Lijkt me stug.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:34 schreef jakkop het volgende:
Of Belgen hebben geen smaak.
Het is wel een (nógquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:27 schreef tim. het volgende:
Kaartjes voor het concert in Brussel zijn al meer dan 2 uur te koop, en nog niet uitverkochtOf heeft de zaal daar een grote capaciteit?
Ik heb mijn pakket bij Townsend Records besteld. Goedkoper dan de voordeligste aanbiedingen op eBay. Want hey, ik blijf wel een Hollanderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:27 schreef tim. het volgende:
Heeft iemand ervaring met Townsend Records? Standing Next To Me scheelt daar namelijk een paar pond.
Keek ik wel naar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:49 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waarom kijken sommige mensen nooit naar PI's?
Je kan toch naar Brussel gaan i.p.v. Paradiso?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:44 schreef Aisumasen het volgende:
Het is wel een (nóg) mooiere zaal met zitplaatsen. Het is nergens in België bekend gemaakt, het staat alleen op de site van TLSP. Denk daarom niet dat het nu al snel uitverkoopt. Als de kaartverkoop nu niet gelijk was gestart, was ik ook wel naar Brussel gegaan. Ik ga eigenlijk liever naar het optreden in Belgie, daar heb je tenminste een beschaafd en luisterend publiek bij zo'n optreden. Ik vrees nu al dat het publiek in Paradiso zich gaat gedragen alsof het een Britpop-concert is, en ook nog eens gaat roepen om 'Teddy Picker'. Maar ach, je kunt niet alles hebben.
Ja, dat kan... Maar voor een concert in Brussel moet je ook nog een vervoermiddel en overnachting regelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:55 schreef tim. het volgende:
[..]
Je kan toch naar Brussel gaan i.p.v. Paradiso?![]()
Mooie zaal daar, maar niet zo legendarisch als Paradiso denk ik.
[..]
Ja hoor. Maar ik denk dat het tegen die tijd wel op TicketService staat. Ik verwacht niet dat er een limiet per persoon is. Ik bedoel, het zijn geen Arctic Monkeys en de kaarten zijn reteduur.quote:
Ook een bijzondere zaal, zeg.quote:The Last Shadow Puppets Announce Live Show in Germany
The Last Shadow Puppets are pleased to announce that they will be performing at the Tempodrome in Berlin on 17th October 2008.
Tickets go on sale on 1st July.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:05 schreef AMDB het volgende:
Ik kan morgen niet naar het postkantoor omdat ik moet werken, moet dus via internet bestellen![]()
Duimen jullie voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |