Bloedfanatiek die Loewiequote:Op donderdag 17 april 2008 19:45 schreef denthemen het volgende:
"GOAAAAAAAAAAAAAAAL oh nee toch niet.... Maar zeker de mooiste actie van de wedstrijd"quote:
Heerenveen - Excelsior en Feyenoord - roda zijn ook belangrijk voor Vitesse (en dus voor ons)quote:Op donderdag 17 april 2008 20:19 schreef Nashje het volgende:
Concurrenten van Vitesse, NEC en Utrecht spelen tegen NAC en Groningen. Als die laatste 2 op vroege voorsprong komen, hoop ik dat de adrenaline in de benen van de Vitesse spelers zal stromen.
Ja inderdaad.. Hoop doet leven, maar als je er realistisch naar kijkt is de kans gewoon zo kleinquote:Op donderdag 17 april 2008 20:56 schreef Noshiba het volgende:
de meeste zijn mij hier iets te positief gestemd, psv speelt dan wel slecht maar ze heten niet voor niets psv dus een 0-0 of 1-1 word het toch wel
Prachtige speech van Blind.quote:
De hoogste tijd om nog een keer te verliezen dusquote:Op donderdag 17 april 2008 21:15 schreef Jasza het volgende:
psv heeft maar 1x verloren na de winterstop, van Utrecht volgens mij.
Maar speelt de laatste competitiewedstrijden ronduit dramatisch, uit gaat het ook niet uitstekend.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:15 schreef Jasza het volgende:
psv heeft maar 1x verloren na de winterstop, van Utrecht volgens mij.
Inderdaad, die jongen snapte gewoon precies hoe het hoorde!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prachtige speech van Blind.. Beelden van Jari die het niet meer trekt zijn ook legendarisch..
.
Maar de mooiste actie uit dat filmpje van Arveladze.
Je gaat naar Zuid 1?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sunday last time at 410!
Toch wel een speciale dag. Dan ga je terug denken aan alle vriendschappen die het opgeleverd heeft, alle gekke momenten die je meegemaakt hebt met de jongens van Meetings tot Busreizen naar Bern, Auxerre, Milan enz...
Vak 410, een uniek gevoel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |