abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58130946
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:20 schreef Breach het volgende:

[..]

Was er al niet eerder in het nieuws dat Huntelaar gek werd van een Italiaanse makelaar die hem bij allerlei clubs aanbood terwijl ie die man niet kende? Lijkt mij ook heel vreemd trouwens dat RvN zou pushen voor Huntelaar..
van Nistelrooy denkt dat als Huntelaar naar Madrid komt dat hij weer terug kan naar Nederland om zijn carriere bij Ajax af te sluiten en nog even te genieten van de mooie stad Amsterdam
pi_58130984
Nu maar hopen dat die De Mos zich niet weer voor schut zet met zijn uitspraken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58131026
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Maar Heitinga is geen concurrent van Wes. Huntelaar wel van Ruud natuurlijk .
Aan de andere kant moeten ze veel spelen en zijn er wedstrijden zat voor beide.
Ruud is ook niet meer de jongste en zal dus vermoedelijk elk jaar iets minder gaan spelen.
pi_58131089
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:30 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

van Nistelrooy denkt dat als Huntelaar naar Madrid komt dat hij weer terug kan naar Nederland om zijn carriere bij Ajax af te sluiten en nog even te genieten van de mooie stad Amsterdam
Zoals Cruyff al zei: slechte voetballer Nee, zie dan toch liever Huntelaar nog 1 of 2 seizoenen bij ons hoor. Al zal ie sowieso niet naar Ajax komen. En tot nu toe hebben we ook nog niet veel geluk gehad met (ex-)topspelers die terug naar Nederland kwamen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58131116
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goed punt.. Al waren er geruchten dat Real wil verjongen en dat RvN misschien naar Milan gaat.
We zullen het gauw genoeg merken. Aangezien Huntelaar niet weg wil om bankzitter te worden, hoop ik maar dat ie niet naar Real wil. Kutclub.
Als ik eerlijk ben, zou ik zo snel geen goede club voor Huntelaar weten. Misschien in Italië, Milan? Maar ik hoop niet dat hij naar Italië gaat. Barca is een prachtige club voor hem, maar ook daar is de concurrentie moordend. Misschien Arsenal? Die missen een killer.

Maar goed, ik heb liever dat hij nog een jaartje bij Ajax blijft. En ook voor zijn ontwikkeling lijkt me dat erg verstandig. Ik denk dat Bergkamp en San Marco hem nog veel kunnen leren .
pi_58131179
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:30 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Laten we het hopen . Maar ik weet voor bijna 100% zeker dat als Ruud terugkeert naar Nederland, hij naar psv zal gaan. Maar goed, wij hadden ook niet verwacht dat Japie nog bij ons zou spelen.

@ Godlike: Zou kunnen ja, maar Huntelaar wil alleen naar een absolute topclub waar hij ook zeker is van een basisplaats. Met Ruud als zijn concurrent, weet ik zeker dat Huntelaar niet in de basis zal staan. Tenminste, niet de wedstrijden waar het er om gaat. Hij zal vast zijn minuten wel pakken hoor en langzaamaan zal hij Ruud ook voorbijstreven, maar zeker het eerste seizoen moet Huntelaar het dan hebben van invalbeurtjes. En dat wilde hij niet .
pi_58131220
Kap eens met het woord kampioen, ik word zenuwachtig
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:43:41 #208
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58131233
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, zou ik zo snel geen goede club voor Huntelaar weten. Misschien in Italië, Milan? Maar ik hoop niet dat hij naar Italië gaat. Barca is een prachtige club voor hem, maar ook daar is de concurrentie moordend. Misschien Arsenal? Die missen een killer.

Maar goed, ik heb liever dat hij nog een jaartje bij Ajax blijft. En ook voor zijn ontwikkeling lijkt me dat erg verstandig. Ik denk dat Bergkamp en San Marco hem nog veel kunnen leren .
Ja, precies. Hij kan echt veel leren als spits. .
Maar als ie dan toch weg moet, dan maar AC Milan. Kan ie Van Basten misschien "opvolgen". .
-
pi_58131308
Aadje!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58131321
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hoezo, er zijn ook zat spelers die bij een club vertrekken en nooit meer iets van zich laten horen, ik vind het gewoon leuk om te zien dat VDV en Sneijder nog zoveel aan Ajax denken
Ah dan hebben we het over wat anders. Ik dacht dat je het erover had dat KJH liever kampioen werd dan topscoorder. En dat leek me wel logisch an sich
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58131356
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Laten we het hopen . Maar ik weet voor bijna 100% zeker dat als Ruud terugkeert naar Nederland, hij naar psv zal gaan. Maar goed, wij hadden ook niet verwacht dat Japie nog bij ons zou spelen.

@ Godlike: Zou kunnen ja, maar Huntelaar wil alleen naar een absolute topclub waar hij ook zeker is van een basisplaats. Met Ruud als zijn concurrent, weet ik zeker dat Huntelaar niet in de basis zal staan. Tenminste, niet de wedstrijden waar het er om gaat. Hij zal vast zijn minuten wel pakken hoor en langzaamaan zal hij Ruud ook voorbijstreven, maar zeker het eerste seizoen moet Huntelaar het dan hebben van invalbeurtjes. En dat wilde hij niet .
Hoeveel absolute topclubs zijn er en in welk systeem past huntelaar het beste.
Het huidige italiaanse voetbal is denk ik te hard voor Huntelaar en dat gaat hem dan zijn enkels kosten

Engels ben ik ook niet heel erg van gecharmeerd meer voor types als rooney en de grotere en stevige RvN.

Ik denk dat Huntelaat het beste uit de verf komt in spanje en dan blijven er weinig clubs over.
Barca heeft al een gigantisch overschot met fantastische spitsen. Als Huntelaar een kans krijgt bij Real waar er denk ik zat mogelijkheden zijn om een flink aantal wedstrijden in de basis te starten...........

Ik zou het in elk geval niet een hele gekke beslissing vinden.
Al dacht ik ook van Heitinga dat hij naar Barca of Real zou gaan en misschien is dit ook geen hele slechte beslissing van hem.
pi_58131358
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:47 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ah dan hebben we het over wat anders. Ik dacht dat je het erover had dat KJH liever kampioen werd dan topscoorder. En dat leek me wel logisch an sich
Ik zag het al, mijn fout zat half te slapen achter de pc

Leuk verhaaltje
quote:
Gabri: 'Hele wedstrijd wordt lastig'

Amsterdam, 18 apr 2008
Ajax neemt het zondag in de laatste speelronde van de Eredivisie op tegen Heracles Almelo. Trainer Adrie Koster kan tijdens dat duel beschikken over Gabri, al lijkt de Spanjaard nog niet helemaal klaar voor een hele wedstrijd.

Gabri viel vijf weken geleden tijdens Ajax - Willem II uit met een hamstringblessure. De Spanjaard herstelde een paar weken in zijn vaderland en hervatte vorige week bij Ajax de groepstraining. Afgelopen zondag, toen Ajax voor de eerste keer afreisde naar Groningen, was Gabri nog niet fit genoeg om in actie te komen. Hij zag de wedstrijd thuis. ,,Ik dacht in eerste instantie dat het wel meeviel met de brand”, zegt hij donderdagmiddag na de training.,,Maar toen de mensen de hekken overkwamen wist ik dat het serieus was. Gelukkig konden we de wedstrijd snel inhalen.”

Woensdag had Gabri weer twee extra trainingen in de benen: genoeg reden voor Adrie Koster om hem tijdens ‘Groningen deel 2’ weer op te nemen in de selectie. Gabri zag vanaf de reservebank zijn collega’s met 1-2 winnen. ,,Ik heb die wedstrijd heel intens beleefd vanaf de bank”, zegt hij. ,, Het voelde als een finale met alles erop en eraan. Op de bank zitten was echt moeilijk, want ik wilde mijn team zo graag helpen. Er waren over en weer veel kansen en het bleef echt tot de laatste minuut spannend.”

Of Gabri zondag al een hele wedstrijd kan spelen is ook nog niet zeker. ,,Ik ben medisch helemaal fit en heb nergens last meer van”, zegt hij. ,,Ik train volop mee, maar dat wil nog niet zeggen dat ik alweer een negentig minuten voluit kan spelen. Een hele wedstrijd zou me waarschijnlijk in fysiek opzicht toch wat moeite kosten."

Voor Ajax valt er in het duel met Heracles nog heel wat te winnen, de landstitel om maar eens wat te noemen. Als Ajax wint en PSV verliest bij Vitesse, dan is het kampioenschap voor de Amsterdammers. ,,PSV heeft aan een punt genoeg natuurlijk”, weet Gabri. ,,Maar ik heb er vertrouwen in dat Vitesse voor de winst gaat. Zij spelen hun laatste thuiswedstrijd van het seizoen en willen het eigen publiek toch wat laten zien. Bovendien staat er voor Vitesse ook nog wat op het spel.” Dat klopt, want de Arnhemmers zijn nog altijd in strijd om een plaats in de play-offs voor een UEFA Cup-ticket. Maar Gabri wil niet dat zijn ploeg te veel gaat rekenen zondag. ,,Wij moeten ons concentreren op de wedstrijd tegen Heracles”, aldus de oud-speler van Barcelona. ,,Onder normale omstandigheden moeten we kunnen winnen. Maar dan moeten we ons wel concentreren en vanaf de eerste minuut fel zijn. En als dat lukt, kunnen we niets anders doen dan hopen. Vorig jaar hebben we geleerd dat alles nog mogelijk is in de laatste speelronde. Het maakt me niet uit hoe het scenario er nu uit komt te zien: als wij maar kampioen worden.”
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:51:51 #213
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58131440
Zo een ban erop zitten
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_58131460
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo een ban erop zitten
Heb je gedaan dan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58131498
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:48 schreef _Mike_ het volgende:

Leuk verhaaltje
[..]

Volledig waar wat ie zegt. De spelers moeten maar aan één ding denken en dat is winnen van Heracles. Als dat gebeurd is kan het alleen maar meevallen.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58131557
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo een ban erop zitten
pieterpost_afca kan dus de kast in?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58131569
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik zag het al, mijn fout zat half te slapen achter de pc
Zag het erna ook, toch niet meer gereageerd
pi_58131591
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef Breach het volgende:

[..]

Als dat nog niet genoeg is voor Vitesse weet ik het ook niet meer

Overigens wel schandalig dat Ajax zo moeilijk doet over een shirt voor een gehandicapte jongen
Triest om dat net nu op te sturen zeg
pi_58131636
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Ordinair het volgende:

[..]

pieterpost_afca kan dus de kast in?
uh?
pi_58131661
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:58 schreef pieterpost_afca het volgende:

[..]

uh?
Ben jij niet de opvolger van siemen? .
pi_58131683
uh, nee ik weet niet eens wie siemen is
pi_58131780
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:58 schreef pieterpost_afca het volgende:

[..]

uh?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58131816
quote:
Doelstellingen bestuur Coronel: Rust en resultaten
De belangrijkste doelstellingen van het nieuwbakken bestuur-Coronel zijn duidelijk. "De rust moet terug komen binnen de club", vertelt Coronel. De voorzitter pleit daarom voor een duidelijk bestuursmodel, waarbij de directie de baas is en de Raad van Commissarissen (waar de drie nieuwe bestuursleden waarschijnlijk op korte termijn deel van uit gaan maken) op afstand controleert. Ook moet er duidelijkheid komen over het trainersmodel: slechts één iemand mag verantwoordelijk zijn voor het technische beleid.

"We willen geen situatie meer waarin de technisch directeur en de hoofdtrainer over elkaar heen buitelen. Als de structuur duidelijk is, worden de resultaten op het veld ook snel beter", verwacht Coronel. "Ajax is in potentie de grootste club van Nederland. We hebben een prachtig stadion, en de meeste seizoenkaarthouders. Ik zeg niet dat we meteen de Champions League gaan winnen, maar we moeten wel de beste club van Nederland willen zijn."
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58131861
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef pieterpost_afca het volgende:
uh, nee ik weet niet eens wie siemen is
De postbode .
pi_58131874
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat is dus Van Geel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')