Jawel, ik ben er uit! Er zit helemaal geen knip, want het zijn 2 verschillende optredens. Eerlijk waar. Het lijkt dezelfde opname, omdat de camera-posities in beide uitzendingen bijna identiek zijn. Wat het verraad, is dat ze anders gekleed zijn. Het gekke is dat het geluid van 'The Age Of The Understatement' precies hetzelfde is (lijkt?), wat betekent dat één van de 2 opnames geplaybackt zou moeten zijn?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Knap hoe de aankondiging in beide uitzendingen (vanzelfsprekend) anders waren, maar ze allebei toch in dezelfde performance overgaan. Waar zit de knip? Morgen de beelden maar even vergelijken.
Yes, al volgende maand 3 nieuwe TLSP-nummers!quote:The Last Shadow Puppets Announce Second Single
The Last Shadow Puppets release their second single from their recent number 1 album 'The Age Of The Understatement' entitled 'Standing Next To Me' on Monday the 7th of July 2008.
The single features 3 exclusive, brand new tracks from The Last Shadow Puppets and will be released on 2 x vinyl 7"s, CD and via digital download with formats as follows:
7" part 1
A. Standing Next to Me
B. Gas Dance
7" part 2
A. Standing Next to Me
B. Sequels
CD
1. Standing Next to Me
2. Hang the Cyst
3. Gas Dance
Ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:34 schreef Aisumasen het volgende:
edit: Ik dacht dat de opmerking van febster sloeg op de uitbreiding van het TLSP-uitstapje, wat ten koste van Arctic Monkey zou kunnen gaan. Alsnog:
Arctic Monkeys gaan echt niet eerder of later beginnen met een derde album / nieuwe EP / nieuwe tournee / nieuwe festival-reeks door het hele TLSP-project. Ik denk dat het beter is als de band niet voor de 4de zomer achter elkaar een stressvolle festival-periode heeft.
Onthoud: Deze zomer Arctic Monkeys in de studio, The Rascals op tournee, TLSP live op Reading/Leeds (en hopelijk ook iets dichterbij). En - als Domino toegeeft aan de eisen van Mr. Turner - in oktober een aantal TLSP-optredens in Europa.
Ik zag die clip, en ik dacht echt: WTF.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:39 schreef Aisumasen het volgende:
De video voor 'Standing Next To Me':
Opgenomen in Londen, geregisseerd door Richard Ayoade. De 2 maanden geleden in Spanje opgenomen videoclip is dus afgekeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |