Ehm, je kan toch bij grotere postkantoren/GWK's/grotere FRS-zaken kaartjes kopen? Bij Paradiso is geen kassa behalve op de avond zelf...Dus ik snap je even nietquote:Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef febster het volgende:
[..]
Snap je nu wat ik bedoel met mijn opmerking over "te commercieel"...
Wel fijn trouwens voor de mensen die wat zuidelijker wonen, ik kan daar nooit zijn, en nu moet ik maar hopen dat mijn broertje (die in Adam woont) voor mij in de rij wil gaan staan vroeg in de ochtend.
Worden tickets van Paradiso niet gewoon bij VVV en postkantoren verkocht dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef febster het volgende:
[..]
Snap je nu wat ik bedoel met mijn opmerking over "te commercieel"...
Wel fijn trouwens voor de mensen die wat zuidelijker wonen, ik kan daar nooit zijn, en nu moet ik maar hopen dat mijn broertje (die in Adam woont) voor mij in de rij wil gaan staan vroeg in de ochtend.
Mijn laatste kaartjes (The Raconteurs) heb ik ook via ticketmaster besteld...en dat is in de Melkweg...maar is 1e keer dat ik daar kaartjes voor haal.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:59 schreef febster het volgende:
Ooh kut, ik haal de melkweg door de war met de paradiso, sorry
Ja, dat snapte ik al gelijk. Maar dat gebeurd ook bij Arctic Monkeys, die én een CD én een 10" én een 7" uitbrengen. En de hoge prijzen van de TLSP-items in de Nederlandse platenzaken ligt dus aan de absurde import-prijs, want in de officiële web-shop zijn ze wel voor een normale prijs te koop.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef febster het volgende:
[..]
Snap je nu wat ik bedoel met mijn opmerking over "te commercieel"... [..]
Precies. Het komt bijna nooit voor dat er enkel kaarten aan de kassa worden verkocht, behalve bij de legendarische "nacht van de Arctic Monkeys".quote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn laatste kaartjes (The Raconteurs) heb ik ook via ticketmaster besteld...en dat is in de Melkweg...maar is 1e keer dat ik daar kaartjes voor haal.
Ja echtquote:
Nu weet ik het zeker, ik heb daar een stuk over gelezen en dat moet wel van jou zijn. Al heb je nooit gereageerd op m'n pm of ik je voornaam goed geraden hadquote:Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef Aisumasen het volgende:
Precies. Het komt bijna nooit voor dat er enkel kaarten aan de kassa worden verkocht, behalve bij de legendarische "nacht van de Arctic Monkeys".
hehe ja, toen bij AM lagen we ook al een tijdje in de regen voor het postkantoor, samen een hele lading Guus Meeuwis (NEE!!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja echt![]()
M'n vriendin vond het gek dat ik nu al gespannen ben voor die kaartjes, als ik ze eenmaal binnen heb ben ik nooit zenuwachtig voor het concert, maar dat kaartjes kopen wetende dat je ze mis kan lopen. Al zou ze zelf ook ontzettend balen als we geen kaartjes zouden hebbenSlopend
Dit komt echt over als een eenmalige kans om ze te zien, aangezien je niet weet hoe lang ze door gaan met dit project.
Ik hoor over de FRS vaak spookverhalen over medewerkers die om 10:00 de winkel opengooien, eerst de nieuwe CD van Kane opzetten, dan pas de TicketService-computer opstarten, niet weten hoe met de situatie om te gaan, en zo jou kaartjes door de neus boren.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:21 schreef TC03 het volgende:
Ik ga denk ik wel gewoon naar de FRS, denk dat ze daar sneller zijn.
Hmm.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik hoor over de FRS vaak spookverhalen over medewerkers die om 10:00 de winkel opengooien, eerst de nieuwe CD van Kane opzetten, dan pas de TicketService-computer opstarten, niet weten hoe met de situatie om te gaan, en zo jou kaartjes door de neus boren.
GWKquote:Op maandag 16 juni 2008 23:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hmm.
Maar ik sla altijd op tilt van de lamlendigheid van Postbank medewerkers.
Ik heb de quote van Miles (in een NME rond april) nog even opgezocht, en het zijn er ietsje meer dan 6. Ook niet véél meer. Maar Nederland hoort in ieder geval bij de "few in Europe".quote:"We're going to play live at the end of the year, in October. The Rascals' album is out June 9. We (The Rascals) start doing loads of gigs now and festivals over the summer and September. Take a couple of weeks off then me and (Turner) will do four gigs in England, a few in Europe and a couple in America. Then I want to do a second Rascals album in November.”
Ik snap je punt, maar bedenk dat ze tegen die tijd één album en 3 singles uithebben, met hopelijk in totaal 9 B-kanten. Denk maar niet dat ze hun fans 45 (inclusief servicekosten en lidmaatschap, zucht) euro gaan laten betalen, en vervolgens 12 nummers spelen. We zullen zien op Reading/Leeds over 2 maanden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:36 schreef Thien het volgende:
37 euro en ze hebben maar 1 album (en wat bsides) om te spelen.. hmm
Ja maar bij AM is de bevat de 10" wel alle singles, dus hoef je maar 1 aankoop te doen om in het bezit te komen van alle nummers, en das nu dus anders. Het is idd wel kwaliteit wat je krijgt, maar bestel ze sindskort ook bij Domino zelf (weet jij een betere?) die zijn nog redelijk goedkoop, zeker in vergelijking wat de Bullit er hier voor vroeg in Eindhovenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik al gelijk. Maar dat gebeurd ook bij Arctic Monkeys, die én een CD én een 10" én een 7" uitbrengen. En de hoge prijzen van de TLSP-items in de Nederlandse platenzaken ligt dus aan de absurde import-prijs, want in de officiële web-shop zijn ze wel voor een normale prijs te koop.
Naja, de vinyl singles zijn 180 grams vinyl en de hoesjes zien er goed uit. En de CD-single is een mooie digipack, dus mij hoor je niet klagen... Wel over de concertprijs, maar dat is niet anders... Ik sta wel weer vooraan met mijn originele The Last Shadow Puppets-tas.
[..]
Precies. Het komt bijna nooit voor dat er enkel kaarten aan de kassa worden verkocht, behalve bij de legendarische "nacht van de Arctic Monkeys".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |