quote:Easy Tickets heeft kaarten beschikbaar voor het concert van The Last Shadow Puppets. De kaarten zijn hieronder te bestellen.
Vervolg: Het management wil inderdaad de data van de Europese tournee in één keer aankondigen. Paradiso heeft het te vroeg bekend gemaakt. Concert gaat natuurlijk gewoon door op de eerder genoemde datum met dezelfde prijs, maar voorverkoop zal waarschijnlijk pas volgende week zaterdag starten. Officiële aankondiging komt waarschijnlijk morgenmiddag op de site van The Last Shadow Puppets. En het zou zo maar kunnen dat ze het niet alleen bij Paradiso laten...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ga uit van miscommunicatie, waardoor Paradiso het al bekend gemaakt heeft vóórdat het management hun Europese tourdata bekend konden maken. Daar zullen ze niet zo van gediend zijn. Ik hoop snel op een officieel bericht, anders weinig kans dat we zaterdag al kaarten kunnen kopen.
Wat maken ze het toch weer spannend.
Oeh, ik hoop op meer locaties in Nederland, zodat ik niet al te vroeg hoef op te staan voor kaartjes, en ze gewoon via internet kan bestellen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vervolg: Het management wil inderdaad de data van de Europese tournee in één keer aankondigen. Paradiso heeft het te vroeg bekend gemaakt. Concert gaat natuurlijk gewoon door op de eerder genoemde datum met dezelfde prijs, maar voorverkoop zal waarschijnlijk pas volgende week zaterdag starten. Officiële aankondiging komt waarschijnlijk morgenmiddag op de site van The Last Shadow Puppets. En het zou zo maar kunnen dat ze het niet alleen bij Paradiso laten...
http://www.canalplus.fr/index.php?pid=2174quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:35 schreef Aisumasen het volgende:
The Last Shadow Puppets waren gisteren te gast bij Michel Denisot in zijn programma Grand Journal op de Franse Canal+. Ze speelden 'My Mistakes Were Made For You' live, in dezelfde bezetting als bij Jools Holland. Het interview en het optreden zal snel genoeg op YouTube zijn te vinden. Geen uit de maat meeklappend Frans publiek, dus Alex kon zijn lach deze keer wél inhouden.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Idem hier...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:04 schreef Toad het volgende:
Geen LSP in de nieuwsbrief van Paradiso. Voor de mensen die - net als ik - hoopten dat het deze week toch in de vvk zou gaan. ben volgende week nl. op vakantie; dat wordt weer geregel...
Dat plan is dus al mislukt, aangezien de Fransen het al bekend hebben gemaakt dat ze in Parijs komen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vervolg: Het management wil inderdaad de data van de Europese tournee in één keer aankondigen. Paradiso heeft het te vroeg bekend gemaakt. Concert gaat natuurlijk gewoon door op de eerder genoemde datum met dezelfde prijs, maar voorverkoop zal waarschijnlijk pas volgende week zaterdag starten. Officiële aankondiging komt waarschijnlijk morgenmiddag op de site van The Last Shadow Puppets. En het zou zo maar kunnen dat ze het niet alleen bij Paradiso laten...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |