Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:27 schreef JeroenV het volgende:
De voorverkoop is om tien uur toch?
Zie pmquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef Leonos het volgende:
Moet ik een kaartje voor je scoren Jeroen?
Moet even kijken hoeveel je er P.P kan halen.
Zowiezo voor mij halen he slet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef Leonos het volgende:
Moet ik een kaartje voor je scoren Jeroen?
Moet even kijken hoeveel je er P.P kan halen.
Het is verwijderd van TicketService, verwijderd van de Paradiso-site. Gisteren zag ik er een topic over op het officiële forum, toen ik net keek was het verwijderd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij staat niet meer op Ticketmaster, vanmiddag wel trouwens.
Komen ze nog welquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het is verwijderd van TicketService, verwijderd van de Paradiso-site. Gisteren zag ik er een topic over op het officiële forum, toen ik net keek was het verwijderd.?
Ik ga uit van miscommunicatie, waardoor Paradiso het al bekend gemaakt heeft vóórdat het management hun Europese tourdata bekend konden maken. Daar zullen ze niet zo van gediend zijn. Ik hoop snel op een officieel bericht, anders weinig kans dat we zaterdag al kaarten kunnen kopen.quote:
Jouw sig is er ook niet meer zo zeker vanquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ga uit van miscommunicatie, waardoor Paradiso het al bekend gemaakt heeft vóórdat het management hun Europese tourdata bekend konden maken. Daar zullen ze niet zo van gediend zijn. Ik hoop snel op een officieel bericht, anders weinig kans dat we zaterdag al kaarten kunnen kopen.
Wat maken ze het toch weer spannend.
Vette zaal zeg:quote:The Last Shadow Puppets
26 aug 2008, 20:00
Niet beschikbaar , Paris,
Kosten :
The Last Shadow Puppets are pleased to announce that they will be performing at the Olympia, Paris on Tuesday 26th August 2008. Tickets go on sale on Thursday 26th June 2008 through the following websites: www.olympiahall.com www.fnacspectacles.com
quote:Easy Tickets heeft kaarten beschikbaar voor het concert van The Last Shadow Puppets. De kaarten zijn hieronder te bestellen.
Vervolg: Het management wil inderdaad de data van de Europese tournee in één keer aankondigen. Paradiso heeft het te vroeg bekend gemaakt. Concert gaat natuurlijk gewoon door op de eerder genoemde datum met dezelfde prijs, maar voorverkoop zal waarschijnlijk pas volgende week zaterdag starten. Officiële aankondiging komt waarschijnlijk morgenmiddag op de site van The Last Shadow Puppets. En het zou zo maar kunnen dat ze het niet alleen bij Paradiso laten...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ga uit van miscommunicatie, waardoor Paradiso het al bekend gemaakt heeft vóórdat het management hun Europese tourdata bekend konden maken. Daar zullen ze niet zo van gediend zijn. Ik hoop snel op een officieel bericht, anders weinig kans dat we zaterdag al kaarten kunnen kopen.
Wat maken ze het toch weer spannend.
Oeh, ik hoop op meer locaties in Nederland, zodat ik niet al te vroeg hoef op te staan voor kaartjes, en ze gewoon via internet kan bestellen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vervolg: Het management wil inderdaad de data van de Europese tournee in één keer aankondigen. Paradiso heeft het te vroeg bekend gemaakt. Concert gaat natuurlijk gewoon door op de eerder genoemde datum met dezelfde prijs, maar voorverkoop zal waarschijnlijk pas volgende week zaterdag starten. Officiële aankondiging komt waarschijnlijk morgenmiddag op de site van The Last Shadow Puppets. En het zou zo maar kunnen dat ze het niet alleen bij Paradiso laten...
http://www.canalplus.fr/index.php?pid=2174quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:35 schreef Aisumasen het volgende:
The Last Shadow Puppets waren gisteren te gast bij Michel Denisot in zijn programma Grand Journal op de Franse Canal+. Ze speelden 'My Mistakes Were Made For You' live, in dezelfde bezetting als bij Jools Holland. Het interview en het optreden zal snel genoeg op YouTube zijn te vinden. Geen uit de maat meeklappend Frans publiek, dus Alex kon zijn lach deze keer wél inhouden.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Idem hier...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:04 schreef Toad het volgende:
Geen LSP in de nieuwsbrief van Paradiso. Voor de mensen die - net als ik - hoopten dat het deze week toch in de vvk zou gaan. ben volgende week nl. op vakantie; dat wordt weer geregel...
Dat plan is dus al mislukt, aangezien de Fransen het al bekend hebben gemaakt dat ze in Parijs komen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vervolg: Het management wil inderdaad de data van de Europese tournee in één keer aankondigen. Paradiso heeft het te vroeg bekend gemaakt. Concert gaat natuurlijk gewoon door op de eerder genoemde datum met dezelfde prijs, maar voorverkoop zal waarschijnlijk pas volgende week zaterdag starten. Officiële aankondiging komt waarschijnlijk morgenmiddag op de site van The Last Shadow Puppets. En het zou zo maar kunnen dat ze het niet alleen bij Paradiso laten...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |