Hehehequote:Op donderdag 17 april 2008 21:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verdrietige meisjes moeten getroost worden door echte mannen zoals ik.
als jij daar beter van wordt door mij zo te noemen, moet je dat maar doenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voetveeg, kutnewbie, plebs, opvulling, hond. Hoe jij het noemen wil maakt me niet zoveel uit.
Er is niet veel ruimte voor verbetering. Ik ben al vrijwel perfect. Toch bedankt, opvulling.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
als jij daar beter van wordt
Nou inderdaad. Anders ga ik m'n zweep pakken!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Luister naar die grote mevrouw
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Luister naar die grote dat mini-mevrouwtje
Pics or it did not happenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Anders ga ik m'n zweep pakken!
als je toch alleen maarquote:Op donderdag 17 april 2008 21:20 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja stel je voor dat ze boos wordt!
.
.
Niet frauderen! Dat mag niet van de NASAquote:Op donderdag 17 april 2008 21:20 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja stel je voor dat ze boos wordt!
.
.
jij hield toch niet zo van de zweep?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Anders ga ik m'n zweep pakken!
RoD, doe je al wat voor school?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hield toch niet zo van de zweep?
Op mezelf niet, maar als iemand stout is, kan ie een pets krijgenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hield toch niet zo van de zweep?
ik heb net wel wat gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
RoD, doe je al wat voor school?
Waarom wacht jij op een modje? Moddereters zijn naar. Tenminste.. op de blauwe pagina waren ze dat wel. Ze bannen mij altijdquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mezelf niet, maar als iemand stout is, kan ie een pets krijgen
Stoute meidquote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wacht jij op een modje? Moddereters zijn naar. Tenminste.. op de blauwe pagina waren ze dat wel. Ze bannen mij altijd
Dat hoeft heul nietquote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
om dit topic een beetje in het gareel te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |