Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 06:25 schreef Petit_Pelous het volgende:
ok..klinkt gaaf
ben jij er dan ook bij??
Ik mag zo hopen dat dit sarcasme isquote:Op woensdag 30 april 2008 06:05 schreef Petit_Pelous het volgende:
Ik ga naar het Museumplein....want daar is elk jaar de aller beste muziek van heel Nederland en nog helemaal gratis ook.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:41 schreef zaans_boefje het volgende:
vermijd het centrum inderdaad, de toeristen volgen de balonnen, loop via de zeedijk naar de waillen richting rembrandts. ga daar de amstel op, wel veel gay kroegen maar ook andere geweldige horeca.
en niet superdruk maar wel vollop de amsterdamse voordelen waar je voor komt.
(mixcafe aan de amstel, gaybar. de eigenaar zit buiten verkleed als kongingin en voor een euro (goed doel) mag je op de foto. supergezellig cafe waar veelal alleen amsterdammers komen.
(mixcafe, 80% is hetero gemixed met wat gezelligheid)
Idem hier. En heb daarnaast veel rondgelopen en op veel verschillende plaatsen beetje gezeten. Heb langs de grachten nog een gast ruzie zien maken op een boot. Werd ie er vervolgens afgehaald, maakte die even later een sprong de boot in om zo'n gast op z'n smoel te slaan. Iedereen heeft gelachen die aan de kant stond.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb me vermaakt in A'dam.. Was wel druk enzo maar je kon er opzich wel zijn.
Heb lang aan de gracht gezeten boten kijken met gekke mensen.
Volgend jaar denk ik R'dam ofzo
of nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Moet me toch eens wat vaker verdiepen in die bladen en series.
hehe dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zondag 4 mei 2008 01:54 schreef L.Denninger het volgende:
"The arc of goa" zogenaamd op de Stubnitz (oud duits schip).
Aangekomen blijkt het een andere boot te zijn.
Oeh, laat dan even weten !quote:Op zondag 4 mei 2008 01:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hehe dat had ik je ook wel kunnen vertellende stubnitz komt pas eind september/ begin oktober terug (ga er dan draaien
)
Pm me even onder welke naam je draait, dan zal ik je verder niet lastig vallenquote:Op zondag 4 mei 2008 02:06 schreef jimjim1983 het volgende:
daar ga ik allemaal niet overhet is iig 11 oktober, op t feest mr.stubnitz
Man, het is juni, get a lifequote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:25 schreef Leef het volgende:
Al met al heeft er dus uiteindelijk niemand eens ECHT de leuke (matige) grap willen uitvoeren en met film op Fok willen posten.
Ik zal dit topic volgend jaar koninginnedag wel kicken kijken of er dan wel iemand stoer genoeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |