Jammer alleen dat de NL monarchie Royal Dutch Shell & British Pertrol beheerst.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:55 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hoezo "machtsstructuur"? Ze heeft toch geen concrete wetgevende macht meer!
Zogauw je dat zegt, vragen ze helemààl waartoe zo'n koningin nou toch dient!
Geven soms leuke prijzen weg met Koninginnedagquote:Op zondag 27 april 2008 03:58 schreef anarchitect het volgende:
Vandaag is er in Melbourne ook Koninginnedag, gesponsord door KLM. Dat is 2 minuten lopen hier vandaan, maar daar lopen we dus met een hele grote boog omheen.
Nou dat lukt me zelf welquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:07 schreef flipsen het volgende:
Ik kan je wel een paar zinnetjes leren die je tegen Maxima kan zeggen
Ik heb nog niets van de ambassade gehoord, normaal hebben ze een feestje op de zaterdag voor Koninginnedag.quote:
Hoezo? Heb je zoveel verplichtingen op de planning staan?quote:Op maandag 6 april 2009 01:50 schreef wonderer het volgende:
Ik ben in Nederland met Koninginnedag maar ik ben bang dat ik ga wensen dat ik hier zat
In FR is het Koninginnedag op 29 april, dit keer.quote:Op maandag 6 april 2009 01:49 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik heb nog niets van de ambassade gehoord, normaal hebben ze een feestje op de zaterdag voor Koninginnedag.
Trouwens een beetje gerelateerd, doen ze in jullie land aan de 4 mei herdenking?
Ik sprak een tijdje geleden met de vrouw van de ambassadeur over de dodenherdenking. Er liggen in Singapore een aantal Nederlandse slachtoffers van WO II (Kranji War Memorial) en op 4 mei wordt er elk jaar een herdenking gehouden voor de Nederlandse slachtoffers. De Nederlandse school (lagere school) scholieren lezen gedichten voor. Ik heb me voorgenomen om dit jaar ook te gaan.quote:Op maandag 6 april 2009 02:38 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
In FR is het Koninginnedag op 29 april, dit keer.
Op 4 mei is er trouwens geen dodenherdenking, nee. En "Bevrijdingsdag" op 8 mei.![]()
(ze vieren eigenlijk de capitulatie van de Duitsers, op die datum)
Ik meen me te herinneren dat diverse regionale herdenkingsplechtigheden dan op 8 mei zelf vallen, maar er is niet zoals een nationale minuut stilte ofzo.
Ik ben die gekte in Nederland niet meer gewend. Vorig jaar waren we in Eindhoven. Ik dacht dat ik doodging :;)quote:Op maandag 6 april 2009 02:11 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je zoveel verplichtingen op de planning staan?
quote:Op maandag 6 april 2009 05:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben die gekte in Nederland niet meer gewend. Vorig jaar waren we in Eindhoven. Ik dacht dat ik doodging :;)
Bellen hoeft niet perséquote:Op vrijdag 18 april 2008 05:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Meestal moet je de ambassade even bellen. Toen ik in Denemarken was, moest dat iig wel. Is trouwens wel gigantisch leuk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |