abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58591937
Jawel, alweer een nieuwe akoestische video! Helaas de laatste in de serie...
'The Chamber' akoestisch: http://www.theageoftheunderstatement.com

[ Bericht 25% gewijzigd door Aisumasen op 10-05-2008 13:05:55 ]
pi_58595217
Gisteren werd er een sessie voor World Café Radio op WXPN uitgezonden. Vanaf aanstaande maandag tot vrijdag is de sessie nog een keer te beluisteren op NPR Music. Het begint om 02:00 PM in Eastern Standard Time, als ik het goed hem ingevuld op Time Zone converter begint het hier om acht uur 's avonds. Het duurt twee uur Ook al hebben ze geen twee uur muziek

bron: dominorecordco.com
Stay on my arm, you little charmer
pi_58596305
Thanks voor de tip! Hopelijk spelen ze ook eens wat andere nummers van het album. Klinkt verwend hè ?

edit: Het is al te beluisteren, en wel hierrr. 'The Chamber', 'Standing Next to Me', 'Meeting Place', 'My Mistakes Were Made For You'. Naja, dat blijven natuurlijk ook goede nummers.
pi_58614812
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]

Knap hoe de aankondiging in beide uitzendingen (vanzelfsprekend) anders waren, maar ze allebei toch in dezelfde performance overgaan. Waar zit de knip? Morgen de beelden maar even vergelijken .
Jawel, ik ben er uit! Er zit helemaal geen knip, want het zijn 2 verschillende optredens. Eerlijk waar. Het lijkt dezelfde opname, omdat de camera-posities in beide uitzendingen bijna identiek zijn. Wat het verraad, is dat ze anders gekleed zijn. Het gekke is dat het geluid van 'The Age Of The Understatement' precies hetzelfde is (lijkt?), wat betekent dat één van de 2 opnames geplaybackt zou moeten zijn?

Ben ik nu officieel een nerd?
pi_58615837
Knap Misschien heeft Alex gewoon z'n leren jack aangetrokken? Verder zie ik eigenlijk geen verschillen.
Zijn die twee optredens dan op dezelfde dag opgenomen, of is het hele orkest 3 dagen later nog een keer naar de studio gekomen?

Die NPR sessie vind ik erg goed. Is Reading/Leeds over een paar maanden nog live te volgen via internet of BBC?
Stay on my arm, you little charmer
pi_58616594
Jools wordt altijd weken van te voren opgenomen, meerdere uitzendingen in één opnamesessie. Elke band doet meerdere takes van elk nummer. Later kiezen ze de beste take uit.

De sessie op WXPN-FM klinkt (qua mp3-compressie) stukken beter dan de akoestische nummers op de website, dus dat is mooi! Al lijkt het er op dat het uit dezelfde sessie komt...

Reading/Leeds is vanzelfsprekend in geuren en kleuren op de BBC te volgen.
  maandag 12 mei 2008 @ 01:01:39 #132
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_58620462
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:23 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ben ik nu officieel een nerd?
Ja, maar niet vanaf nu.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_58620535
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, maar niet vanaf nu.
Hahaha .
pi_59073481
Eindelijk weer eens een album op de plank van formaat. Ik moest eerst erg wennen, maar wilde de single nogmaals horen. Het album blijkt ook een groeiertje, een goede collectie van nummers met hun eigen sound. De inspiratie halen de heren erg uit werk van voorgangers uit de jaren '60/70, maar beter goed gejat dan slecht bedacht. Ze weten 12 goede tracks neer te zetten, zonder muziek van helden van weleer te verkrachten.

Hulde!
Verbaal terrorist
pi_59090035
quote:
The Last Shadow Puppets Announce Second Single

The Last Shadow Puppets release their second single from their recent number 1 album 'The Age Of The Understatement' entitled 'Standing Next To Me' on Monday the 7th of July 2008.

The single features 3 exclusive, brand new tracks from The Last Shadow Puppets and will be released on 2 x vinyl 7"s, CD and via digital download with formats as follows:

7" part 1

A. Standing Next to Me
B. Gas Dance

7" part 2

A. Standing Next to Me
B. Sequels

CD

1. Standing Next to Me
2. Hang the Cyst
3. Gas Dance
Yes, al volgende maand 3 nieuwe TLSP-nummers!
pi_59090232
Wel vet, maar ik vind het ook kut
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_59095689
Hoezo?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:24:12 #138
192683 AMDB
Visionair.
pi_59096098
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:36 schreef febster het volgende:
Wel vet, maar ik vind het ook kut

Dat snap ik even niet.
pi_59096250
Ja, ik vind het persoonlijk net iets te commercieel. Ze weten best dat er zulke gekken zoals ons zijn die alles op LP/CD willen hebben, en zo "verplichten" ze ons tot het doen van het maken van 3 (!!) aankopen. Breng dan een 7" uit, een 10" en een CDS, met op de 10" alle nummers net zoals ze bij de AM wel doen, vind ik persoonlijk netter tov je (die hard) fans .

Voor de duidelijkheid, natuurlijk ben ik wel zeer blij met 3 nummers , alleen ik denk dat ik ze in dit geval gewoon weg download.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_59096334
edit: Ik dacht dat de opmerking van febster sloeg op de uitbreiding van het TLSP-uitstapje, wat ten koste van Arctic Monkey zou kunnen gaan. Alsnog:

Arctic Monkeys gaan echt niet eerder of later beginnen met een derde album / nieuwe EP / nieuwe tournee / nieuwe festival-reeks door het hele TLSP-project. Ik denk dat het beter is als de band niet voor de 4de zomer achter elkaar een stressvolle festival-periode heeft.

Onthoud: Deze zomer Arctic Monkeys in de studio, The Rascals op tournee, TLSP live op Reading/Leeds (en hopelijk ook iets dichterbij). En - als Domino toegeeft aan de eisen van Mr. Turner - in oktober een aantal TLSP-optredens in Europa.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:47:39 #141
192683 AMDB
Visionair.
pi_59096681
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:34 schreef Aisumasen het volgende:
edit: Ik dacht dat de opmerking van febster sloeg op de uitbreiding van het TLSP-uitstapje, wat ten koste van Arctic Monkey zou kunnen gaan. Alsnog:

Arctic Monkeys gaan echt niet eerder of later beginnen met een derde album / nieuwe EP / nieuwe tournee / nieuwe festival-reeks door het hele TLSP-project. Ik denk dat het beter is als de band niet voor de 4de zomer achter elkaar een stressvolle festival-periode heeft.

Onthoud: Deze zomer Arctic Monkeys in de studio, The Rascals op tournee, TLSP live op Reading/Leeds (en hopelijk ook iets dichterbij). En - als Domino toegeeft aan de eisen van Mr. Turner - in oktober een aantal TLSP-optredens in Europa.
Ik

wil

een

live

optreden

pi_59113956
pi_59303933

De promo, voor de verandering geen andere hoes.
pi_59363725
De video voor 'Standing Next To Me':

Opgenomen in Londen, geregisseerd door Richard Ayoade. De 2 maanden geleden in Spanje opgenomen videoclip is dus afgekeurd.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:46:19 #145
192683 AMDB
Visionair.
pi_59363890
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:39 schreef Aisumasen het volgende:
De video voor 'Standing Next To Me':

Opgenomen in Londen, geregisseerd door Richard Ayoade. De 2 maanden geleden in Spanje opgenomen videoclip is dus afgekeurd.
Ik zag die clip, en ik dacht echt: WTF.

Kan het niet plaatsen, maar ik moest lachen, omdat ik hem zo belachelijk dom vind
pi_59363957

!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:50:30 #147
192683 AMDB
Visionair.
pi_59364012
Volgens mij hebben ze zichzelf kapotgelachen tijdens het maken van deze clip

Dit kan gewoon niet serieus bedoeld zijn
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:51:42 #148
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59364049
Die zonnebrillen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_59364170
Trouwens, deze regisseur heeft ook de clip van 'Fluoresecent Adolescent' geschoten. Maar doet mij om vele redenen juist aan de clip van 'Brianstorm' denken.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:21:00 #150
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_59364851
Wat een geniale clip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')