abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2008 @ 22:57:56 #176
192683 AMDB
Visionair.
pi_59446965
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef febster het volgende:

[..]

Snap je nu wat ik bedoel met mijn opmerking over "te commercieel" ...

Wel fijn trouwens voor de mensen die wat zuidelijker wonen, ik kan daar nooit zijn, en nu moet ik maar hopen dat mijn broertje (die in Adam woont) voor mij in de rij wil gaan staan vroeg in de ochtend .
Ehm, je kan toch bij grotere postkantoren/GWK's/grotere FRS-zaken kaartjes kopen? Bij Paradiso is geen kassa behalve op de avond zelf...Dus ik snap je even niet
  maandag 16 juni 2008 @ 22:58:25 #177
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_59446981
quote:

[..]

Snap je nu wat ik bedoel met mijn opmerking over "te commercieel" ...

Wel fijn trouwens voor de mensen die wat zuidelijker wonen, ik kan daar nooit zijn, en nu moet ik maar hopen dat mijn broertje (die in Adam woont) voor mij in de rij wil gaan staan vroeg in de ochtend .
Worden tickets van Paradiso niet gewoon bij VVV en postkantoren verkocht dan?
Let's Rummikub the night away.
pi_59447035
Ooh kut, ik haal de melkweg door de war met de paradiso, sorry
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  maandag 16 juni 2008 @ 23:01:43 #179
192683 AMDB
Visionair.
pi_59447108
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:59 schreef febster het volgende:
Ooh kut, ik haal de melkweg door de war met de paradiso, sorry
Mijn laatste kaartjes (The Raconteurs) heb ik ook via ticketmaster besteld...en dat is in de Melkweg...maar is 1e keer dat ik daar kaartjes voor haal.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:01:54 #180
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_59447116
Dikke stress hier.
pi_59447419
quote:

[..]

Snap je nu wat ik bedoel met mijn opmerking over "te commercieel" ... [..]
Ja, dat snapte ik al gelijk. Maar dat gebeurd ook bij Arctic Monkeys, die én een CD én een 10" én een 7" uitbrengen. En de hoge prijzen van de TLSP-items in de Nederlandse platenzaken ligt dus aan de absurde import-prijs, want in de officiële web-shop zijn ze wel voor een normale prijs te koop.

Naja, de vinyl singles zijn 180 grams vinyl en de hoesjes zien er goed uit. En de CD-single is een mooie digipack, dus mij hoor je niet klagen... Wel over de concertprijs, maar dat is niet anders... Ik sta wel weer vooraan met mijn originele The Last Shadow Puppets-tas .
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef AMDB het volgende:

[..]

Mijn laatste kaartjes (The Raconteurs) heb ik ook via ticketmaster besteld...en dat is in de Melkweg...maar is 1e keer dat ik daar kaartjes voor haal.
Precies. Het komt bijna nooit voor dat er enkel kaarten aan de kassa worden verkocht, behalve bij de legendarische "nacht van de Arctic Monkeys".
  maandag 16 juni 2008 @ 23:09:41 #182
192683 AMDB
Visionair.
pi_59447427
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef SnowCockroach het volgende:
Dikke stress hier.
Ja echt

M'n vriendin vond het gek dat ik nu al gespannen ben voor die kaartjes, als ik ze eenmaal binnen heb ben ik nooit zenuwachtig voor het concert, maar dat kaartjes kopen wetende dat je ze mis kan lopen. Al zou ze zelf ook ontzettend balen als we geen kaartjes zouden hebben Slopend Dit komt echt over als een eenmalige kans om ze te zien, aangezien je niet weet hoe lang ze door gaan met dit project.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:13:48 #183
192683 AMDB
Visionair.
pi_59447583
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef Aisumasen het volgende:

Precies. Het komt bijna nooit voor dat er enkel kaarten aan de kassa worden verkocht, behalve bij de legendarische "nacht van de Arctic Monkeys".
Nu weet ik het zeker, ik heb daar een stuk over gelezen en dat moet wel van jou zijn. Al heb je nooit gereageerd op m'n pm of ik je voornaam goed geraden had Lekker off-topic ik weet het.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:19:16 #184
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_59447737
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ja echt

M'n vriendin vond het gek dat ik nu al gespannen ben voor die kaartjes, als ik ze eenmaal binnen heb ben ik nooit zenuwachtig voor het concert, maar dat kaartjes kopen wetende dat je ze mis kan lopen. Al zou ze zelf ook ontzettend balen als we geen kaartjes zouden hebben Slopend Dit komt echt over als een eenmalige kans om ze te zien, aangezien je niet weet hoe lang ze door gaan met dit project.
hehe ja, toen bij AM lagen we ook al een tijdje in de regen voor het postkantoor, samen een hele lading Guus Meeuwis (NEE!! ) fans. Straks niet door hun geen kaartje he.
We waren sowieso wel eerste, maar dan nog, ik zou mezelf iets aangedaan hebben als we vanwege hun geen kaartjes gehad zouden hebben.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:21:51 #185
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59447823
Ik ga denk ik wel gewoon naar de FRS, denk dat ze daar sneller zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_59448124
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:21 schreef TC03 het volgende:
Ik ga denk ik wel gewoon naar de FRS, denk dat ze daar sneller zijn.
Ik hoor over de FRS vaak spookverhalen over medewerkers die om 10:00 de winkel opengooien, eerst de nieuwe CD van Kane opzetten, dan pas de TicketService-computer opstarten, niet weten hoe met de situatie om te gaan, en zo jou kaartjes door de neus boren.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:33:59 #187
53267 TC03
pi_59448266
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:30 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik hoor over de FRS vaak spookverhalen over medewerkers die om 10:00 de winkel opengooien, eerst de nieuwe CD van Kane opzetten, dan pas de TicketService-computer opstarten, niet weten hoe met de situatie om te gaan, en zo jou kaartjes door de neus boren.
Hmm.

Maar ik sla altijd op tilt van de lamlendigheid van Postbank medewerkers.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:34:43 #188
192683 AMDB
Visionair.
pi_59448296
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hmm.

Maar ik sla altijd op tilt van de lamlendigheid van Postbank medewerkers.
GWK Al zijn dat vaak ook niet de meest ervaren personen
pi_59448461
Ik heb GWK-medewerkers meegemaakt die van toeten noch blazen wisten, en postkantoor-mensen die er een sport van maken om zo veel mogelijk kaarten uit te printen. Maar een andere keer kan het weer precies andersom zijn.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:40:33 #190
53267 TC03
pi_59448513
Nu maak je me nog zenuwachtig ook.
pi_59448742
Haha, niet de bedoeling. Ik heb eigenlijk nog nooit naast kaarten gegrepen - afkloppen, enz enz. Als je er op tijd staat, en de medewerkers waarschuwt dat het om een snel uitverkopend concert gaat, komt het allemaal goed. Het zal allemaal wel meevallen. En zo niet, is er nog weinig aan de hand. Omdat het tegenwoordig wel lijkt alsof 50% van de kaarten door kaartenhandelaren worden opgekocht, is er meestal genoeg aanbod op Marktplaats. Zeker voor zo'n duur concert, waar niet veel mensen bereid zijn om héél veel meer voor te betalen.

Voorbeeldje: Ik heb 3 kaarten voor Beck in de Melkweg gekocht. Grote artiest in een club, natuurlijk snel uitverkocht. Als snel haakte één persoon uit mijn groepje af, waardoor ik de kaart gelijk op Marktplaats heb gezet tegen kostprijs. NIEMAND heeft gereageerd op die advertentie. Puur omdat er al honderden kaarten voor datzelfde concert op Marktplaats stonden. Allemaal allang opgelost nu, omdat er weer iemand anders mee gaat. Maar ik merk steeds vaker dat de prijzen op Marktplaats best meevallen. En dus óók voor exclusieve concerten, die toch al heel duur zijn.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 00:10:13 #192
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_59449308
Hoe tof nieuws is dat

Alleen hoop echt dat de AM's door de tour er niet onder lijden
pi_59449364
De 'tour' bestaat uit zo'n 6 optredens, dus dat zal wel meevallen. Miles is druk met The Rascals, Alex druk met de opnames met Arctic Monkeys. Hij is vorige week ook met Matt in New York gespot, maar dat hoeft verder weinig met de opnames te maken te hebben...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 00:27:17 #194
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_59449613
6 optredens maar ja? Dan mogen we ons als landje toch best gevleid voelen
pi_59449745
quote:
"We're going to play live at the end of the year, in October. The Rascals' album is out June 9. We (The Rascals) start doing loads of gigs now and festivals over the summer and September. Take a couple of weeks off then me and (Turner) will do four gigs in England, a few in Europe and a couple in America. Then I want to do a second Rascals album in November.”
Ik heb de quote van Miles (in een NME rond april) nog even opgezocht, en het zijn er ietsje meer dan 6. Ook niet véél meer. Maar Nederland hoort in ieder geval bij de "few in Europe".
pi_59449755
37 euro en ze hebben maar 1 album (en wat bsides) om te spelen.. hmm
pi_59449800
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 00:36 schreef Thien het volgende:
37 euro en ze hebben maar 1 album (en wat bsides) om te spelen.. hmm
Ik snap je punt, maar bedenk dat ze tegen die tijd één album en 3 singles uithebben, met hopelijk in totaal 9 B-kanten. Denk maar niet dat ze hun fans 45 (inclusief servicekosten en lidmaatschap, zucht) euro gaan laten betalen, en vervolgens 12 nummers spelen. We zullen zien op Reading/Leeds over 2 maanden.
pi_59450973
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ja, dat snapte ik al gelijk. Maar dat gebeurd ook bij Arctic Monkeys, die én een CD én een 10" én een 7" uitbrengen. En de hoge prijzen van de TLSP-items in de Nederlandse platenzaken ligt dus aan de absurde import-prijs, want in de officiële web-shop zijn ze wel voor een normale prijs te koop.

Naja, de vinyl singles zijn 180 grams vinyl en de hoesjes zien er goed uit. En de CD-single is een mooie digipack, dus mij hoor je niet klagen... Wel over de concertprijs, maar dat is niet anders... Ik sta wel weer vooraan met mijn originele The Last Shadow Puppets-tas .
[..]

Ja maar bij AM is de bevat de 10" wel alle singles, dus hoef je maar 1 aankoop te doen om in het bezit te komen van alle nummers, en das nu dus anders. Het is idd wel kwaliteit wat je krijgt, maar bestel ze sindskort ook bij Domino zelf (weet jij een betere?) die zijn nog redelijk goedkoop, zeker in vergelijking wat de Bullit er hier voor vroeg in Eindhoven .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_59454882
Awesome. Wil ik bij zijn.
pi_59456960
Ik wil ook, maar ik kan geen kaartjes halen zaterdag omdat ik dan op vakantie ben.
De voorverkoop is om tien uur toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')