He, kan ik er iets aan doen dat op links zo vaak naast de pot gepist en gegraaid wordt?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Lijkt mij ook een goed idee.
Ik heb het wel gehad met al die 1 dimensionale topics gevuld met elsevier columns.
Lekker betrouwbare bronquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)_me_niet_lachen.html
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He, kan ik er iets aan doen dat op links zo vaak naast de pot gepist en gegraaid wordt?
[..]
Lekker betrouwbare bron
quote:Volgens CDA'er Koopmans eigenen SP-collega’s zich via een fiscaal achterdeurtje een extra voordeel toe. Zij dragen hun onkostenvergoedingen af aan de partij en presenteren dat op hun belastingformulier als een gift voor een goed doel, waardoor ze minder belasting hoeven te betalen. Koopmans: ‘De SP heeft betere fiscaal adviseurs dan menig multinational.’
Van Gijlswijk bevestigt het gebruik van aftrekposten, maar zegt dat de SP-Kamerleden het aldus genoten fiscale voordeel ook weer in de partijkas storten.
Ik snap weinig van dit Elsevier-verhaal. De SP'ers declareren bij de penningmeester van hun partij en vervolgens betaalt de Kamer uit? En waarom krijgen SP'ers meer dan andere Kamerleden, dat is toch gebonden aan strikte maxima?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bron
Wat is dat toch met al die linkse partijen en rommelen en graaien?![]()
Maar de SP doet precies wat de communisten in Oost Europa ook deden. Het volk moest allemaal even arm zijn maar zelf wel in luxe leven.
De geloofwaardigheid van de SP zal hier wel een grote knauw mee krijgen. Maar het lijkt er wel op dat links en graaien aan elkaar gelijk staat. Of zie ik dat verkeerd?
Zo zie je maar weer dat macht over het hele politieke spectrum corrumpeert.quote:VVD betreurt aanhouding ex-senator
Den Haag, 21 april. De VVD betreurt het dat haar voormalig Eerste Kamerlid Cees van den O. vorige week is gearresteerd vanwege mogelijke betrokkenheid bij een corruptieaffaire.
,,Het is zeer betreurenswaardig dat hij in zo'n positie terecht is gekomen'', aldus een VVD-woordvoerder naar aanleiding van een bericht in de Volksrant.
Daarin staat dat Van den O. woensdag als verdachte is aangehouden door de Rijksrecherche. Bij een huiszoeking, waarbij ook de opsporinsgdienst FIOD/ECD betrokken was, zou zijn administratie in beslag zijn genomen. Het onderzoek richt zich op een nieuwbouwproject in Maarssen, waarbij steekpenningen zouden zijn betaald.
Van den O. bevestigt de aanhouding in de Volkskrant. Hij zegt dat hij niets te vrezen heeft.
Van den O. zat tussen 2003 en 2007 voor de VVD in de Eerste Kamer. Hij was ook raadslid en wethouder in Maarsen en gedeputeerde in Utrecht.
quote:Op maandag 21 april 2008 11:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat macht over het hele politieke spectrum corrumpeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |