In het 4-3-3-systeem moet ik het met iedere spits nog zien, zelfs het grootste talent ooit kan daarin mislukken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien scoort 'ie minder tegen De Graafschap maar wel de beslissende tegen PSV.
Vergeet niet dat Suárez een andere aangever is dan Sikora of Soetaersquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, als Ajax niet vastzat aan het 4-3-3-systeem, was Zlatan kampioen geworden samen met Mido voorin.
Maar goed, 4-3-3 is nu eenmaal heilig en ik kan me geen betere spits daarvoor bedenken dan Huntelaar.
Lijkt een eeuwigheid geleden, maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ibrahimovic IS twee keer kampioen geworden heurmaar ik begrijp je punt.
Sikora *ril*quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Suárez een andere aangever is dan Sikora of Soetaers. Ik ben de laatste die Huntelaar's kwaliteiten zal ontkennen, maar hij wordt enigszins overschat. Want juist in de lastiger wedstrijden heeft ie het moeilijk, omdat ie dan tegen betere verdedigers moet opboksen. De echte toppers onderscheiden zich juist in die wedstrijden.
Ach, toen hij destijds kort na zijn transfer tegen Internazionale scoorde in de CL, bewees hij al dat hij de wereldtop aankan. Dat hij tegen PSV niet scoort komt door Adrie Koster, die gaat de spits met dertig treffers achter zijn naam ineens met de punt naar achteren spelen. Huntelaar is een pure spits, die overal zal scoren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Suárez een andere aangever is dan Sikora of Soetaers. Ik ben de laatste die Huntelaar's kwaliteiten zal ontkennen, maar hij wordt enigszins overschat. Want juist in de lastiger wedstrijden heeft ie het moeilijk, omdat ie dan tegen betere verdedigers moet opboksen. De echte toppers onderscheiden zich juist in die wedstrijden.
Daarom, het is onzin om te beweren dat hij alleen scoort tegen de kleinere clubs.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Huntelaar heeft toch ook al beslissende goals tegen grotere ploegen gescoord. De KNVB-bekerfinale tegen PSV, vorig jaar uit tegen PSV en Feyenoord, thuis tegen Roda JC in de laatste minuut...
1 succes tegen Internazionale is geen garantie. Tegen Groningen scoorde hij weer niet, toen Ajax van NAC verloor was Huntelaar 'afwezig' en zo zijn er nog legio voorbeelden te vinden van een onzichtbare Huntelaar. Ik moet het nog maar zien tegen verdedigers als Terry en Alexquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, toen hij destijds kort na zijn transfer tegen Internazionale scoorde in de CL, bewees hij al dat hij de wereldtop aankan. Dat hij tegen PSV niet scoort komt door Adrie Koster, die gaat de spits met dertig treffers achter zijn naam ineens met de punt naar achteren spelen. Huntelaar is een pure spits, die overal zal scoren.
Waarom? De verdedigers in Brazilië zijn over het algemeen beter dan die in de Eredivisie. Iemand met een timmermansoog voor talent kan prima zien of een speler wel of niet beter zal zijn dan een concurrent in een andere competitie. Je zou eens een torrent op moeten zoeken van een hele wedstrijd van Moreno, dan kun je zelf ook oordelen. Al vind ik z'n ploeggenoot Guilherme nog specialer; dat is net Kaká, maar dat is verder offtopic.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:31 schreef M0NTANA het volgende:
Maar het is onzin om te veronderstellen dat Marcelo Moreno (of wie dan ook) een vebetering zou betekenen ten opzichte van Klaas Jan Huntelaar.
Voor zijn ontwikkeling zou het ook beter zijn als hij naar een sterkere competitie gaat, hij is al tweemaal topscorer van Nederland en scoorde al tegen iedere club, in Nederland is hij uitgeleerd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
1 succes tegen Internazionale is geen garantie. Tegen Groningen scoorde hij weer niet, toen Ajax van NAC verloor was Huntelaar 'afwezig' en zo zijn er nog legio voorbeelden te vinden van een onzichtbare Huntelaar. Ik moet het nog maar zien tegen verdedigers als Terry en Alex.
Helemaal mee eens. Die makke zou namelijk voor welke spits dan ook gelden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:31 schreef M0NTANA het volgende:
Maar het is onzin om te veronderstellen dat Marcelo Moreno (of wie dan ook) een vebetering zou betekenen ten opzichte van Klaas Jan Huntelaar.
Net of ze Rommedahl/Bakircioglu dan ongedekt laten omdat die 'toch niets kunnen'quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dan hou je dus Suarez en Huntelaar over waar je als tegenstander rekening mee moet houden.
Guilherme werd toch ook al eens in één adem genoemd met Ajax?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? De verdedigers in Brazilië zijn over het algemeen beter dan die in de Eredivisie. Iemand met een timmermansoog voor talent kan prima zien of een speler wel of niet beter zal zijn dan een concurrent in een andere competitie. Je zou eens een torrent op moeten zoeken van een hele wedstrijd van Moreno, dan kun je zelf ook oordelen. Al vind ik z'n ploeggenoot Guilherme nog specialer; dat is net Kaká, maar dat is verder offtopic.
Het is moeilijk om spelers te vergelijken, zelfs met jouw timmermansoog voor talent.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? De verdedigers in Brazilië zijn over het algemeen beter dan die in de Eredivisie. Iemand met een timmermansoog voor talent kan prima zien of een speler wel of niet beter zal zijn dan een concurrent in een andere competitie. Je zou eens een torrent op moeten zoeken van een hele wedstrijd van Moreno, dan kun je zelf ook oordelen. Al vind ik z'n ploeggenoot Guilherme nog specialer; dat is net Kaká, maar dat is verder offtopic.
Volgens mij volgen Real Madrid en Juventus hem ook. Die schijnt ongeveer 15 miljoen euro te moeten kosten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Guilherme werd toch ook al eens in één adem genoemd met Ajax?
Ok ok mijn redenering was wel heel erg simpelquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net of ze Rommedahl/Bakircioglu dan ongedekt laten omdat die 'toch niets kunnen'. En met Suarez om Huntelaar heen is het voor verdedigers echt niet eenvoudig hoor.
Als die Guilherme echt zo goed is dan denk ik dat Ajax eerder behoefte heeft aan hem. Juist omdat het aan de aanvoer nogal eens ontbreekt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij volgen Real Madrid en Juventus hem ook. Die schijnt ongeveer 15 miljoen euro te moeten kosten.
Ajax speelt een ander 4-3-3 dan de traditionele variant. Suárez is geen speler die aan de zijlijn plakt en dan een voorzet aflevert vanaf de cornervlag, maar trekt juist veel naar binnen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is moeilijk om spelers te vergelijken, zelfs met jouw timmermansoog voor talent.
Ajax zal ook de komende jaren het 4-3-3-systeem blijven hanteren, dat is lastiger voor een spits dan je denkt.
Ook dat is lastig, spelmakers uit bijvoorbeeld Brazilië of Argentinië zijn ook niet echt geschikt voor ons geweldige 4-3-3-systeem (als we überhaupt al met een tien spelen en niet met een defensieve middenvelder). In hun eigen land hebben ze totaal geen defensieve taak, aangezien ze vaak maar twee of zelfs maar één man voor zich hebben, bij Ajax zijn dat er drie. Jari Litmanen was zo geweldig, aangezien hij ook goed meeverdedigde, dat zie ik zo'n Braziliaan of Argentijn nog niet doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als die Guilherme echt zo goed is dan denk ik dat Ajax eerder behoefte heeft aan hem. Juist omdat het aan de aanvoer nogal eens ontbreekt.
Maar dan nog, als spits sta je nog steeds op een eiland. Hoeveel spitsen zijn er de afgelopen tien jaar niet mislukt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax speelt een ander 4-3-3 dan de traditionele variant. Suárez is geen speler die aan de zijlijn plakt en dan een voorzet aflevert vanaf de cornervlag, maar trekt juist veel naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |