Tja, valse bescheidenheid doe ik inderdaad niet aan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Fijn dat je jezelf een knappe kop vindt
wat doe je moeilijk man! ga lekker op tweakers zitten als je het zo stoer vindt om te paaien met je computerskills...quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Heb je daar 5 minuten over gedaan ?!?!?!?!
En je weet heel zeker dat je paintshop al eens eerder gebruikt hebt ???![]()
![]()
Dus jij bent de clone van zhe-devilll?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:29 schreef Laton het volgende:
hoe kan zon stumper als jij de big lebowsky leuk vinden ?
Kijk, en daar hebben we de eerste forum-ridder alweerquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat doe je moeilijk man! ga lekker op tweakers zitten als je het zo stoer vindt om te paaien met je computerskills...
eh heb je niks te neuken ofzo dat je stupide doet? Does ff normaal man! Ga je broertje pesten, mafketel, ik plaatste die foto om ff 'een ideetje' te geven wat anders kan aan een foto, met andere belichting en enkele filters...so what?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Tja, valse bescheidenheid doe ik inderdaad niet aan.
Fijn dat jij jezelf zo'n paintshoppro talent vindt
Ach en daar hebben we de tweelingzielige weer, van ehm die andere kloot eh kloonquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Kijk, en daar hebben we de eerste forum-ridder alweer
Nou ik heb alleen maar lol hoor, ik weet niet wie er hier boos is? Jij misschien?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:50 schreef L.Denninger het volgende:
Schitterend, van die mensen die zich boos gaan maken omdat
"iemand op de internets iets naars over me zegt !"
ik vind het persoonlijk nog vermaeckelijcker als je van die ruknerds hebt die andermans quick en dirty fotoshops gaan lopen analyseren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:50 schreef L.Denninger het volgende:
Schitterend, van die mensen die zich boos gaan maken omdat
"iemand op de internets iets naars over me zegt !"
"Huuu, iemand pest een meisje op het forum, misschien dat ze me leuk vindt als ik voor haar opkom !"quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk nog vermaeckelijcker als je van die ruknerds hebt die andermans quick en dirty fotoshops gaan lopen analyseren.
nou, ik weet niet hoe jij zhe ziet, maar dat is geen zielig meisje waarbij ik de noodzaak zie dat te moet verdedigen. ik erger me gewoon aan je nerdiness. nuff said.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Huuu, iemand pest een meisje op het forum, misschien dat ze me leuk vindt als ik voor haar opkom !"
En wat is daar nu mis meequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Huuu, iemand pest een meisje op het forum, misschien dat ze me leuk vindt als ik voor haar opkom !"
Precies het leek wel of er geen eind aan zou komennnnnnnnnnn....guwoonnnn je weetzzzzzzzzzzz welllllllllquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk nog vermaeckelijcker als je van die ruknerds hebt die andermans quick en dirty fotoshops gaan lopen analyseren.
En dat heb jij gepaint van die dames?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I will defend you, my fair lady !"
zie ik daar nou ook twee hartstikke lieve siamese katjes in je fotoalbum?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I will defend you, my fair lady !"
No shit Sherlock !quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie ik daar nou ook twee hartstikke lieve siamese katjes in je fotoalbum?
ik heb ook twee sealpoints. in dat geval neem ik het ruknerd weer terug.quote:
"Ja, want mensen met siamezen kunnen natuurlijk geen ruknerd zijn"quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ook twee sealpoints. in dat geval neem ik het ruknerd weer terug.
hmm en ook nog van die mooie ouderwetse!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie ik daar nou ook twee hartstikke lieve siamese katjes in je fotoalbum?
nou ok danquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Ja, want mensen met siamezen kunnen natuurlijk geen ruknerd zijn"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |