Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:27 schreef JeroenV het volgende:
De voorverkoop is om tien uur toch?
Zie pmquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef Leonos het volgende:
Moet ik een kaartje voor je scoren Jeroen?
Moet even kijken hoeveel je er P.P kan halen.
Zowiezo voor mij halen he slet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef Leonos het volgende:
Moet ik een kaartje voor je scoren Jeroen?
Moet even kijken hoeveel je er P.P kan halen.
Het is verwijderd van TicketService, verwijderd van de Paradiso-site. Gisteren zag ik er een topic over op het officiële forum, toen ik net keek was het verwijderd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij staat niet meer op Ticketmaster, vanmiddag wel trouwens.
Komen ze nog welquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het is verwijderd van TicketService, verwijderd van de Paradiso-site. Gisteren zag ik er een topic over op het officiële forum, toen ik net keek was het verwijderd.?
Ik ga uit van miscommunicatie, waardoor Paradiso het al bekend gemaakt heeft vóórdat het management hun Europese tourdata bekend konden maken. Daar zullen ze niet zo van gediend zijn. Ik hoop snel op een officieel bericht, anders weinig kans dat we zaterdag al kaarten kunnen kopen.quote:
Jouw sig is er ook niet meer zo zeker vanquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ga uit van miscommunicatie, waardoor Paradiso het al bekend gemaakt heeft vóórdat het management hun Europese tourdata bekend konden maken. Daar zullen ze niet zo van gediend zijn. Ik hoop snel op een officieel bericht, anders weinig kans dat we zaterdag al kaarten kunnen kopen.
Wat maken ze het toch weer spannend.
Vette zaal zeg:quote:The Last Shadow Puppets
26 aug 2008, 20:00
Niet beschikbaar , Paris,
Kosten :
The Last Shadow Puppets are pleased to announce that they will be performing at the Olympia, Paris on Tuesday 26th August 2008. Tickets go on sale on Thursday 26th June 2008 through the following websites: www.olympiahall.com www.fnacspectacles.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |