Gijs er loopt een onzin topic met die fail plaatjes,... moet daar ZO om lachen altijd. Die zelfbruin jongens bv,.... of die gozer die alleen staat terwijl een andere dude zoent,...... als ik dat woord 'Fail' zie staan gier ik van de droogheidquote:
Heb wel een idee welke zelfbruin wiggers dat zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs er loopt een onzin topic met die fail plaatjes,... moet daar ZO om lachen altijd. Die zelfbruin jongens bv,.... of die gozer die alleen staat terwijl een andere dude zoent,...... als ik dat woord 'Fail' zie staan gier ik van de droogheid![]()
![]()
Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Enige exclusieve game op de 360 waar ik echt blind naar uitkijk is Ninja Gaiden 2. Misschien Left4Dead. Maar dan moet Live tegen die tijd wel gratis zijn. De rest is allemaal PS3 Exclusive of multiformaat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:23 schreef Chocobo het volgende:
Het PS3 topic is iets beter,..... daar ben ik ook meer te vinden. Mijn 360 is niet eens meer aangesloten. Heb bijna geen ene game meer voor dat ding
Waarom zou live gratis moeten zijn voor je als je er toch nooit op bent?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Enige exclusieve game op de 360 waar ik echt blind naar uitkijk is Ninja Gaiden 2. Misschien Left4Dead. Maar dan moet Live tegen die tijd wel gratis zijn. De rest is allemaal PS3 Exclusive of multiformaat.
Gister weer zo’n moment. Lekker op mijn paard richting Jeruzalem: disk read error.
*PS3 knuffelt*
Left4Dead lijkt me een erg cool MP spel. De eerste die me echt aanspreekt!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:28 schreef Bastard het volgende:
Waarom zou live gratis moeten zijn voor je als je er toch nooit op bent?
Die optocht... die Gijs met dat haar ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon jij al een tag koppelen? Nee toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welcome to the club
Het lijkt me wel tof om zo'n Rockstar portret te winnen trouwens
Nope.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kon jij al een tag koppelen? Nee toch?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope.
Dit allemaal al gezien Gijsjes: NIeuwe Mortal Kombat, Hai Batman!
Gijs het enige vechtspel waar ik eventueel interesse in heb is Streetfighter IV,..... maar voor de restquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope.
Dit allemaal al gezien Gijsjes: NIeuwe Mortal Kombat, Hai Batman!
Ik heb ook zeeeeker geen interesse in MK8, sinds UMK3 is die serie achteruit gehold. Maar ik verbaas me een beetje over de Batman/Superman license die ze nu hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs het enige vechtspel waar ik eventueel interesse in heb is Streetfighter IV,..... maar voor de restNeeeeh!
De oude Strolie75 had hem blind gehaald. De nieuwe verstandige Strolie75 laat hem liggen omdat hij niet van fighting games, en MP houdt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Street Fighter IV haal ik trouwens redelijk blind denk ik als ie uitkomt, maar het liefst heb ik Killer Instinct 3!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De oude Strolie75 had hem blind gehaald. De nieuwe verstandige Strolie75 laat hem liggen omdat hij niet van fighting games, en MP houdt.
Hahahahaha. Heel goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De oude Strolie75 had hem blind gehaald. De nieuwe verstandige Strolie75 laat hem liggen omdat hij niet van fighting games, en MP houdt.
Zou wel weer eens een keer leuk zijn. Ouderwets naar Annie's Verjaardag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:42 schreef Bastard het volgende:
Wanneer gaan we nou weer eens bieren bij elkaar?
Precies, het word weer voorjaar, ff lekker een keertje weer chillen met zn allen, ff lachen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou wel weer eens een keer leuk zijn. Ouderwets naar Annie's Verjaardag.
Zondag lijkt me dan beter (Kepler en ik werken regelmatig op zaterdag)? In de middag een biertje doen en daarna eventueel een klein hapje eten. Laat wordt het ws toch niet, dus zat of zondag maakt niet uit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies, het word weer voorjaar, ff lekker een keertje weer chillen met zn allen, ff lachen.
Annie's klinkt prima.. doen we overdag of savonds? Een keer op een zaterdagmiddag ofzo?
Ik zeg je, het spel van 2008.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:23 schreef Bastard het volgende:
Gijsje : 30 Juni release UT in Amerika.. maand ofzo hier in Europe?
http://www.xboxonly.nl/ni(...)rnament_III_content/
Ga je vanavond nog gamen? Of pas vanacht?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik zeg je, het spel van 2008.
Af en toe nog steeds de neiging om UC2 te spelen.
Zondagmiddag een drankje en daarna een hapje klinkt goed.quote:
Ik kan beiden nog.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:38 schreef Bastard het volgende:
Kunnen we al ergens een datum prikken, onder voorbehoud?
Ik zeg Zondag 18 of 25 Mei bijvoorbeeld..
Idem!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:58 schreef Bastard het volgende:
Ik moet ff checken op de agenda die mn vrouw beheert
Hij leest wel bijquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Sturen we ook een mailtje naar Struik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |