abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59500667
Dan zal er wel spoedig meer aangekondigd worden, al is het toch vreemd dat Paradiso dan pas in oktober is.
pi_59500863
Wow, L'Olympia in Parijs. Sowieso een legendarisch theater.

Zodra er niets bekend wordt gemaakt over het concert in Paradiso, is het zinloos om kaarten te gaan halen. Het staat namelijk niet eens meer in de TicketService-database. Maar de officiële bekendmaking komt vast wel. Die prijs en datum kwam echt niet uit de lucht vallen .
  donderdag 19 juni 2008 @ 00:29:28 #229
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_59507013
Hehe, hun website ook:
quote:
Easy Tickets heeft kaarten beschikbaar voor het concert van The Last Shadow Puppets. De kaarten zijn hieronder te bestellen.
pi_59520866
The Last Shadow Puppets waren gisteren te gast bij Michel Denisot in zijn programma Grand Journal op de Franse Canal+. Ze speelden 'My Mistakes Were Made For You' live, in dezelfde bezetting als bij Jools Holland. Het interview en het optreden zal snel genoeg op YouTube zijn te vinden. Geen uit de maat meeklappend Frans publiek, dus Alex kon zijn lach deze keer wél inhouden.

pi_59521185
Hahah dat filmpje, wat een lacher
Sowieso dat mensen gaan klappen vind ik verschrikkelijk, tenzij de band het aanspoort.
pi_59521524
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik ga uit van miscommunicatie, waardoor Paradiso het al bekend gemaakt heeft vóórdat het management hun Europese tourdata bekend konden maken. Daar zullen ze niet zo van gediend zijn. Ik hoop snel op een officieel bericht, anders weinig kans dat we zaterdag al kaarten kunnen kopen.

Wat maken ze het toch weer spannend .
Vervolg: Het management wil inderdaad de data van de Europese tournee in één keer aankondigen. Paradiso heeft het te vroeg bekend gemaakt. Concert gaat natuurlijk gewoon door op de eerder genoemde datum met dezelfde prijs, maar voorverkoop zal waarschijnlijk pas volgende week zaterdag starten. Officiële aankondiging komt waarschijnlijk morgenmiddag op de site van The Last Shadow Puppets. En het zou zo maar kunnen dat ze het niet alleen bij Paradiso laten...
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:33:41 #234
192683 AMDB
Visionair.
pi_59523782
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Vervolg: Het management wil inderdaad de data van de Europese tournee in één keer aankondigen. Paradiso heeft het te vroeg bekend gemaakt. Concert gaat natuurlijk gewoon door op de eerder genoemde datum met dezelfde prijs, maar voorverkoop zal waarschijnlijk pas volgende week zaterdag starten. Officiële aankondiging komt waarschijnlijk morgenmiddag op de site van The Last Shadow Puppets. En het zou zo maar kunnen dat ze het niet alleen bij Paradiso laten...
Oeh, ik hoop op meer locaties in Nederland, zodat ik niet al te vroeg hoef op te staan voor kaartjes, en ze gewoon via internet kan bestellen.
pi_59525042
Doornroosje! Please! Maar dat wordt toch niet zo
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_59525602
Ik zie het al voor me, orkest in de kleine zaal, band in de grote zaal.
pi_59525863
Hahaha
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_59527807
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:35 schreef Aisumasen het volgende:
The Last Shadow Puppets waren gisteren te gast bij Michel Denisot in zijn programma Grand Journal op de Franse Canal+. Ze speelden 'My Mistakes Were Made For You' live, in dezelfde bezetting als bij Jools Holland. Het interview en het optreden zal snel genoeg op YouTube zijn te vinden. Geen uit de maat meeklappend Frans publiek, dus Alex kon zijn lach deze keer wél inhouden.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.canalplus.fr/index.php?pid=2174
Optreden en interview te vinden onder "Le Grand Journal La Suite Partie 2".
pi_59538261
Geen LSP in de nieuwsbrief van Paradiso. Voor de mensen die - net als ik - hoopten dat het deze week toch in de vvk zou gaan. ben volgende week nl. op vakantie; dat wordt weer geregel...
pi_59538375
Nee, maar het wordt dus wel morgen bekend gemaakt door Paradiso.
pi_59538389
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 00:04 schreef Toad het volgende:
Geen LSP in de nieuwsbrief van Paradiso. Voor de mensen die - net als ik - hoopten dat het deze week toch in de vvk zou gaan. ben volgende week nl. op vakantie; dat wordt weer geregel...
Idem hier...

Overigens blijft de Franse taal grappig, hoe ze de naam "Arctic Monkeys" uitspreken op zijn frans is best hilarisch
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_59538585
quote:

[..]

Dat plan is dus al mislukt, aangezien de Fransen het al bekend hebben gemaakt dat ze in Parijs komen.

Maar jij denkt dat ze meer shows geven? Er zouden toch maar 6 gigs zijn over de gehele tour?
Overigens vind ik er geen betere zaal dan Paradiso voor zoiets. Die kerkachtergrond, met dat orkest enzo. Machtig. En bovendien geen HMH ofzo
pi_59538720
Het optreden in Parijs was een officiële aankondiging van The Last Shadow Puppets zelf. En dat concert is in augustus, na de optredens op Reading/Leeds. De Europese tournee is in oktober. Maar het is logisch dat ze al die data in één keer bekend willen maken, en dus Paradiso hebben teruggefloten. In ieder geval, check morgen de Paradiso-site.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:46:48 #244
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_59542755
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=5142

ook van 17/6 maar hoe meer mensen het berichten des te meer de kans er is
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:23:29 #245
192683 AMDB
Visionair.
pi_59545401
Live Performances
22 Aug 2008
Leeds Festival
NME / Radio One Stage

24 Aug 2008
Reading Festival

26 Aug 2008
Olympia, Paris
Tickets go on sale on Thursday 26th June 2008 through the following websites:
www.olympiahall.com
www.fnacspectacles.com

16 October 2008
Vega Main Hall, Copenhagen, Denmark
Tickets go on sale on Monday 23rd June.
Online: http://billetlugen.dk/index.php?lng=2
Box Office No: +45 70 263 267

19 October 2008
Cirque Royale, Brussels, Belgium
Tickets go on sale at 3pm on Friday 20th June.
Online: www.livenation.be / www.proximusgoformusic.be
Box offices No: +32 (0)2 218 20 15

20 October 2008
Paradiso, Amsterdam, Holland
Tickets go on sale on Saturday 28th June
Tickets available from Ticket Service, Post Offices, Free Record Shops,
GWK offices and the VVV's.
Online: www.ticketservice.nl
Tel No: (Holland Only) 0900 3001250

Volgende week dus voorverkoop.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:46:37 #246
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_59547980
quote:

[..]

pi_59548951
Komen ze met z'n tweetjes of nemen ze wat vriendjes mee?
pi_59549427
Ze nemen 20 vriendjes mee. Zou wat worden, een akoestisch optreden voor 45 euro...
pi_59555037
Kaartjes voor het concert in Brussel zijn al meer dan 2 uur te koop, en nog niet uitverkocht Of heeft de zaal daar een grote capaciteit?

Heeft iemand ervaring met Townsend Records? Standing Next To Me scheelt daar namelijk een paar pond.
Stay on my arm, you little charmer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')