan, om naar die boem boem muziek te luisteren?quote:Op zondag 20 april 2008 08:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat ze het nodig hebben! Ik moet er niet aan denken om op boem boem tsssssk muziek te springen tot 07:00 in de ochtend met al die malloten om me heen
Maar ik ga er vanuit dat Noot geen pil neemt
Simpel!quote:Op zondag 20 april 2008 08:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat is Noot zijn excuus dan, om naar die boem boem muziek te luisteren?
quote:
AC?quote:Op zondag 20 april 2008 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ben klaar met mijn 360. Aan de lopende band disk read errors. Ga hem nu RROD-en.![]()
![]()
Koop GTA op 360,... RROD gegarandeerdquote:Op zondag 20 april 2008 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
Typisch...als je een RROD wilt, lukt het niet.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Koop GTA op 360,... RROD gegarandeerd
Nou, ik vrees dat het gaat gebeurenquote:
dit is een filmpje van dat ongelukje op je werk met die tankautoquote:
Nou hou je humor dan vast en groei niet te snel!quote:Op zondag 20 april 2008 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik vrees dat het gaat gebeurenVandaar
quote:Op maandag 21 april 2008 07:29 schreef Strolie75 het volgende:
Na drie moorden en disk read errors ben ik wel klaar met Assassin's Creed.
Nee nee, eerst anderhalve week naar Zuid-Frakrijk. Eind Juni naar Japan.quote:Op maandag 21 april 2008 07:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wanneer ga je op vakantie Gijs? En waar ook alweer naartoe,.... ging je nu al naar Japan,... nee toch?
Ff wat drinken met wat Gijsjes bij Annie's in Leiden .. als je ook kan komen...quote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef -Struikrover- het volgende:
18 mei ?
Euh nee? 360 topic kom ik sporadisch maar liever niet.quote:Op maandag 21 april 2008 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Word weer een mooie dag.
B. Filmpje van UT3 nog gezien?
Vorige pagina.quote:Op maandag 21 april 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh nee? 360 topic kom ik sporadisch maar liever niet.
-Kinderen
-Geleuter
-360 bashers.
Levl 55 nu trouwens.. gisteren paar lekkere sessies gehad.. 20 kills
Ok, net gekeken.. Praat weer hoorquote:Op maandag 21 april 2008 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vorige pagina.
Ok lvl 55 alweer relax kan je straks weer opnieuw beginnen.
supergaaf. Alelen het laaste spel ging er wat hard op, dan was je pas af als je kogels op waren. Die krengen komen best hard aanquote:Op maandag 21 april 2008 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Onherkenbaar zo! Wel erg gaaf om te spelen he..
Vergeet vrouw en kind niet Gijs.quote:Op maandag 21 april 2008 11:01 schreef Magneet het volgende:
zow, netwerk harde schijf besteld. Mocht er brand uitbreken of wat dan ook dan kan ik tenminste snel al onze foto's enzo meenemen.
dat is standaard natuurlijkquote:
Kan je toch om vragen?quote:Op maandag 21 april 2008 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Net naar de tandarts geweest. Ik ben geboord...zonder verdoving.
Ik heb het niet zo op naalden.quote:
Overal heb je een vergunning of een bewijs voor nodig. Behalve voor het krijgen van kinderen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kboxen__.html?p=16,1
Vind je het erg als ik niet klik ?quote:
Proestquote:
Hey pjee... zijn we nou buurt/gemeente-genoten of niet ?quote:
Gijs geen idee,... ik denk het wel,.....quote:Op maandag 21 april 2008 19:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey pjee... zijn we nou buurtgenoten of niet ?
Die chick wil het gewoonquote:Op maandag 21 april 2008 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Zeldzaam snel hard geworden bij me,... de TEEEEERING!!
![]()
http://anal.ass4all.com/video2113/Alisha_Klass_-_juicy_ass_squirt
[ afbeelding ]
Rightquote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs geen idee,... ik denk het wel,.....![]()
Maar Voorburg is groot he
Ze kreeg mij al digitaal goed hardquote:
Henk... daar werk ik... dan woon je op 10 mins fietsen... top...quote:Op maandag 21 april 2008 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Alhoewel ik 'haar' wel eens door de straat heb zien fietsen,.... maar dat was toen de AIVD hier nog zat!
Geef eens een hint dan,...... ik begin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Maar penis,..... de AIVD is toch verhuisd naar Zoetermeer ofzo,.... komt er in dat blauwe gekke gebouw met gracht geen Libanon tribunaal ofzo?quote:Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Henk... daar werk ik... dan woon je op 10 mins fietsen... top...
quote:Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geef eens een hint dan,...... ik begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
[Stephen Roberts]
Dat is correctquote:Op maandag 21 april 2008 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar penis,..... de AIVD is toch verhuisd naar Zoetermeer ofzo,.... komt er in dat blauwe gekke gebouw met gracht geen Libanon tribunaal ofzo?
quote:Op maandag 21 april 2008 19:31 schreef ChOas het volgende:
[..]SerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool stuk van VB
Keertje biertje doen?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
De typhus!quote:Op maandag 21 april 2008 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Projectie TV is zooo jarig '90
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een vereiste!quote:Op maandag 21 april 2008 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SerieusCool stuk van VB
Keertje biertje doen?
Werk je daar met nog meer oude garde Gijsquote:
Heb er zo'n zwak voor Gijs,............... ligt het nou allemaal aan mij,.........................quote:
Ik werk samen met Haar, JD gaat deze week trouwen Gijs! Ben getuige!!!quote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Werk je daar met nog meer oude garde GijsHaar ofzo? Of Leon,..... (weet daar geen naam voor
) Allard
JDquote:Op maandag 21 april 2008 19:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik werk samen met Haar, JD gaat deze week trouwen Gijs! Ben getuige!!!
Iets meer tiet mag natuurlijk!quote:Op maandag 21 april 2008 19:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://fishki.net/comment.php?id=34086
PR is teamleider,...................................................................quote:Op maandag 21 april 2008 19:58 schreef ChOas het volgende:
WK al jaren niet meer gezien of gesproken... Sowieso is alles OPS technisch erg verwaterd... heb geruchten gehoord dat alles naar India gaat...
Vrijdagmiddag biertje wat na een tijdje uitliep op een wekelijkse drankorgiequote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PR is teamleider,...................................................................
WK is dacht ik ziek,............. overspannen ofzo,... mis haar wel een beetje,............. voor de rest boeit heel OPS me niet Gijs,... maar zal nooit,.... echt nooooooooit die oude OPS/MBS/VAMS en KS tijd vergeten!!
Ode daaraan
Altijd zo gelachen,.... waren echt leuke tijden Gijs. Ik mis dat echt soms,.... alsof we allemaal ineens opgegroeid zijn ofzo!quote:Op maandag 21 april 2008 20:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag biertje wat na een tijdje uitliep op een wekelijkse drankorgie
Yup! Ik herinner Haar er trouwens nog vaak aan dat hij is ingemaakt door BK met Quake... Hij HAAT hetquote:Op maandag 21 april 2008 20:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd zo gelachen,.... waren echt leuke tijden Gijs. Ik mis dat echt soms,.... alsof we allemaal ineens opgegroeid zijn ofzo!
Die tietenquote:
BK ook,.............. ja hij was God in Quake. Weet je dat ik die tournament website nog steeds hebquote:Op maandag 21 april 2008 20:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Yup! Ik herinner Haar er trouwens nog vaak aan dat hij is ingemaakt door BK met Quake... Hij HAAT het
Waren goeie tijden!
En ik BK in een potje 1vs1quote:Op maandag 21 april 2008 20:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Yup! Ik herinner Haar er trouwens nog vaak aan dat hij is ingemaakt door BK met Quake... Hij HAAT het
Waren goeie tijden!
Gijs!quote:
Sja... dat was dus echt verschrikkelijk eng Gijsquote:Op maandag 21 april 2008 20:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gijs!
Ik met 50 km/h in z'n achteruit door jouw wijk, achterna gezeten door struikrover...
Alleen maar omdat we de hele avond bij jou hadden gegamed
Ik denk er ook liever niet meer overnaquote:Op maandag 21 april 2008 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja... dat was dus echt verschrikkelijk eng Gijs
Smalle straat, geparkeerde autos aan beide zijde... en VOL achteruit
Ik denk dat ik kan!quote:
Les geleerd als in... een keer wel de geparkeerde autos geraakt?quote:Op maandag 21 april 2008 20:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik denk er ook liever niet meer overna
Heb mijn les ondertussen geleerd
Alles goed gozer ??
Ah welja gewoon doen, anders komt het er ook nooit van .. toch ook weer een dik jaar geleden vlgs mijquote:
Dat nietquote:Op maandag 21 april 2008 20:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Les geleerd als in... een keer wel de geparkeerde autos geraakt?
Wij zijn net verhuisd... zijn nog aan het inruimen maar gaat allemaal lekker!!quote:Ja gaat lekker Gijs.. druk met de kinderen, druk op werk, weken vliegen voorbij. En lekker rommel opruimen hier voor de verhuizing.,. boven verdieping al zo goed als leeg
Waar zit jij in tegenwoordig?
Nog niet getrouwd, nog nietquote:Op maandag 21 april 2008 20:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah welja gewoon doen, anders komt het er ook nooit van .. toch ook weer een dik jaar geleden vlgs mij
Ey jij was toch ook getrouwd nou tegenwoordig?
Heb zelf ook wel domme dingen gedaan met verkeer en drank.. na een fles tequila gewoon weg rijden en dan verbazen dat je de volgende ochtend de auto op de stoep vind... gewoon niet meer kunnen parkerenquote:Op maandag 21 april 2008 20:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat nietWel moeten blazen... meer dan 10 uur na mijn laatste biertje (was 14:00, de volgende dag)...
Was niet goed
Dus.. ben tegenwoordig heel netjes
[..]
Wij zijn net verhuisd... zijn nog aan het inruimen maar gaat allemaal lekker!!
Precies!! is echt super in zo'n nieuw huis!quote:Op maandag 21 april 2008 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel domme dingen gedaan met verkeer en drank.. na een fles tequila gewoon weg rijden en dan verbazen dat je de volgende ochtend de auto op de stoep vind... gewoon niet meer kunnen parkeren
Maar goed, je word ouder, denkt na over gevolgen en je houdt jezelf maar in toom
Heerlijk he een nieuw huisje, nieuwe kansen, nieuw licht
Tis die ene gniffel of glimlach die het hem doet Gijs,..... heb precies hetzelfdequote:Op maandag 21 april 2008 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, die foto's![]()
Zit altijd wel te gniffelen als ik thuiskom van werk en ze nalees!
quote:
Die sfeeerrrrrr..................quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:52 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat sommige mensen er niet normaal mee kunnen omgaan.quote:
Klopt, maar hier straft Danny alleen de meerderheid mee die stilzwijgend niks met deze hele klucht te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
Dat sommige mensen er niet normaal mee kunnen omgaan.
Om via de PM iemand dood te wensengaat toch nergens over.
Lees ik niet Gijs,.... boeit me nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laatste fok!-rel niet meegemaakt?
http://frontpage.fok.nl/column/7481
PM-Systeem uitgeschakeld
Ze is net 18 geworden en miljonair. Het mag dus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:14 schreef Chocobo het volgende:
Hary Potter chick groeit hard,... of wij worden oud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voortaan in V&A via de mail dus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, maar hier straft Danny alleen de meerderheid mee die stilzwijgend niks met deze hele klucht te maken wil hebben.
Klote ja, dat wordt weer mijn hotmail account activeren.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. wat boeit het nou enen kont?![]()
Voor mijn part gaat het hele fok dicht, gaan we ergens anders op een forumpje zitten.. consolegamers.nl ofzoBij bungie is ook een clanforum.. kan ook nog.
Die PM's zijn wel handig voor V&A. Voor de rest boeit het niet zo nee. Sommige mensen nemen dit forum veels te serieus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
Voor mijn part gaat het hele fok dicht, gaan we ergens anders op een forumpje zitten.. consolegamers.nl ofzoBij bungie is ook een clanforum.. kan ook nog.
Vanaf dinsdag t/m maandag 5 mei.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo op zeker!
Volgende week ben je zeker lekker vrij Gijs?
Relaxed hoor.. hopen op een beetje mooi weer dan ookquote:
Gijs ik zit veel in de stad, feest week he.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Relaxed hoor.. hopen op een beetje mooi weer dan ook
En lekker GTA gamen uitspelen natuurlijk
quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
Aan haar wenkbrauwen te zien is ze n harige...quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze is net 18 geworden en miljonair. Het mag dus.
Volgens mij loopt haar schaamhaar van haar navel door tot haar anus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aan haar wenkbrauwen te zien is ze n harige...
Gut, Rutte voelt de hete adem van Rita zeker in zijn nek.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:15 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_mag___.html?p=4,1
HEAR HEAR!
Maar goed, als de VVD zelf in het kabinet zit piepen ze weer heel anders.. zoals Verdonk geen rugdekking geven en zelfs later er uit bonjouren! Beetje hypocriet is het wel, maar goed de meeste mensen zullen er wel intrappen en de volgende verkiezingen staat de VVD er gewoon weer bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Zo'n groot spel ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:53 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Seiress hee... ik bedoel serieus, kom niet eens uit mn woorden.. die overgang naar GTA4 is echt ongeloofelijk.
Precies... ik denk dat je dit moet zien als een stap van 2D naar 3D zo anders is dit spel tov van zijn voorganger.. heerlijk gewoon!quote:
Ja, kheb er echt zin in. Beetje door de stad rijden, allerlei toffe dingen ontdekken. Save-systeem is wel beter geloof ik, zodra je je missie hebt gehaald zal de game automatisch savenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies... ik denk dat je dit moet zien als een stap van 2D naar 3D zo anders is dit spel tov van zijn voorganger.. heerlijk gewoon!
Hoop wel dat ze de goede dingen hebben overgenomen van saints row, dat savesysteem was beter bijvoorbeeld.
Heftig eigenlijk... Begin je, als hoogste bevelhebber van het NL Leger, aan je eerste dag en het eerste wat je hoort is dat je eigen zoon slachtoffer is geworden...quote:Peter van Uhm kreeg het slechte nieuws vrijdag te horen, toen hij op zijn eerste werkdag als CDS naar zijn bureau liep. Plaatsvervanger Freek Meulman wachtte hem met een somber gezicht op.
Van Uhm dacht gelijk dat de eerder gewond geraakte Ronald van Dort was overleden, maar het betrof zijn eigen zoon. "Dan wil je even niet achter dat bureau zitten. Ook ik ging door de fase van het niet willen geloven, ontkenning."
Maakt niet uit.. het is SP ervaring.. ik heb hem dinsdag iigquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen ontvangen winkels de game waarschijnlijk al. Dan zal het grote "wie heeft hem eerder" wel weer beginnen.
Ik ook...dinsdag 6 mei dan...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:21 schreef Bastard het volgende:
Maakt niet uit.. het is SP ervaring.. ik heb hem dinsdag iig
Ik wil die rechter wel!quote:
Ik,... puur uit nieuwsgierigheid en voor experimentsdoeleinden de linkerquote:
Niet kijkenquote:Op woensdag 23 april 2008 08:00 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Zag net stukken van gameplay via het GTA topic....
Ik wil het ook niet weten, ik laat me over twee weken verrassen.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:00 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Zag net stukken van gameplay via het GTA topic....
Zocht je naar lotgenotenquote:Op woensdag 23 april 2008 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Je zal het maar hebben, ofwel arme Quinny
Nee, meer op zoek naar het andere extreme.quote:
Oh ja dat kan ookquote:Op woensdag 23 april 2008 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, meer op zoek naar het andere extreme.
quote:Microsoft doesn't offer native clan support (thanks a lot, Uncle Gates!), but the in-game party system has become a popular alternative. Invite some friends to your party and you'll be able to teleport around to various game modes, sticking together between each session. But you won't be sitting around long staring at boring screens. That's because Party Mode drops you into a secluded part of Liberty City with a host of guns and vehicles available to smack your buddies around. This is your lobby and it can become a pleasant distraction while the host tries to get his act together and launch you into one of the many multiplayer modes available.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |