Misschien een goed idee voor een hoofdstuk als er ooit nog een FOK!boek mocht komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
wanneer kunnen we " THE INBOX OF A ADMIN " bundel kopen?
dit zou niet een winst seller zijn maar een humorist boekje.
met als inleiding uitleg over Fok! en de rest van het boekje zoals een vorige reactie postte
de whehehe mails de ik doe jullie wat mails.
het zou zo goed verkopen.
natuurlijk ook op Fok! promoten![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef Het_hupt het volgende:
die van mij zou 18+ worden
zeker als ik mn PM box weer door ga lezen
Die 2e 'geen idee waar het over gaat' mailquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een bloemlezing:
Geen-idee-waar-het-over-gaat-mail:
[..]
(Das het enige wat er staat)
[..]
Wat-denk-je-wel-niet--mails
[..]
De Skippy-mails:
[..]
De whehehe-mails
[..]
De ik-doe-jullie-wat-[ afbeelding ]-mails
[..]
[..]
Stuur 'm alsjeblieft naar school, Murp!quote:
Krijg je soms oneerbiedige voorstellen? Zo van 'als jij als mod lief voor mij doet doe ik lief voor jou?'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef Het_hupt het volgende:
die van mij zou 18+ worden
zeker als ik mn PM box weer door ga lezen
jupquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Krijg je soms oneerbiedige voorstellen? Zo van 'als jij als mod lief voor mij doet doe ik lief voor jou?'
Zien is gelovenquote:
Stuur maar doorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Jump het volgende:
Ik heb een 20000+ mailtjes liggen van de voorbije jaren, iemand zin om deze te doorspitten?
stuur doorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Jump het volgende:
Ik heb een 20000+ mailtjes liggen van de voorbije jaren, iemand zin om deze te doorspitten?
Natuurlijk, stuur maar.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Jump het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |