Ja superquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:16 schreef Deansensitized het volgende:
Alles goed deze mooie vrijdagochtend?
Stagebegeleider is er vandaag niet
Dat zei ik ook al tegen mijn moeder.. die met een gekneuste pols belde.. Nou ja, dan maar wat later op kantoor.. Het zou tussen 8 en 9 geleverd kunnen worden, dat wordt dus 10 uur..quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:37 schreef Deansensitized het volgende:
Horen ze gewoon binnen te brengen
Ja, ze zijn dat ze eerst een vroege levering hadden in Rotterdam en dan naar mijn woonplaats zouden rijden.. dat is ongeveer 30-40minuten (met de auto).. dus dan hadden ze hier al lang kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:41 schreef Deansensitized het volgende:
Op zijn minst
Pakketten zijn heus wel op arbo gewichten gemaakt tegenwoordig hoor. En als ze met de planning zitten is dat ook eigen schuld.
Nee, lekker zo sugar-rushquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:47 schreef Yesse het volgende:
Is het heel erg dat ik om half 9 vandaag al begonnen ben met de zak snoep die ik nog had te verorberen (wat een zin)
Ja, of ze staan gigantisch in de file..quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, snap wat je bedoeld.
Gewoon lui zijn ze
Is een cover, maar nog nooit het origineel gehoordquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:45 schreef PieterBas het volgende:
Oja.. de TT
Gelijk maar even Muse - Feeling good aangezet
Het is vrijdag, dan hoeven sommige niet naar huis stage, of moeten ze naar school.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:57 schreef Yesse het volgende:
Wat is het stil
*gaat gauw aan school, misschien komt het dan nog af voordat het druk wordt
Succesquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:57 schreef Yesse het volgende:
Wat is het stil
*gaat gauw aan school, misschien komt het dan nog af voordat het druk wordt
Zoals Marloes, ook vrij op vrijdagquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is vrijdag, dan hoeven sommige niet naar huis stage, of moeten ze naar school.
Dat is het ook..quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zoals Marloes, ook vrij op vrijdag
Gewoon gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |