Doei Piles, hoi Kunoquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
Ik heb amper tijd om goedemorgen te zeggen, had net m'n computer aan vanochtend: gelijk in bespreking
Dus alsnog een hele goedemorgen
En ik ben gelijk weer weg
beste gitaarspeler? We gaan het niet met elkaar eens wordenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb Muse al 3 keer live mogen aanschouwen![]()
![]()
![]()
(Lowlands 2006, Berlijn november 2006, HMH Amsterdam 2007)
En ik hou zooooooooooooooooooo van Muse! Ze zijn zoo geweldig live! Space dementia. En Matt is de beste gitaarspeler überhaupt! Knights of cydoina vind ik ook zo geweldig he! Omg
God morgonquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Good morning on this damn sunny morning!
scherpquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eh naar mijn weten doen anorexia patiënten niet etenBedoel je niet boulimia?
Weer geen kater!quote:
Whehe, mooi tochquote:
Maar tussen niet zo lekker en ziek zit een groot verchil hè, voel me al maanden niet zo lekker, dus gewoon werken jijquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:19 schreef nicomart het volgende:
Ik ben vandaag ook niet op stage, maar dat is meer omdat ik me niet zo lekker voel
nah eigenlijk vind ik dat wel kut, volgens mij als ik iedere dag een kater zou hebben zou ik niet iedere dag drinken...!quote:
Nou ja.. het voelt inderdaad ook niet als echt zoek, maar de koppijn weerhoudt mij ervan om echt te kunnen werken. Dus ja.. of ik nu thuisblijf of ga werken. Iets functioneels gaat er niet gebeuren..quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar tussen niet zo lekker en ziek zit een groot verchil hè, voel me al maanden niet zo lekker, dus gewoon werken jij![]()
Maar wens je beterschap hoor!![]()
extra specialquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
extra special
but wait. If you order now, you get a premium plastic bucket to throw up in
Krijg je dit terug:quote:Ik weet inmiddels dat het 5 werkdagen duurt voordat een klant van u geld naar mijn Rabobank rekening stort. Hij heeft het vorige week vrijdagavond overgemaakt, kunt u mij vertellen wanneer vandaag ik het geld heb?
Met vriendelijke groet,
Eibert
Ik vraag niet om een onderzoek, gewoon naar het tijdstip waarop ze het overmaken, is dat teveel gevraagd?quote:Geachte heer Tigchelaar,
U hebt ons verzocht onderzoek te doen naar een bedrag dat u nog niet
op uw rekening hebt ontvangen.
Wij kunnen u hierbij echter niet van dienst zijn. Omdat u niet de
rekeninghouder bent, kunnen wij deze betalingstransactie niet
onderzoeken. Dit verzoek dient de rekeninghouder te doen.
Hebt u nog vragen, dan zien wij deze graag per e-mail tegemoet. U
kunt ook 24 uur per dag, 7 dagen per week, bellen met ABN AMRO 0900 -
0024 (lokaal tarief).
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
Je lachtequote:
Wat is jouw suggestie dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
beste gitaarspeler? We gaan het niet met elkaar eens worden
Slash en Herman Liquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat is jouw suggestie dan?![]()
Ik geloof dat je eerst maar eens naar een concert moet gaan van Muse voordat je kunt oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |