quote:Op donderdag 17 april 2008 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
Matig toernooi toch eigenlijk. Wel knappe prestatie van Haase natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:15 schreef Tim86 het volgende:
beetje onnodig nu ineens een topic maargoed..
quote:
quote:Haase verslaat Safin na wegwerken matchpoints
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 17-apr-2008 18:10
Robin Haase heeft donderdag in de tweede ronde van het ATP-toernooi van Valencia een zwaarbevochten zege op Marat Safin geboekt. Hij kroop tegen de Rus door het oog van de naald: 2-6, 7-6(9), 6-4. Haase werkte in de tiebreak van de tweede set drie matchpoints weg. Safin was vorig jaar in Washington nog in drie sets te sterk voor de Nederlander.
Haase leverde in de eerste set op 1-2 met een dubbele fout zijn opslag in. Hij kreeg op 2-4 twee kansen om die break terug te pakken, maar benutte ze niet. Toen Safin hem op 2-3 in de tweede set voor de derde keer brak, leek het duel beslist. Haase vocht zich echter terug naar 4-4 en trok vervolgens de tiebreak knap naar zich toe.
In de derde set verloor een aangeslagen Safin direct zijn opslag, maar hij kwam terug in de wedstrijd. Na tweeënhalf uur sloeg Haase op de service van Safin dan toch toe op zijn tweede matchpoint. De Nederlander, de nummer 62 op de wereldranglijst, speelt in de kwartfinales tegen de Rus Jevgeny Korolev (113) of de Spanjaard Daniel Gimeno (131).
quote:
Beter dan Estoril iigquote:Op donderdag 17 april 2008 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
Matig toernooi toch eigenlijk. Wel knappe prestatie van Haase natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door kleineschwester op 18-04-2008 07:12:10 ]Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Of misschien het gravel, dat echt super traag is in Valencia.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:38 schreef NY_Giant het volgende:
Ik dacht trouwens dat Haase vroeger nooit geluid maakte bij het slaan. Misschien is dat dan toch het Duitse bloed...
Zou ook goed kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of misschien het gravel, dat echt super traag is in Valencia.
Jij hebt dus wel scherp beeld in plaats van wat bewegende vlekken op een klotestreamquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:38 schreef NY_Giant het volgende:
Ik dacht trouwens dat Haase vroeger nooit geluid maakte bij het slaan. Misschien is dat dan toch het Duitse bloed...
Perfect beeld hier op de regionale zender van Valencia.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel scherp beeld in plaats van wat bewegende vlekken op een klotestream
Afgelopen weekend live zijn dropshots mogen aanschouwen in Skopje, das echt genieten geblazen. Gaf ie die Rusevski op zondag echt tennislesquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:44 schreef TheArt het volgende:
5-5. Op 30-30 slaat Robin gewoon weer een koning van een dropshot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |