Geachtte hr.Miedema.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dump die hier eens.
Omdat jij zo'n beetje de grootste voertuigengek bent die op Fok rondlooptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geachtte hr.Miedema.
Al enige tijd heb ik gezocht
naar werkplaatshandboek
Sunbeam motor, jaar 1938.
Zijn deze nog verkrijgbaar?
mt.dank voor uw aandacht.
Daarnaast zal ik niet terugdeinzen van al het ongespuis wat er probeert door te baggeren.
Mn reden waarom ik een mod wil zijn:
Met voornaamste reden dat het ook nog eens mn eigen doelgroep betreft,ik vind het leuk om advies te geven en eens deel te zijn van FOK!
Daarnaast heb ik geen leven en heb ik niet veel te doen behalve Fokken, ik heb genoeg tijd over om een Moderator taak op me te nemen.
wel leuk als de users zelf met de mails komenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit was mijn mailnu heb ik weer werk, en later studeren
Fok! blijft nog steeds mn hobby
Kort maar krachtig, me dunktquote:Onderwerp: pleeg eens zelfmoord, autistje...
kankersukkeltje
Gelijk dit teruggestuurd:quote:test
quote:Beste,
uw test is helaas niet aangekomen bij de Forum Admins.
Met vriendelijke groet,
Jump
Forum Admin FOK!forum
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef Jump het volgende:
Gisteren deze gekregen:
[..]
Gelijk dit teruggestuurd:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef Jump het volgende:
Gisteren deze gekregen:
[..]
[..]
Awwww was jij dat....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef Jump het volgende:
Gisteren deze gekregen:
[..]
[..]
Er staat niet bij wie de mails verzonden hebben. Dus dat blijft onbekend, tenzij mensen zichzelf verradenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Wat laten mensen zich toch kennen zeg... Jammer voor hen dat FOK zo vrij is om alles te publiceren
quote:Lieve Murp!
Ikw as een van de eerste die een zogenaamde 'Murp for MOD' avatar had. Graag gedaan! Je kunt nu iets voor mij terug doen. Ik ben nogal benieuwd naar het aantal notes dat ik heb. Kun jij mijn nieuwsgierigheid blussen met jouw wijsheid?
Groet,
Wat een slijmbal!quote:
quote:Gore linkse lamlul die je bent! Je verdient een paar flinke trappen onder die linkse reet van je om het zo op te nemen voor die kutMarokkaantjes.
Ik hoop dat je zelf eens FLINK last krijgt van die Islamitische steenpuistjes. Misschien dat je dan de problemen wel wilt zien.
IGNORANT FUCK!
Caps luchten op, caps zijn een uitlaatklep.quote:
quote:OJEE WAT NOU!!1?
Sat 8 November 2008 20:26u door --------
test 1 2 3 4 5 6 7 78 9 4 5 6 85 2 55!!1
hij zal hetwel doen tog
maar ik heb een probleem
ikheb gespijlbelt en nu zijn ze daar agter gekomuh kunnen jullie dat oplossen lieve moderators?
xxxkuccjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |