Die worden dus financieel uitgekleedquote:Naaktkalender huisvrouwen grote flop
Wat een groot succes had moeten worden in het West-Spaanse dorpje Sarradilla del Arroy is geëindigd in een grote flop. Zeven vrouwen wilden een vrijetijdsclub voor hun kinderen beginnen en besloten hiervoor een naaktkalender uit te brengen, waarvan de opbrengst naar de vrijetijdsclub zou gaan.
De zeven moeders besloten elkaar te fotograferen op de meest erotische plaatsen van Spanje, zoals het plaatselijk zwembad, het VVV-kantoor en de bakkerij. Er werden 7000 exemplaren gedrukt van de kalender die voor vijf euro over de toonbank moesten gaan. Er zijn er slechts 1500 verkocht, waardoor de moeders met een schuld van 18.000 euro zitten opgescheept bij de drukkerij, die inmiddels dreigt met juridische stappen.
Understatement van het jaar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:06 schreef Hukkie het volgende:
Het zijn ook niet de meest interessante foto's.
ik denk dat er tranen langs de muur zouden lopenquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Slechte belichting etc daar mot wat paint over..
tjonge die kalender hang je toch echt niet aan de muur, als man zijnde, lijkt mij.
De foto is absoluut leuker ja maar sexy wordt het niet hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff met paintshoppro bijgewerkt nou nu vind ik het iets mooier..
toch?
Meer dan met zo'n ouwe taartquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:19 schreef KELDER het volgende:
echte ondernemers zijn t ook niet..
7000 kalenders, schuld van 18.000 na verkoop van 1500 kalenders a 5 euro t stuk
kostprijs p/s: 3,65 euro
marge van 37% dus
en ze gingen dus 'maar' voor een winst van 9500. Met een goede rommelmarkt in combinatie met wat huisgebakken taart haal je nog meer op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |